logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ricoh w Gartner Magic Quadrant

  PR 11.02.2019, przeczytano 113 razy

Ricoh zostało po raz pierwszy uwzględnione w Magicznym Kwadrancie Gartnera dla usług z zakresu Managed Workplace Services (MWS) w Europie*. Tę kategorię analitycy Gartnera uznają za podzbiór usług z obszaru outsourcingu IT. MWS koncentrują się na tworzeniu nowoczesnego środowiska pracy, zapewnieniu dostępu do innowacyjnych rozwiązań pozwalających na efektywne wykonywanie obowiązków i podnoszących komfort pracy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ricoh-w-gartner-magic-quadrant,381193,artykul.html

- Ricoh stale rozwija zakres swoich usług, dostosowujemy je do nowych potrzeb klientów. Ta strategia pozwala nam rosnąc i umacniać pozycję na rynku. Najlepszym potwierdzeniem jej słuszności jest nasza obecność w zestawieniu Gartnera – powiedział David Mills, CEO w Ricoh Europe. - Nasze podejście wyróżnia kompleksowe myślenie o środowisku pracy i narzędziach, które pozwolą na podniesienie efektywności i elastyczności działania firmy – dodał.

  • “2019 Magic Quadrant for Managed Workplace Services, Europe” można pobrać TUTAJ (dostęp po zalogowaniu)

Źródło: Ricoh

www.ricoh.pl

Dodatkowe informacje:

*Gartner “Magic Quadrant for Managed Workplace Services, Europe”, David Groombridge, Claudio Da Rold and Federica Troni (14 stycznia 2019).

Gartner Disclaimer
Garner nie poleca żadnego z producentów, produktów czy usług opisanych w raporcie. Analizy zawarte w tym dokumencie nie powinny być uznawane za rekomendacje. Wszelkie stwierdzenia zawarte w raporcie stanowią opinie i nie powinny być uznawane jako stwierdzenie faktu.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Carat, Isobar oraz DDS (Dentsu Aegis Network Polska) obsługują komunikacyjnie markę Bell.
RTB House otwiera Creatives Lab
RTB House, globalna firma specjalizująca się w innowacyjnych technologiach marketingowych otwiera – Creatives Lab. Jednostka skupi się na rozwoju dynamicznych kreacji, zwiększeniem ich efektywności oraz rozszerzeniem wachlarza dostępnych formatów, które będą lepiej odpowiadać na potrzeby brandingowe klientów.
Sharp Europe z dumą informuje, że wielofunkcyjne urządzenie cyfrowe A4 do druku czarno-białego MX-B455W / MX-B355W zdobyło Nagrodę iF Design Award 2019. Jest to jedna z najbardziej liczących się na świecie nagród za wzornictwo produktowe.
Kampania Hospicjum Promyczek w 2019
W lutym Fundacja Domowe Hospicjum Dziecięce „Promyczek” ruszyła z outdoorową kampanią społeczną promującą przekazywanie 1 % podatku. Kampania realizowana jest między innymi na nośnikach Cityboard Media.
Polski Car Wrapping ma nowego mistrza
Podczas zeszłotygodniowych targów RemaDays, które odbyły się w podwarszawskim Nadarzynie w dniach 13-15.02 wyłoniono zwycięzcę dziewiątej edycji Polish Car Wrap Championship. Został nim Andrzej Serwin z firmy Asfoll Profesjonalne Centrum Folii. Tegoroczna edycja konkursu przyciągnęła zarówno wielu specjalistów, ale też amatorów car wrappingu....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764