logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza głosowanie w konkursie Ad Wo/Man Roku 2019

  PR 02.03.2020, przeczytano 673 razy

Do 20 marca można głosować na swoich faworytów w organizowanym przez magazyn „Press” plebiscycie AD WO/MAN Roku 2019. W tym roku po raz pierwszy branża reklamy wybierze najlepszą lub najlepszego w kategorii Studia produkcyjne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-glosowanie-w-konkursie-ad-wo-man-roku-2019,385891,artykul.html

Uprawnionymi do głosowania są przedstawiciele agencji reklamowych, agencji mediowych, firm interaktywnych, agencji PR oraz studiów produkcyjnych, postprodukcyjnych i dźwiękowych. Tytuł AD WO/MAN Roku przyznawany jest za sukces w biznesie reklamowym, nowatorstwo i kreatywność, promowanie najwyższych standardów pracy w reklamie.

Nominowani do tytułu AD WO/MAN 2019 są:

  • W kategorii Agencje reklamowe: Marcin Gaworski (180heartbeats + Jung von Matt), Grzegorz Krzemień (GoldenSubmarine), Maciej Marasek (2012 Agency), Dawid Szczepaniak (VMLY&R Poland), Agnieszka Wasilewska (Ogilvy).
  • W kategorii Agencje mediowe: Paweł Gala (Wavemaker Polska), Adrian Kawecki (Mindshare Polska), Magdalena Kolenkiewicz (Starcom), Piotr Piętka (Publicis Groupe Polska), Izabela Sochacka (Carat Polska i Dentsu X).
  • W tym roku po raz pierwszy branża reklamy wybierze najlepszą lub najlepszego w kategorii Studia produkcyjne. Nominowani są: Marcin Dworucha (F25 Production House), Jacek Kulczycki (OTO Film), Jakub Laskus (Bites i Crunch Films), Magdalena Olak (TANK), Kacper Sawicki (Papaya Films).

- Co roku słyszeliśmy, że w dotychczasowej formule konkursu brakuje uhonorowania ważnej części rynku - producentów reklam. Bez tych, którzy kreatywną ideę przekuwają w obraz i dźwięk straciłyby rację bytu nie tylko agencje mediowe ale także reklamowe. Dziś nadrabiamy zaległości - mówi przedstawiciel organizatora konkursu, Andrzej Skworz.

Podczas tegorocznej edycji konkursu AD WO/MAN po raz drugi zostanie również wręczona nagroda dla AD Marketera Roku. Regulamin konkursu, sylwetki nominowanych oraz panel do głosowania dostępne są na www.adman.press.pl

Głosowanie w konkursie trwa od 2 do 20 marca, a laureatów poznamy podczas uroczystej gali, która odbędzie się 2 kwietnia w Villi Foksal.

Źródło: Press

www.press.pl

Dodatkowe informacje:

Organizator: „Press”
Partnerzy kategorii Agencje reklamowe: Klub Producentów Reklamowych, Polpharma
Partner kategorii Agencje mediowe: AMS
Partner kategorii Studia produkcyjne: Provident Polska
Główny partner kategorii AD Marketer: Publicis Groupe Polska
Partnerzy gali: Audio Network, ColorOffOn, Digital Beast Studios, F25, Grimbergen, Villa Foksal
Patron medialny: Sprawny Marketing

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764