logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza VIII edycja konkursu Ad Wo/Man Roku

   24.02.2020, przeczytano 353 razy
ilustracja

Konkurs AD WO/MAN Roku 2019 to organizowany przez magazyn „Press” plebiscyt, w którym fachowcy z branży reklamy wybierają najlepszych spośród siebie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-viii-edycja-konkursu-ad-wo-man-roku,385805,artykul.html

W tegorocznej edycji przedstawiciele agencji reklamowych, agencji mediowych, firm interaktywnych, agencji PR oraz studiów produkcyjnych, postprodukcyjnych i dźwiękowych będą głosować na kandydatów z trzech list w kategoriach: Agencje mediowe, Agencje reklamowe i po raz pierwszy – Studia produkcyjne.

Przed ustaleniem listy nominowanych magazyn „Press” poprosił 86 ekspertów wyłonionych z przedstawicieli branży – w tym laureatów poprzednich edycji plebiscytu oraz dyrektorów marketingu wybranych firm – o wskazanie osób, które, ich zdaniem, zasługują na tytuł AD WO/MAN Roku 2019. To z nich dziennikarze „Press” i „Presserwisu” zajmujący się reklamą i marketingiem – biorąc pod uwagę ubiegłoroczne dokonania i sukcesy kandydatów, a także kierując się liczbą wskazań fachowców – sporządzili trzy short listy nominowanych.

Od 24 do 28 lutego br. strona www.press.pl (a także www.adman.press.pl i facebookowy profil konkursu AD WO/MAN) będzie codziennie podawać po jednym nominowanym w każdej z trzech kategorii plebiscytu.

Podczas tegorocznej edycji konkursu po raz drugi zostanie również wręczona nagroda – AD Marketer Roku.

Głosowanie w konkursie rusza 2 marca 2020 roku, a laureatów poznamy podczas uroczystej gali w kwietniu br.

Źródło: Press

www.press.pl

Dodatkowe informacje:

Organizator: „Press”
Partnerzy kategorii Agencje reklamowe: Klub Producentów Reklamowych, Polpharma
Partner kategorii Agencje mediowe: AMS
Partner kategorii Studia produkcyjne: Provident Polska
Główny Partner kategorii AD Marketer: Publicis Groupe Polska
Partnerzy Gali: Audio Network, ColorOffOn, F25, Grimbergen, Villa Foskal
Patron medialny: Sprawny Marketing

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Konkurs na aranżację wystawy stałej Muzeum Książąt Lubomirskich
Zakład Narodowy im. Ossolińskich oraz Fundacja Art Transparent zapraszają do udziału w konkursie na opracowanie koncepcji aranżacji wystawy stałej przyszłego Muzeum Książąt Lubomirskich. Prace konkursowe można składać do 20 kwietnia 2020 r. Pula nagród wynosi 60 tysięcy złotych. 
Konkurs na identyfikację wizualną Klastra IT
Stowarzyszenie Klaster ICT Pomorze Zachodnie ogłasza konkurs na zaprojektowanie Systemu Identyfikacji Wizualnej dla Klastra IT. 
Przedmiotem konkursu jest projekt plakatu XIV edycji Międzynarodowego Festiwalu Artystów Ulicy „ULICZNICY” w Gliwicach. Do wygrania jest 3 tys. zł i nagrody rzeczowe.
Polska widziana przez tysiące obiektywów
Świat się zmienia na naszych oczach, codziennie budzimy się w nowej rzeczywistości, a gdzie to nas zaprowadzi? Tego nikt nie wie. Na przestrzeni lat, fotografowie dokumentowali otoczenie, tworząc nie tylko pamiątkę ale i obraz przeszłości.
Konkurs: Przestrzeń publiczna w czasach zarazy
Instytut Dizajnu w Kielcach zaprasza do wzięcia udziału w otwartym konkursie „Przestrzeń publiczna w czasach zarazy”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764