logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza akcja Miłe łąki na balkony

  PR 16.04.2021, przeczytano 1024 razy
ilustracja

Fundacja Kwietna, Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie, Agencja Ancymony (dawniej Schulz) rozpoczynają inicjatywę Miłe łąki na balkony. W ramach kampanii do rąk Krakowian trafi aż 40 tys. opakowań z nasionami, z których wyrosną łąki kwietne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-akcja-mile-laki-na-balkony,391062,artykul.html

Małe łąki, wielkie zmiany

Chociaż miejskie łąki nie są nowym konceptem, to balkonowe nanołączki budzą spore zaskoczenie i zainteresowanie.

– Nie zdajemy sobie sprawy, że w bardzo prosty sposób możemy pomóc naturze. Każda łąka, nawet ta balkonowa czy parapetowa, ratuje życie zapylaczy i daje im schronienie oraz oczywiście cieszy nasze oczy! – komentuje Karolina Nawrot z Fundacji Kwietnej.

Wielu mieszkańców miast jest spragnionych kontaktu z naturą. Pandemia sprawiła, że balkony stały się miejskimi oazami zieleni. Akcja Miłe łąki na balkony doskonale wpisuje się w ten trend.

–  Inicjatywa Miłe łąki na balkony daje ludziom moc sprawczą. Wystarczą tylko dobre chęci i trochę miejsca, aby zrobić coś dobrego dla natury. Przygotowaliśmy aż 40 tys. opakowań wraz z instrukcjami, które trafią w ręce Krakowian. W akcji biorą udział kawiarnie, muzea, szkoły czy ośrodki kultury – dodaje Katarzyna Przyjemska-Grzesik z Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.

Będzie się siało

Kampania obejmie wiele nośników: prasa, digital, outdoor. Pojawi się też w komunikacji miejskiej w Krakowie.

–  Skoro w Krakowie wychodzi się na pole, to dlaczego nie zamienić go na łąkę? Opracowaliśmy ideę, key visual i materiały promocyjne akcji. Zainspirował nas miejski krajobraz, w którym zazwyczaj brakuje koloru i życia. Pokazujemy ludziom w przyjemny i przystępny sposób, jak łatwo jest coś zmienić. Często chcemy pomóc, żyć bardziej eko, ale nie wiemy jak. Miłe łąki na balkony to proste rozwiązanie, które działa – komentuje Emilia Czerwiec, creative lead, Agencja Ancymony.

Kampania startuje 15 kwietnia. Wszelkie szczegóły oraz pomoc w przygotowaniu łąki można znaleźć na facebokowej grupie: Miłe łąki na balkony. Akcja została zainicjowana przez redakcję „Media Marketing Polska”. Za ideę, kreacje, key visual, content oraz projekty graficzne odpowiada Agencja Ancymony, która zaangażowała się w projekt pro publico bono. Nad merytoryką czuwa Fundacja Kwietna, która dostarczyła nasiona, akcję realizuje i finansuje Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie.

Źródło: Ancymony

www.ancy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764