logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rodowita z Roztocza w nowej szacie graficznej

  PR 22.03.2021, przeczytano 1358 razy
ilustracja

Od marca 2021 roku woda mineralna Rodowita z Roztocza jest sprzedawana w opakowaniach z nową etykietą. Nowa szata graficzna etykiety podkreśla walory marki: jej pochodzenie z dzikich, zielonych, nietkniętych przez człowieka lasów Roztocza, symbol wilczycy strażniczki ukrytego na Roztoczu źródła oraz czystość i rześki smak oferowanej wody mineralnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rodowita-z-roztocza-w-nowej-szacie-graficznej,390737,artykul.html

Woda mineralna „Rodowita z Roztocza” została wprowadzona na rynek polski w sierpniu 2019 roku. Dostępna jest w trzech wariantach jako woda niegazowana, delikatnie gazowana i gazowana, pakowana w butelki o pojemności 0,6l i 1,5l.

Od marca 2021 roku woda mineralna Rodowita z Roztocza jest sprzedawana w opakowaniach z nowymi etykietami, bardzo różniącymi się od dotychczasowych. Zmiany widoczne są już w samym logo marki oraz liternictwie nazwy Rodowita, które nawiązują do słowiańskich korzeni i pisma runicznego, by podkreślać rodowód marki i związki z tym terenem. W centrum uwagi nadal widnieje biała wilczyca, strażniczka drogocennego naturalnego źródła wody mineralnej, symbol mądrości dzikiej natury i matczynej troski o najbliższych. W tle widać dzikie, nietknięte ręką człowieka, ciemnozielone lasy Roztocza, z unoszącą się o poranku rześką mgłą oraz czyste, przejrzyste niebo. Cała kolorystyka została zmieniona na ciemniejszą i bardziej nasyconą zielenią, aby podkreślić rześkość wody, a zdjęcie lasów w tle nawiązuje do dzikiej, niezmienionej natury.

Zmiany etykiety miały na celu wzmocnienie widoczności na półce oraz podkreślenie unikalnych walorów marki: niezwykłej czystości geologicznej, pochodzenia z dzikich terenów Roztocza, którego symbolem są lasy i wilczyca – ikona marki oraz rześkiego smaku wody docenionego przez konsumentów.  

Nad nowym wzorem etykiet Rodowitej pracowała polska agencja Dragon Rouge i został on też szczegółowo przetestowany w badaniach konsumenckich, które jednoznacznie wykazały, że zdecydowanie podnosi atrakcyjność produktu.

Woda mineralna Rodowita z Roztocza pakowana jest w butelki o pojemności 0,6l oraz 1,5l o charakterystycznym, specjalnie zaprojektowanym kształcie, na którym widoczny jest zarys dzikiego lasu Roztocza i sylwetka wilczycy. Etykieta jest przezroczysta, a obraz jest wytłoczony w plastiku, by podkreślić́ orzeźwiającą czystość́ wody.

Każdy z trzech wariantów wody mineralnej Rodowita z Roztocza ma swój kolor widoczny na nakrętce oraz na dolnym pasku etykiety: ciemnozielony komunikuje wariant gazowany, jasnozielony – delikatnie gazowany, zaś jasnoniebieski – niegazowany. Od wiosny 2020 roku wszystkie opakowania wody mineralnej niegazowanej są oferowane tylko w butelkach zawierających minimum 25 proc. granulatu rPET.

Warto dodać, że etykiety na butelkach wody mineralnej Rodowita z Roztocza są produkowane z bi-orientowanej folii polipropylenowej (BOPP), która tak jak i wszystkie pozostałe elementy opakowania jest w pełni recyklowalna. Podobnie folia termokurczliwa stosowana do formowania zgrzewek również wykonana jest z materiałów podlegających recyklingowi.

Kampania reklamowa w 2021 roku

W 2021 roku kampania reklamowa Rodowitej oraz inne działania marketingowe będą kontynuowane. Ich podstawowym celem jest budowa świadomości marki wśród konsumentów jako wysokiej jakości naturalnej wody mineralnej o zbalansowanym składzie minerałów, pochodzącej z jednego z najczystszych regionów Polski. Dodatkowym elementem tej kampanii będzie podkreślenie bardzo dobrego, rześkiego smaku wody, docenionego w badaniach przez konsumentów.

Kampania będzie prowadzona w mediach ogólnopolskich, w głównych stacjach telewizyjnych już od kwietnia 2021 roku. Silne działania komunikacyjne planowane są w dwóch kanałach: w internecie w formie reklamy i mediach społecznościowych. Emitowane reklamy będą kontynuacją dobrze znanego i lubianego spotu z wilczycą w roli głównej z kilkoma wprowadzonymi zmianami oraz widoczny będzie zupełnie nowy materiał, pozostający w spójności z dotychczasową komunikacją.

Źródło: Rodowita z Roztocza

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764