logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Łódź: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 406

Ringier Axel Springer Polska stawia na dalszy intensywny rozwój treści w kategoriach Styl Życia i Premium. Dominika Olszyna od 15 marca obejmuje stanowisko redaktor naczelnej rozszerzonego Obszaru Lifestyle Onet, który oprócz dotychczasowych serwisów jak Onet Kobieta, Onet Facet, Onet Dziecko i Onet Gotowanie obejmie również Onet Kulturę. Marcin Cejrowski i Małgorzata Ohme powołani są na nowe stanowiska Ambasadorów Ringier Axel Springer Polska, a Katarzyna Janowska na Head Producer RASP Culture. Grzegorz Dobek zostaje nowym szefem Plejady.

05.03.2021 | przeczytano: 341 razy
Radio TOK FM z nową ramówką

Radio TOK FM rozpocznie 2021 rok z nową ramówką. Zadebiutują w niej m.in. nowe pasmo informacyjno-publicystyczne "TOK360", nadawane od poniedziałku do piątku, a także audycja "Godzina kultury" Marty Perchuć-Burzyńskiej. Do zespołu TOK FM dołącza Wojciech Muzal. Nowe programy poprowadzą też Maciej Zakrocki i Karolina Głowacka. W ramówce pozostają znane i lubiane przez słuchaczy propozycje TOK FM, np. "Kultura osobista", "Kwadrans filozofa" i "Między słowami", choć niektórych będzie można słuchać na żywo o innych porach - zarówno w eterze, jak i w internecie na tokfm.pl oraz w aplikacji TOK FM.

30.12.2020 | przeczytano: 552 razy

Z roku na rok zwiększają się przychody klubów grających w rozgrywkach Pierwszej Ligi Piłkarskiej. W 2019 roku wyniosły 91,0 mln zł. Jak wynika z trzeciej edycji raportu firmy doradczej Deloitte „1 Liga finansowa”, przygotowanego we współpracy z Pierwszą Ligą Piłkarską, w 2019 roku na finansowym czele znalazły się Miedź Legnica, Podbeskidzie Bielsko-Biała i GKS Tychy. W strukturze przychodów klubów piłkarskich najistotniejszą rolę odgrywają wpływy komercyjne (68 proc.). Gdyby rozgrywki nie zostały przerwane przez pandemię, w porównaniu do sezonu 2018/19 frekwencja wzrosłaby o ok. 7 proc.

14.09.2020 | przeczytano: 325 razy
Locomotive wspiera ratowanie oceanu przy użyciu technologii AR

Dom postprodukcyjny LocoMotive wraz z Facebookiem oraz moskiewskim zespołem Stone Submarines przygotował projekt multimedialny zwracający uwagę na rosnący problem zanieczyszczenia oceanów, w związku z pandemią CoVid-19 oraz masowym używaniem jednorazowych maseczek i rękawic.

09.09.2020 | przeczytano: 340 razy
„Łódź Kobiet” - obrazy uliczne Piotra Jargusza

Sztuka nie powinna być zamknięta w czterech ścianach muzealnych instytucji, to zasada jaką wyznaje malarz Piotr Jargusz. Jego aktywność artystyczną określić można sztuką blisko domu, sztuką w przestrzeni miejskiej, tej najlepiej znanej. Celem twórczości artysty jest rozbudzanie kreatywności jako podstawy do zmian, zmniejszanie dystansu pomiędzy widzem a dziełem, wydobycie pokładów ciekawości pozwalającej poznawać nowe języki, doświadczenia, systemy wartości.

09.09.2020 | przeczytano: 632 razy
Nowy magazyn dla branży e-commerce

Skupia w sobie szerokie spojrzenie na rynek dwóch branż: mody i designu. Wśród autorów, obok osobowości z wymienionych dziedzin, o warstwę merytoryczną, związaną z e-commerce dbają eksperci na co dzień pracujący dla trzech polskich serwisów: Domodi, Allani oraz Homebook. Na rynku ukazał się właśnie pierwszy online’owy numer Clue - magazynu Grupy Domodi.

27.07.2020 | przeczytano: 463 razy (komentarzy: 2)
Gdańsk 2020

Uchwały krajobrazowe - stan prac: Gdańsk 2020

Gdańsk uchwalił swój kodeks reklamowy na sesji Rady Miasta 22 lutego 2018 roku.

27.06.2020 | przeczytano: 663 razy (komentarzy: 4)
Ilford Photo Walk 2020 - Łódź 25.06.2020

Kolejna, III polska edycja ILFORD PHOTO WALK już 25 czerwca 2020r. Tym razem spotykamy się w Łodzi, a spacer poprowadzi Piotr Sikora. Uczestnicy będą mieli okazję uwiecznić klimat okolic ul. Tymienieckiego, lofty, industrialne fabryki, rewitalizowane osiedla kończąc na EC1 i Łodzi Fabrycznej. Zapraszamy!

12.06.2020 | przeczytano: 930 razy
Łódź 2020

Uchwały krajobrazowe - stan prac: Łódź 2020

Jedną z pierwszych w kraju uchwał krajobrazowych uchwaliła 16 listopada 2016 roku Łódź.

23.05.2020 | przeczytano: 1532 razy
Kampania reklamowa Volkswagena przygotowana przez studentów

W ubiegłym roku Volkswagen Group Polska nawiązał współpracę z Wydziałem Grafiki i Komunikacji Wizualnej Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu, której efektem jest kampania reklamowa części z linii Economy Parts w 7 miastach. Podczas zajęć w pracowniach Znaku i Identyfikacji, Grafiki Informacyjnej oraz Grafiki Kinetycznej studenci – we współpracy z pracownikami Działu Części i Akcesoriów Volkswagen Group Polska – przygotowywali prace konkursowe. Do konkursu zgłoszono kreacje 55 autorów – plakaty, infografiki oraz animacje. Główny zwycięzca konkursu, który odbierze dodatkową nagrodę pieniężną, zostanie wyłoniony po 3 miesiącach kampanii reklamowej w internecie. O zwycięstwie zdecyduje efektywność prezentowanych projektów.

11.05.2020 | przeczytano: 730 razy
1 2 3
Strona 1/41 (artykułów: 406)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764