logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Robert Lewandowski jako bloger technologiczny w kampanii Huawei

  PR 22.12.2017, przeczytano 789 razy
ilustracjastrzałka

Robert Lewandowski jest ambasadorem Huawei, globalnego producenta smartfonów, tabletów, wearables i notebooków, od 2015 roku. W ramach trwającej kampanii #TheUltimate, będziemy mogli zobaczyć Roberta Lewandowskiego w zupełnie nowej, wyjątkowej roli blogera technologicznego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/robert-lewandowski-jako-bloger-technologiczny-w-kampanii-huawei,34960,artykul.html

Do tej pory ambasador marki promował m. in. smartfony z serii P oraz pierwszego ultrabooka Huawei, MateBook X. Obecnie trwa kampania #TheUltimate, dedykowana najnowszej serii smartfonów dla najbardziej wymagających – Huawei Mate 10. W jej ramach powstał m.in. spot reklamowy z udziałem piłkarza. Teraz, z okazji nadchodzących Świąt, będziemy mogli zobaczyć sportowca w zupełnie nowej, humorystycznej odsłonie. Robert Lewandowski wcieli się w rolę testera urządzeń technologicznych i podejmie wyzwanie przygotowania niestandardowej recenzji flagowego smartfonu Huawei.

- Niezmiernie cieszy nas skuteczność wizerunkowa i biznesowa współpracy z Robertem Lewandowskim. Tym razem nasz ambasador pojawi się w zupełniej nowej roli – eksperta od elektroniki użytkowej. Sposób, w jaki Robert zrecenzuje nasz smartfon, z pewnością pozostanie w pamięci – mówi Dorota Haller, dyrektor ds. marketingu, komunikacji i digitalu w polskim oddziale Huawei.

Materiały video z udziałem piłkarza będą publikowane w grudniu br. i styczniu 2018 na jego kanałach Social Media – na Facebooku oraz Instagramie oraz na oficjalnym profilu Huawei na Facebooku: https://www.facebook.com/HuaweimobilePL/

Źródło: Huawei

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

A potem...
Robert Lewandowski jako kasjer w Biedronce.
Robert Lewandowski jako motorniczy w tramwaju.
Robert Lewandowski jako hydraulik w spółdzielni.
Robert Lewandowski jako wykładowca na uniwersytecie.
Robert Lewandowski jako bezrobotny w kolejne do UP.

Istny samograj reklamowy ten Robert.

avatar użytkownika
,

Powinien grać w reklamach piłkarza?  

,

To ja tu podsuwam pomysły na kampanie reklamowe a Ty sobie kpisz z Roberta.  

avatar użytkownika
,

To wybieramy wersję z motorniczym.  

,

Sylwester na torach a za sterami Robi.
To byłby hicior.
  

avatar użytkownika
,

A co by miał reklamować za sterami - bo to w sumie też ważne?  

,

Cokolwiek.
  

avatar użytkownika
,

Słowem Huawei nie ma żadnego pożytku z udziału Lewandowskiego w tej reklamie?  

,

Zapytaj Huawei, powinni wiedzieć czy mają z niego pożytek.




Może od razu zadeklarują czy wypożyczą go do Sywestra na torach?
  

avatar użytkownika
,

Sądzisz że Huawei nie wie co czyni? Jacyś reklamiarze naciągli ich na Lewandowskiego?  

,

Jestem przekonany, że tysiące nastolatków kupiły hułałeja, bo chcą być jak Robi.

Tylko co będzie, gdy za jakiś czas okaże się, że nie są, a Robi wcale nie używa huałeja?
  

avatar użytkownika
,

A jak sądzisz? Pójdą ze sztachetami na siedzibę firmy, czy może kupią następną historyjkę opowiedzianą przez speców od reklamy?   

,

To by było nawet zabawne.
Gdyby ruszyli, a potem łyknęłi kolejną opowiastkę.
  

avatar użytkownika
,

Problem w tym, że historia powinna roić się od podobnych powstań.... a tu nic! Ludzie łykają reklamy, kupują kolejny model telefonu, a potem... łykają kolejną reklamę i kupują kolejny model telefonu. Introspekcja, o którą się obawiasz, przytrafia się nieznaczącej statystycznie części odbiorców.  

,

W segmencie w którym hułałej króluje nie ma konkurencji, więc wielbiciele Robiego nie mają za bardzo dokąd uciec.
A przecież nie odłożą więcej, żeby kupić smartfona, bo i skąd.
  

avatar użytkownika
,

To po co w ogóle reklamować cokolwiek w tym "segmencie"??  

,

No właśnie? Po co zatrudniać drogiego celebrytę do reklamowania nonejma?  

avatar użytkownika
,

Żeby nadać mu wizerunek i osobowość?  

,

Wierzysz, że guaniany nonejm może przejąć jakieś cechy od celebryty?  

avatar użytkownika
,

Przy budżetach o jakich tutaj mowa nie ma miejsca na wiarę.  

