logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs make me! 2020. Pula nagród: 65 tys. zł.

   23.02.2020, przeczytano 617 razy
ilustracjastrzałka

Międzynarodowy konkurs wzorniczy make me! to jedno z najbardziej innowacyjnych wydarzeń w dziedzinie projektowania w Europie i kluczowy element Łódź Design Festival. Najważniejszym celem make me! jest prognozowanie nadciągających trendów, odważnych idei, oraz wsparcie młodych projektantów, którzy są gotowi do startu. Finaliści ubiegłych edycji podkreślają możliwości, jakie otworzyły się przed nimi dzięki obecności w konkursie, w tym: zaistnienie w środowisku projektowym, promocję poprzez liczne publikacje czy kolejne wystawy. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-make-me%21-2020.-pula-nagrod%3A-65-tys.-zl.,385804,artykul.html

Konkurs realizowany od 2008 roku, adresowany jest nie tylko do designerów, ale także adeptów kierunków artystycznych i projektowych. Dedykowany wszystkim, których do procesu projektowego zapala impuls wywołany dostrzeżeniem potrzeby lub problemu. W make me! nagradzane są również projekty eksperymentujące z materiałem czy poszukujące nowych interpretacji dotychczasowych funkcji. Zgłoszone prace oceniane są dwuetapowo przez specjalnie dobrane, różnorodne w swoich zainteresowaniach grono jury, a dzięki otwartej dla publiczności prezentacji projektów na wystawie i kontaktom z ekspertami, make me! może być trampoliną do dalszego rozwoju zawodowego.

Tegoroczna pula nagród w konkursie to 65 000 PLN. Nagrody PARADYŻ AWARDS 60.000 PLN ufundowane przez Ceramikę Paradyż:

  • 1.NAGRODA 30.000 PLN
  • 2.NAGRODA 20.000 PLN
  • 3.NAGRODA 10.000 PLN

oraz

  • NAGRODA SPECJALNA INTERPRINT 5.000 PLN

W 2019 roku zgłoszenia przesłało 148 projektantów z całego świata. Oprócz zgłoszeń polskich studentów, absolwentów oraz projektantów, otrzymaliśmy aplikacje z takich krajów, jak: Egipt, Francja, Szwajcaria, Niemcy, Litwa, Korea Południowa, Włochy, Anglia, Holandia, Hong Kong, Rosja, Szwecja, Słowacja, Kanada, Austria, Izrael, Turcja, Argentyna, Mołdawia, Hiszpania, Czechy czy Norwegia. Jury na podstawie przesłanych formularzy wybrało 22 najbardziej obiecujące projekty, które zostały zaprezentowane na wystawie podczas 13. edycji  Łódź Design Festival. W drugim etapie konkursu zostali wybrani zwycięzcy oraz laureaci nagród. Nagrodę główną, 50.000 zł PARADYŻ AWARD, ufundowaną przez Ceramikę Paradyż, otrzymali Patrick Henry Nagel i Nils Körner ze studia Haus Otto za projekt „The One Dollar Glasses”.

Źródło: Łódź Design Festival

www.makeme.lodzdesign.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Konkurs na aranżację wystawy stałej Muzeum Książąt Lubomirskich
Zakład Narodowy im. Ossolińskich oraz Fundacja Art Transparent zapraszają do udziału w konkursie na opracowanie koncepcji aranżacji wystawy stałej przyszłego Muzeum Książąt Lubomirskich. Prace konkursowe można składać do 20 kwietnia 2020 r. Pula nagród wynosi 60 tysięcy złotych. 
Konkurs na identyfikację wizualną Klastra IT
Stowarzyszenie Klaster ICT Pomorze Zachodnie ogłasza konkurs na zaprojektowanie Systemu Identyfikacji Wizualnej dla Klastra IT. 
Przedmiotem konkursu jest projekt plakatu XIV edycji Międzynarodowego Festiwalu Artystów Ulicy „ULICZNICY” w Gliwicach. Do wygrania jest 3 tys. zł i nagrody rzeczowe.
Polska widziana przez tysiące obiektywów
Świat się zmienia na naszych oczach, codziennie budzimy się w nowej rzeczywistości, a gdzie to nas zaprowadzi? Tego nikt nie wie. Na przestrzeni lat, fotografowie dokumentowali otoczenie, tworząc nie tylko pamiątkę ale i obraz przeszłości.
Konkurs: Przestrzeń publiczna w czasach zarazy
Instytut Dizajnu w Kielcach zaprasza do wzięcia udziału w otwartym konkursie „Przestrzeń publiczna w czasach zarazy”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764