
Konkurs AD WO/MAN Roku 2019 to organizowany przez magazyn „Press” plebiscyt, w którym fachowcy z branży reklamy wybierają najlepszych spośród siebie.
W tegorocznej edycji przedstawiciele agencji reklamowych, agencji mediowych, firm interaktywnych, agencji PR oraz studiów produkcyjnych, postprodukcyjnych i dźwiękowych będą głosować na kandydatów z trzech list w kategoriach: Agencje mediowe, Agencje reklamowe i po raz pierwszy – Studia produkcyjne.
Przed ustaleniem listy nominowanych magazyn „Press” poprosił 86 ekspertów wyłonionych z przedstawicieli branży – w tym laureatów poprzednich edycji plebiscytu oraz dyrektorów marketingu wybranych firm – o wskazanie osób, które, ich zdaniem, zasługują na tytuł AD WO/MAN Roku 2019. To z nich dziennikarze „Press” i „Presserwisu” zajmujący się reklamą i marketingiem – biorąc pod uwagę ubiegłoroczne dokonania i sukcesy kandydatów, a także kierując się liczbą wskazań fachowców – sporządzili trzy short listy nominowanych.
Od 24 do 28 lutego br. strona www.press.pl (a także www.adman.press.pl i facebookowy profil konkursu AD WO/MAN) będzie codziennie podawać po jednym nominowanym w każdej z trzech kategorii plebiscytu.
Podczas tegorocznej edycji konkursu po raz drugi zostanie również wręczona nagroda – AD Marketer Roku.
Głosowanie w konkursie rusza 2 marca 2020 roku, a laureatów poznamy podczas uroczystej gali w kwietniu br.
Źródło: Press