logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Złote Spinacze 2019 z nowym rekordem zgłoszeń

   10.09.2019, przeczytano 340 razy
ilustracjastrzałka

Do XVII edycji konkursu Złote Spinacze wpłynęło 331 zgłoszeń w łącznie 33 kategoriach: 18 głównych, 12 sektorowych oraz 3 specjalnych. To najwyższy wynik od początku istnienia konkursu. Liczba zgłoszeń wzrosła o ponad 13% w porównaniu do roku ubiegłego. Do kategorii głównych wpłynęło 226 zgłoszeń, do kategorii sektorowych 76 zgłoszeń, a do kategorii specjalnych 29 zgłoszeń.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zlote-spinacze-2019-z-nowym-rekordem-zgloszen,383907,artykul.html

Spośród kategorii głównych największym powodzeniem, tak jak w ubiegłym roku, cieszyła się Kampania społeczna. Kolejnymi najczęściej wybieranymi kategoriami głównymi były: PR produktu oraz Content marketing - branded content. Wśród kategorii sektorowych najwięcej projektów zgłoszono do kategorii: Finanse, Medycyna i zdrowie, a także NGO i sektor publiczny. Natomiast najchętniej wybieraną kategorią specjalną była kategoria  Efektywność.

W tegorocznej edycji nie zostanie uruchomiona jedna kategoria sektorowa: Turystyka i rekreacja, ze względu na brak zgłoszeń w tej kategorii.

Od 12 września trwać będzie I etap konkursu, podczas którego 80-osobowe Jury oceni wszystkie zgłoszone do konkursu projekty poprzez dedykowaną platformę do głosowania online. Etap ten zakończy się ogłoszeniem nominacji 9 października br.

Jurorzy będą oceniać projekty w czterech grupach, a nad całością prac będzie czuwać Przewodnicząca Jury - Magdalena Brzezińska, Senior Corporate Affairs Manager w Grupie Żywiec.

Grupa pierwsza, na czele z Klarą Banaszewską, Dyrektor Generalną w Grayling Poland, będzie obradowała nad projektami zgłoszonymi w kategoriach: PR korporacyjny, Business-to-Business PR, PR finansowy i relacje inwestorskie, Media relations, Technologia, IT, telekomunikacja, Finanse, Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze, Przemysł i infrastruktura, PR miejsca, miasta lub regionu, Sektor spożywczy, Research&Insight. Grupa pierwsza oceni łącznie 82 zgłoszenia.

Grupa druga, której przewodniczącym jest Zbigniew Gajewski, Partner w Ośrodku dialogu i analiz THINKTANK, oceni projekty z kategorii: Advocacy i Public Affairs, Komunikacja wewnętrzna, Employer Branding, Social media, Efektywność, Motoryzacja i transport, NGO i sektor publiczny. Grupa druga oceni łącznie 84 zgłoszenia.

Przewodniczącą grupy trzeciej jest Magdalena Budziszewska, Senior Marketing & PR Manager w Costa Coffee Polska. Grupa będzie obradowała nad projektami zgłoszonymi w kategoriach: PR produktu, Launch produktu, usługi lub firmy, Komunikacja antykryzysowa i kryzysowa, Content marketing – branded content, Custom publishing, Kreatywność, Medycyna i zdrowie, Uroda, higiena i wellness. Grupa trzecia oceni łącznie 81 zgłoszeń.

Czwartej grupie przewodniczy Monika Kaczmarek – Śliwińska, dr hab. Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Grupa będzie oceniać projekty z kategorii: Kampania społeczna, Event komercyjny, Event społeczny, Sustainabillity i CSR Communications, Kultura i media, Moda i styl życia, Sport. Grupa czwarta oceni łącznie 84 zgłoszenia.

Projekty w kategoriach głównych i kategoriach sektorowych Jury oceni w pięciu obszarach: WYZWANIE, DIAGNOZA, STRATEGIA, KREACJA, EFEKTYWNOŚĆ. W każdym z nich projekt może otrzymać po 10 punktów, czyli maksymalnie 50 punktów za pięć obszarów. Projekty w kategoriach specjalnych będą oceniane według odmiennych kryteriów, a każdy projekt będzie mógł otrzymać łącznie 10 punktów. Kryteria można zobaczyć na stronie konkursu.

Źródło: Związek Firm Public Relations

www.zfpr.pl

Dodatkowe informacje:

Partner merytoryczny konkursu: Deloitte. Partnerzy: rp.pl, wirtualnemedia.pl, Newseria, PRoto, Instytut Monitorowania Mediów, Pro4Media, Piloci Studio, VIDEOactions – agencja filmowa, Conrego, Sotrender, SPORTBIZ – Forum Sportu i Biznesu, Transmisje Online, Michał Gmitruk Production.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Węc PR nagrała swój Hot16challenge2
Akcja hot16challenge2 cieszy się dużą popularnością wśród polskich internautów.  W społeczną inicjatywę zaangażowali się celebryci i politycy, a nawet znane brandy. Nominacje dotarły również do branży kreatywnej. Specjaliści z agencji WĘC PR podjęli rękawicę i zarapowali, by wesprzeć medyków w walce z koronawirusem.
Kampania społeczna marki Ambition
Czas izolacji, ograniczenie kontaktów z bliskimi, niepewna przyszłość to nowa rzeczywistość, z którą w ostatnich miesiącach przyszło nam się zmierzyć. Wszechobecne zakazy bezpośrednio przemodelowały nasz dotychczasowy sposób życia, jednak to, co naprawdę ważne powinno pozostać niezmienne. Marka Ambition, w swojej nowej kampanii zachęca odbiorców do podtrzymania wiary w...
Nowe przenośne projektory LCD Panasonic
Firma Panasonic ogłosiła dziś wprowadzenie na rynek dwóch ekonomicznych serii projektorów LCD, które wyróżniają się niewiarygodnie długim cyklem eksploatacji przy jej jednoczesnym niskim całkowitym koszcie. Główne zalety produktów to wysoka jakość i duży kontrast wyświetlanych obrazów. Nowe serie, które doskonale nadają się...
Aplikacje Photo Gallery i AiFoto debiutują w nowych wersjach. Producent gruntownie przemodelował interfejs i dodał szereg nowych funkcji. Mają one sprawić, że organizacja, przeglądanie i udostępnianie zdjęć będą prostsze niż kiedykolwiek wcześniej.
Agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited jest odpowiedzialna za stworzenie strategii komunikacji firmy, doradztwo komunikacyjne, zarządzanie relacjami z mediami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764