,

I zawsze niższą, niż zakładana, sprzedaż można zastąpić wysoką świadomością marki.  

avatar użytkownika
,

A to jakieś novum. Dotychczas świadomość marki wspomagała, a nie zastępowała sprzedaż. Od nowego roku coś się zmienia w tym zakresie?  

,

Zastępuje jako czynnik dupochronny w sytuacji niskiej sprzedaży.  

avatar użytkownika
,

Coraz ciekawiej. Czyli można nie sprzedawać i mieć jednocześnie budżet na zastępowanie sprzedaży "świadomością marki", zatrudnianie celebrytów i opłacanie kampanii w mainstreamowych mediach? Po co i skąd?  

,

Nie wiem czy można "nie sprzedawać".
Wiem, że sprzedaż nie dzieje się na zawołanie decydenta czy w reakcji na kampanię z celebrytą używającym na co dzień urządzeń innej firmy.
Wiem, że w obliczu rozliczenia kwartału, można posiłkować się wspomnianym "wzrostem świadomości marki, który daje nadzieję na wzrost sprzedaży w kolejnych kwartałach".
  

avatar użytkownika
,

Wiesz że sprzedaż nie wzrasta dzięki kampaniom reklamowym? Toż to gwóźdź do trumny całej naszej branży - nie ujawniaj takich informacji!  

,

Wierzysz, że hułałej sprzedaje więcej dzięki Robiemu?
Nie mów tego, bo stawki celebrytów wzrosną.
  

avatar użytkownika
,

Stawki są chyba na tyle duże, że żaden producent nie wynajmowałby Lewandowskiego nie mając z tego zysków przekładających się na wzrost sprzedaży. Ale Ty pewnie wiesz lepiej i nas oświecisz?  

,

Moim zdaniem, ale to moje zdanie i nie każdy musi je podzielać, Robi jest wydatkiem stricte wizerunkowym.
  

avatar użytkownika
,

Ale jaki jest cel takich wizerunkowych wydatków, skoro nie jest nim wzrost sprzedaży...?  

,

Przekonanie kiboli i wszelkiej maści łonabikimś, że hułałej to marka godna zaufania?  

avatar użytkownika
,

No ale po co ich przekonywać?  

,

Zaufanie ma pomóc zbudować trwałą relację konsumenta z marką.
  

avatar użytkownika
,

No ale po co budować te relacje?  

,

Żeby wszyscy widzieli jaka marka jest wspaniała i mieli tę myśl w podświadomości.  

avatar użytkownika
,

No ale po co mają to wiedzieć i mieć to w podświadomości? Skoro firma za ten efekt płaci to musi oczekiwać jakiejś jego monetyzacji - na czym miałoby to polegać?  

,

Działania wizerunkowe polegają na budowaniu wizerunku. To jest CEL tych działań.
Wiem, że to może być trudne do zrozumienia, dlatego dam Ci kilka dni na ogarnięcie.
  

avatar użytkownika
,

"Działania wizerunkowe polegają na budowaniu wizerunku."... No tak, odpoczynek jest całkiem niezłym pomysłem...  

Najnowsze w tym dziale

Finał kampanii „Włocławki pomysłów” marki Włocławek i Plej
W piątek, 5 lipca 2019 roku, na bulwarach nad Wisłą we Włocławku stanęła nowa, designerska, niebieska ławka. To realizacja projektu studentki Wydziału Wzornictwa Przemysłowego Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, który zwyciężył w konkursie „Włocławki Pomysłów” zorganizowanym przez markę ketchupów Włocławek.
Benq SW270C Photovue – fotograficzny monitor IPS z HDR
BenQ Wprowadził na polski rynek kolejny monitor z rodziny PhotoVue przeznaczonej dla fotografów – 27 calowy SW270C. Wyposażony w Uniformity Technology monitor równomiernie na całym ekranie wyświetla doskonałe kolory, zapewniając 99% zgodność z paletą Adobe RGB i 97% z paletą DCI-P3. Gniazdo USB-C ułatwia połącznie notebooka z monitorem za pomocą jednego tylko kabla...
Podróbki zdominowały rynek materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Firma HP przedstawiła wnioski z sondażu przeprowadzonego na zlecenie amerykańskiego producenta przez agencję badawczą Harris Interactive. Zgodnie z wynikami analizy, ryzyko zakupu podrobionych materiałów eksploatacyjnych do drukarek jest dziś wyższe, niż kiedykolwiek przedtem.
Loteria Orlen: kolejna odsłona kampanii
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej PKN ORLEN. W ramach „Loterii ORLEN” na stacjach paliw dostępne są już nowe zestawy promocyjne, dzięki którym można wygrać wiele atrakcyjnych nagród, m.in. rodzinne samochody i wyjazdy na wyścigi Formuły 1 z udziałem Roberta Kubicy. Jedyny polski kierowca w Formule 1 jest twarzą realizowanej kampanii. Za jej...
Rozpoczęła się emisja nowej reklamy Banku Millennium, w której Radek Kotarski opowiada o zaletach aplikacji mobilnej, nawiązując do prędkości, z jaką poruszają się kitesurferzy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764