logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Retail Challenge, czyli współczesne szanse i wyzwania

  PR 28.11.2022, przeczytano 140 razy
ilustracja

Zmiany na rynku, stale powstające trendy i nowe wyzwania, które pojawiają się przed sieciami handlowymi, wpływają na powstawanie wydarzeń tematycznych, które są dedykowane branżowym specjalistom. Stanowią doskonałą okazję do wymiany doświadczeń oraz wskazówek, a także są okazją do wzięcia udziału w ciekawych dyskusjach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/retail-challenge%2C-czyli-wspolczesne-szanse-i-wyzwania-,398137,artykul.html

Takim wydarzeniem jest m.in. Retail Challenge Poland. W tegorocznej edycji konferencji wziął udział Bartłomiej Łętocha, Dyrektor Sprzedaży sieci Maxi Zoo Polska, który jako panelista, miał okazję podzielić się z uczestnikami swoją merytoryczną wiedzą i rynkowymi spostrzeżeniami.

Nowe wyzwania

- Udział w tegorocznej edycji Retail Challenge stanowił doskonałą okazję do spotkania osób, które koordynują działania sieci handlowych i wymienienia z nimi swoich przemyśleń. Było to dobre, intensywne doświadczenie, które oferowało wiele ciekawych paneli tematycznych. Tegoroczna edycja różniła się od poprzednich ze względu na obecną sytuację gospodarczą. Z pewnością wymogła ona na markach, również na nas, podjęcie odpowiednich kroków, aby jak najlepiej funkcjonować w ciężkich czasach. Sieć Maxi Zoo nie zwalnia tempa i skutecznie realizujemy założoną wcześniej strategię. Oczywiście obserwujemy to, co dzieje się wokół nas i szczegółowo analizujemy trendy konsumenckie. Jednym z kluczowych wyzwań nadal pozostaje logistyka, dostępność produktów oraz ich stale rosnące ceny. Jesteśmy całkowicie świadomi tego, że nie możemy przekładać ciężkiej sytuacji gospodarczej na naszych konsumentów, dlatego ciągle dostosowujemy się do sytuacji na rynku i podejmujemy działania, które pozwalają skutecznie zarządzać naszą siecią. Wspomniane trudności rynku są dla nas również swego rodzaju wyzwaniem, ponieważ wymuszają szukanie dróg, będących gwarancją stałego rozwoju naszej sieci. W strategii Maxi Zoo od początku jednym z głównych punktów była analiza potrzeb konsumentów. Każdego dnia badamy ich reakcje i dostosowujemy taktyki oraz działania promocyjne tak, aby w naszych sklepach zawsze mogli znaleźć atrakcyjne produkty w korzystnych cenach. Bycie jak najbliżej klienta to cecha, która nas wyróżnia. Mam na myśli zarówno skupianie się na potrzebach, jak i poziom obsługi w każdej z naszych placówek. – powiedział Bartłomiej Łętocha, Dyrektor Sprzedaży sieci Maxi Zoo Polska.

Ekspansja najistotniejszym elementem strategii

Wspomniane wyzwania oraz dynamiczne zmiany, które są dostrzegalne na rynku, dotyczą również szukania sposobów na utrzymanie rentowności sklepów stacjonarnych. Marka Maxi Zoo Polska od samego początku postawiła na mocną ekspansję i na przestrzeni lat udowodniła, że trzymanie się założeń i dążenie do realizacji celu mogą być gwarancją sukcesu. Pomimo wzrostu podstawowych kosztów utrzymania placówek, marka nie rezygnuje ze swojej strategii i sukcesywnie poszerza swoje zasięgi.

- Jak już wspomniałem, robimy wszystko, żeby nie przekładać podwyżek na naszych klientów. Praca nad optymalizacją kosztów oczywiście nie jest łatwa. Ciągle szukamy nowych rozwiązań, które nie polegają jedynie na przysłowiowym cięciu kosztów. Staramy się wykorzystywać możliwości technologiczne, które sukcesywnie wdrażamy do naszych sklepów. Zdajemy sobie sprawę z tego, że oszczędnościowe wyzwania będą z nami na najbliższe lata, dlatego budujemy odpowiedni ekosystem, który pozwoli na prawidłowe i ekologiczne funkcjonowanie sklepów stacjonarnych. – dodał Bartłomiej Łętocha, Dyrektor Sprzedaży sieci Maxi Zoo Polska.

Prowadzenie ekspansji to aktualnie wychodzenie naprzeciw wielu wyzwaniom, które z biegiem czasu stają się coraz większe. W rozwoju oraz podejmowaniu decyzji kluczowa jest odpowiednia strategia. Odpowiednio ułożona może pozwolić na rozwój, nawet w trudnych czasach.

Źródło: Maxi Zoo

www.maxizoo.pl


brak ikonki
+

Tekst opublikował użytkownik: BartoszRzepa

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Do grona klientów agencji dołączyła marka batoników Corny. 19 Południk zajmie się jej komunikacją na polskim rynku.
Sharp/Nec na ISE 2023
Sharp NEC Display Solutions Europe prezentuje najnowsze technologie wyświetlania obrazu na targach ISE 2023 w Barcelonie na stoisku E600 w hali 3. Na największej i najważniejszej na świecie wystawie dla dostawców usług AV oraz integratorów systemów Sharp/NEC przedstawia szersze portfolio i ekspercką wiedzę dwóch wiodących japońskich marek pod jednym szyldem. Odwiedzający mają...
Panasonic zaprezentował na targach ISE 2023 nowe rozwiązania 4K
Panasonic Connect Europe zaprezentował dziś na targach ISE 2023 cztery nowe rozwiązania przeznaczone do współpracy biznesowej, edukacji i rozrywki opartej na lokalizacji. Najnowsze produkty umacniają wiodącą pozycję rynkową firmy w dziedzinie technologii 4K Visual oraz Pro-AV. Panasonic oferuje kompleksową gamę projektorów 4K o pojemności do 50 000 lm,...
Marek Olwert nowym Senior Paid Social Specialist w SalesTube
Marek Olwert dołącza do agencji MarTech & e-commerce SalesTube (Group One) jako Senior Paid Social Specialist. Wzmocni team zarządzany przez Paid Social Manager Agnieszkę Dobrenko.
Kamikaze wzmacnia zespół obsługi klienta
Do zespołu obsługi klienta agencji Kamikaze, na stanowiska Account Executive, dołączyły 2 nowe osoby – Dorota Pomykała oraz Jan Sosnowski. Na co dzień pracują w łódzkim biurze agencji, która ma również oddział w Warszawie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764