logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs make me! 2020. Pula nagród: 65 tys. zł.

   23.02.2020, przeczytano 1040 razy
ilustracjastrzałka

Międzynarodowy konkurs wzorniczy make me! to jedno z najbardziej innowacyjnych wydarzeń w dziedzinie projektowania w Europie i kluczowy element Łódź Design Festival. Najważniejszym celem make me! jest prognozowanie nadciągających trendów, odważnych idei, oraz wsparcie młodych projektantów, którzy są gotowi do startu. Finaliści ubiegłych edycji podkreślają możliwości, jakie otworzyły się przed nimi dzięki obecności w konkursie, w tym: zaistnienie w środowisku projektowym, promocję poprzez liczne publikacje czy kolejne wystawy. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-make-me%21-2020.-pula-nagrod%3A-65-tys.-zl.,385804,artykul.html

Konkurs realizowany od 2008 roku, adresowany jest nie tylko do designerów, ale także adeptów kierunków artystycznych i projektowych. Dedykowany wszystkim, których do procesu projektowego zapala impuls wywołany dostrzeżeniem potrzeby lub problemu. W make me! nagradzane są również projekty eksperymentujące z materiałem czy poszukujące nowych interpretacji dotychczasowych funkcji. Zgłoszone prace oceniane są dwuetapowo przez specjalnie dobrane, różnorodne w swoich zainteresowaniach grono jury, a dzięki otwartej dla publiczności prezentacji projektów na wystawie i kontaktom z ekspertami, make me! może być trampoliną do dalszego rozwoju zawodowego.

Tegoroczna pula nagród w konkursie to 65 000 PLN. Nagrody PARADYŻ AWARDS 60.000 PLN ufundowane przez Ceramikę Paradyż:

  • 1.NAGRODA 30.000 PLN
  • 2.NAGRODA 20.000 PLN
  • 3.NAGRODA 10.000 PLN

oraz

  • NAGRODA SPECJALNA INTERPRINT 5.000 PLN

W 2019 roku zgłoszenia przesłało 148 projektantów z całego świata. Oprócz zgłoszeń polskich studentów, absolwentów oraz projektantów, otrzymaliśmy aplikacje z takich krajów, jak: Egipt, Francja, Szwajcaria, Niemcy, Litwa, Korea Południowa, Włochy, Anglia, Holandia, Hong Kong, Rosja, Szwecja, Słowacja, Kanada, Austria, Izrael, Turcja, Argentyna, Mołdawia, Hiszpania, Czechy czy Norwegia. Jury na podstawie przesłanych formularzy wybrało 22 najbardziej obiecujące projekty, które zostały zaprezentowane na wystawie podczas 13. edycji  Łódź Design Festival. W drugim etapie konkursu zostali wybrani zwycięzcy oraz laureaci nagród. Nagrodę główną, 50.000 zł PARADYŻ AWARD, ufundowaną przez Ceramikę Paradyż, otrzymali Patrick Henry Nagel i Nils Körner ze studia Haus Otto za projekt „The One Dollar Glasses”.

Źródło: Łódź Design Festival

www.makeme.lodzdesign.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764