logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rozpoczyna się kampania telewizyjna serwisu Domiporta.pl

  PR 17.03.2017, przeczytano 409 razy
ilustracjastrzałka

W sobotę, 18 marca br. rozpocznie się kampania reklamowa serwisu Domiporta.pl w stacji TVN pod hasłem "Do szukania mieszkania". Działania promocyjne mają na celu zwiększenie rozpoznawalności serwisu i wzmocnienie jego pozycji wśród portali ogłoszeniowych branży nieruchomości. Kampania potrwa przez cały rok.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rozpoczyna-sie-kampania-telewizyjna-serwisu-domiporta.pl,31838,artykul.html

Najnowszy spot reklamowy Domiporta.pl przedstawia serwis jako wygodne narzędzie do przeglądania ofert nieruchomości – domów, mieszkań, działek, lokali użytkowych, pokoi i garaży – zarówno z rynku pierwotnego, jak i wtórnego.
Spot reklamowy został przygotowany przez SVG Studio (Agora).

– W kampanii reklamowej Domiporta.pl postawiliśmy przede wszystkim na prosty przekaz, który ma za zadanie wzmocnić rezultaty prowadzonych przez nas działań efektywnościowych. Chcemy, aby internauci zapamiętali Domiporta.pl jako wygodne i łatwe w obsłudze narzędzie do przeglądania ogłoszeń o nieruchomościach – mówi Anna Kołodziejczyk, dyrektor rozwoju i marketingu Domiporta.pl.

Domiporta.pl działa od 2006 roku - jest jednym z największych i najpopularniejszych serwisów branży nieruchomości posiadającym w swojej bazie prawie milion ofert sprzedaży i najmu. Domiporta.pl to nowoczesny serwis dopasowany do potrzeb użytkowników, a wszystkie dostępne w nim oferty są stale monitorowane pod kątem jakości. Dzięki współpracy z wieloma ekspertami branżowymi Domiporta.pl stworzyła szeroką bazę porad, raportów i analiz, cytowanych przez największe media.

W lutym br. serwis Domiporta.pl odwiedziło ponad 454 tys. użytkowników, którzy wykonali w nim ponad 9 mln odsłon*.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

Dodatkowe informacje:

* źródło danych: badanie Gemius/PBI, luty 2017 r.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764