logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Robert Lewandowski w kampanii promującej Huawei Nova 9

  PR 29.10.2021, przeczytano 1161 razy
ilustracja

Huawei startuje z kampanią marketingową 360 stopni promującą najnowszy smartfon w portfolio marki – Huawei nova 9. Od 1 listopada w telewizji emitowany będzie spot reklamowy z udziałem Roberta Lewandowskiego, ambasadora marki. Kampania będzie także widoczna na nośnikach outdoorowych w największych miastach Polski, w kanałach digital marki i w działaniach PR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/robert-lewandowski-w-kampanii-promujacej-huawei-nova-9,393587,artykul.html

W kampanii telewizyjnej promującej Huawei nova 9 emitowane będą 15- i 30-sekundowe spoty z udziałem Roberta Lewandowskiego. Reklama z udziałem Roberta Lewandowskiego pojawi się też na nośnikach outdoorowych.

- Huawei nova 9 to pierwszy od ponad roku smartfon, który wprowadzamy na polski rynek. Jest to dla nas bardzo ważny moment, dlatego chcemy się wyróżnić nie tylko świetnym produktem i ofertą, ale też komunikacją z udziałem naszego ambasadora, która mam nadzieję trafi do serc polskich konsumentów – mówi Dorota Haller, CMO, dyrektorka marketingu, komunikacji i e-commerce w Huawei CBG Polska.

Robert Lewandowski, jeden z najlepszych piłkarzy na świecie, jest ambasadorem Huawei w Polsce od 2015 roku, a od 2020 – w całej Europie. Jest obecny w najważniejszych kampaniach produktowych marki, także w kampanii smartfona Huawei nova 9, gdzie rekomenduje go użytkownikom ceniącym design i wysokiej jakości zdjęcia.

- Huawei nova 9 to smartfon dla dynamicznych osób, które cenią sobie piękny design oraz wysokiej jakości aparat fotograficzny, dzięki któremu można wykonać świetne zdjęcia i materiały wideo również w nocy. Bardzo ważne jest też szybkie ładowanie baterii, co czyni najnowszy smartfon Huawei niezawodnym asystentem nawet dla najbardziej wymagających użytkowników – powiedział Robert Lewandowski.

Huawei nova 9 to nowy fotograficzny smartfon marki, który wyróżnia się potężnym aparatem 50 MP Ultra Vision, superszybkim ładowaniem oraz ultrasmukłą i lekką konstrukcją o wadze zaledwie 175 gramów. Posiada wysokiej jakości ekran OLED o częstotliwości odświeżania 120 Hz, który odwzorowuje paletę barw DCI-P3 (delta E < 1) i wyświetla ponad miliard kolorów. Smartfon dostępny jest w dwóch kolorach – błękitnym, opalizującym pod wpływem światła oraz czarnym.

Model Huawei nova 8i, podobnie, jak Huawei nova 9 charakteryzuje się wyjątkowymi możliwościami fotograficznymi – główny obiektyw wyróżnia rozdzielczość 64 MP, a także pojemną baterią oraz obsługą technologii Huawei SuperCharge 66W. Huawei nova 8i dostępny jest w dwóch kolorach: srebrnym oraz czarnym.

Źródło: Huawei

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764