logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Złote Spinacze 2019 z nowym rekordem zgłoszeń

   10.09.2019, przeczytano 222 razy
ilustracjastrzałka

Do XVII edycji konkursu Złote Spinacze wpłynęło 331 zgłoszeń w łącznie 33 kategoriach: 18 głównych, 12 sektorowych oraz 3 specjalnych. To najwyższy wynik od początku istnienia konkursu. Liczba zgłoszeń wzrosła o ponad 13% w porównaniu do roku ubiegłego. Do kategorii głównych wpłynęło 226 zgłoszeń, do kategorii sektorowych 76 zgłoszeń, a do kategorii specjalnych 29 zgłoszeń.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zlote-spinacze-2019-z-nowym-rekordem-zgloszen,383907,artykul.html

Spośród kategorii głównych największym powodzeniem, tak jak w ubiegłym roku, cieszyła się Kampania społeczna. Kolejnymi najczęściej wybieranymi kategoriami głównymi były: PR produktu oraz Content marketing - branded content. Wśród kategorii sektorowych najwięcej projektów zgłoszono do kategorii: Finanse, Medycyna i zdrowie, a także NGO i sektor publiczny. Natomiast najchętniej wybieraną kategorią specjalną była kategoria  Efektywność.

W tegorocznej edycji nie zostanie uruchomiona jedna kategoria sektorowa: Turystyka i rekreacja, ze względu na brak zgłoszeń w tej kategorii.

Od 12 września trwać będzie I etap konkursu, podczas którego 80-osobowe Jury oceni wszystkie zgłoszone do konkursu projekty poprzez dedykowaną platformę do głosowania online. Etap ten zakończy się ogłoszeniem nominacji 9 października br.

Jurorzy będą oceniać projekty w czterech grupach, a nad całością prac będzie czuwać Przewodnicząca Jury - Magdalena Brzezińska, Senior Corporate Affairs Manager w Grupie Żywiec.

Grupa pierwsza, na czele z Klarą Banaszewską, Dyrektor Generalną w Grayling Poland, będzie obradowała nad projektami zgłoszonymi w kategoriach: PR korporacyjny, Business-to-Business PR, PR finansowy i relacje inwestorskie, Media relations, Technologia, IT, telekomunikacja, Finanse, Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze, Przemysł i infrastruktura, PR miejsca, miasta lub regionu, Sektor spożywczy, Research&Insight. Grupa pierwsza oceni łącznie 82 zgłoszenia.

Grupa druga, której przewodniczącym jest Zbigniew Gajewski, Partner w Ośrodku dialogu i analiz THINKTANK, oceni projekty z kategorii: Advocacy i Public Affairs, Komunikacja wewnętrzna, Employer Branding, Social media, Efektywność, Motoryzacja i transport, NGO i sektor publiczny. Grupa druga oceni łącznie 84 zgłoszenia.

Przewodniczącą grupy trzeciej jest Magdalena Budziszewska, Senior Marketing & PR Manager w Costa Coffee Polska. Grupa będzie obradowała nad projektami zgłoszonymi w kategoriach: PR produktu, Launch produktu, usługi lub firmy, Komunikacja antykryzysowa i kryzysowa, Content marketing – branded content, Custom publishing, Kreatywność, Medycyna i zdrowie, Uroda, higiena i wellness. Grupa trzecia oceni łącznie 81 zgłoszeń.

Czwartej grupie przewodniczy Monika Kaczmarek – Śliwińska, dr hab. Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Grupa będzie oceniać projekty z kategorii: Kampania społeczna, Event komercyjny, Event społeczny, Sustainabillity i CSR Communications, Kultura i media, Moda i styl życia, Sport. Grupa czwarta oceni łącznie 84 zgłoszenia.

Projekty w kategoriach głównych i kategoriach sektorowych Jury oceni w pięciu obszarach: WYZWANIE, DIAGNOZA, STRATEGIA, KREACJA, EFEKTYWNOŚĆ. W każdym z nich projekt może otrzymać po 10 punktów, czyli maksymalnie 50 punktów za pięć obszarów. Projekty w kategoriach specjalnych będą oceniane według odmiennych kryteriów, a każdy projekt będzie mógł otrzymać łącznie 10 punktów. Kryteria można zobaczyć na stronie konkursu.

Źródło: Związek Firm Public Relations

www.zfpr.pl

Dodatkowe informacje:

Partner merytoryczny konkursu: Deloitte. Partnerzy: rp.pl, wirtualnemedia.pl, Newseria, PRoto, Instytut Monitorowania Mediów, Pro4Media, Piloci Studio, VIDEOactions – agencja filmowa, Conrego, Sotrender, SPORTBIZ – Forum Sportu i Biznesu, Transmisje Online, Michał Gmitruk Production.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Jesienna promocja marki Sanytol
Wystartowała nowa kampania wideo promująca uniwersalny środek czyszczący i dezynfekujący marki Sanytol. Media w kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.
Aliganza – pierwsza w Polsce agencja konsultingowa dla marek z branży modowej oraz KERRIS Group – jedna z najszybciej rozwijających się grup technologicznych i marketingowych na polskim rynku, nawiązały strategiczne partnerstwo w zakresie obsługi klientów z branż fashion i beauty. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.
Znamy już polskie ceny nowych urządzeń Microsoft Surface
Najnowsze urządzenia Microsoft można już zamawiać w przedsprzedaży
„Hulaj z głową. Bezpiecznie” z ING
Rusza akcja ING Banku Śląskiego „Hulaj z głową. Bezpiecznie”, która zachęca do mądrego korzystania z elektrycznych hulajnóg. Towarzyszy jej promocja 30 minut darmowej jazdy od ING na elektryczne hulajnogi i skutery.
Mbank prezentuje nowy pulpit w bankowości internetowej
Już 28 października część klientów po zalogowaniu się do konta zobaczy zupełnie nowy pulpit. Poza przejrzystym i prostym designem, daje on możliwość dopasowania widocznych na nim elementów do wymagań użytkownika. Nowy wygląd pulpitu bank wprowadza stopniowo. W pierwszej fazie zobaczy go ok. 20 proc. użytkowników.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764