logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Łódź: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 379
Group One i Akcja Podziel się Posiłkiem z Bezdomnymi z wielkanocną zbiórką żywności

We wtorek, 16 kwietnia, rusza ogólnopolska kampania promująca wielkanocną edycję akcji charytatywnej „Podziel się Posiłkiem z Bezdomnymi”. Za koncept kreatywny, który powstał w ramach konkursu Young Creatives organizowanego przez SAR, produkcję oraz wsparcie mediowe odpowiadają agencje należące do grupy komunikacyjnej Group One: Labcon, Media Ready, SalesTube oraz Value Media. Wszystkie działania, w tym spot z udziałem influencerów, dziennikarzy, aktorów i sportowców, realizowane są pro bono.

16.04.2019 | przeczytano: 253 razy

28 stycznia 2019 Telewizja Polska rozpoczęła realizację projektu „Digitalizacja Regionalnego Dziedzictwa Telewizyjnego i Filmowego z Archiwum TVP S.A. – DIGI TVP” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa. W wersji cyfrowej zostanie zachowanych ponad 2000 pozycji pochodzących z Regionalnych Archiwów TVP S.A.

08.04.2019 | przeczytano: 285 razy
Gdańsk 2018

Uchwały krajobrazowe - stan prac: Gdańsk 2018

Kontynuujemy nasz cykl prezentujący stan prac nad uchwałami krajobrazowymi w największych miastach Polski. Dziś czas na Gdańsk, który uchwalił swój kodeks reklamowy na sesji Rady Miasta 22 lutego 2018 r.

06.04.2019 | przeczytano: 461 razy
„Przystanek Wajda”. Kino Andrzeja Wajdy opowiada historię na wiatach AMS

O wielkim znaczeniu wystawy WAJDA w Muzeum Narodowym w Krakowie, już na kilka tygodni przed jej otwarciem, mogli przekonać się mieszkańcy największych miast w całej Polsce. Ikoniczne fotosy z filmów Mistrza wkomponowane w miejski pejzaż ponownie rozbudziły wyobraźnię: Szczecina, Gdańska, Poznania, Warszawy, Łodzi, Wrocławia, Katowic i Krakowa. Pomysłodawcą i Mecenasem intrygującej kampanii „Przystanek WAJDA” w miejskiej przestrzeni jest firma AMS – partner MNK.

04.04.2019 | przeczytano: 229 razy
Wystawa: Słownik łódzki. Polscy ilustratorzy interpretują dobre łodzianizmy

Na wystawie, będącej w pewnym sensie „próbą przetestowania” wyobraźni polskich ilustratorów, zostaną zaprezentowane 23 wielkoformatowe ilustracje, a osią wokół której powstały są tzw. łodzianizmy, czyli słowa funkcjonujące stricte w języku łódzkim, charakterystyczne dla naszego regionu. Jest to wystawa towarzysząca Łódź Design Festival 2019.

03.04.2019 | przeczytano: 265 razy
Wystawa „Wzornictwo” na 4 lata Project Art w Porcie Łódź

Kilkadziesiąt udanych wystaw, ponad 100 współpracujących artystów i ponad 500 wystawionych prac – tak podsumować można cztery lata działalności galerii sztuki Project Art, funkcjonującej na terenie Portu Łódź. Obecnie w galerii do 7 maja br. oglądać można wystawę „Wzornictwo” studentów Politechniki Łódzkiej.

01.04.2019 | przeczytano: 151 razy
Łódź 2018

Uchwały krajobrazowe - stan prac: Łódź 2018

16 listopada 2018 rozpoczęła się nowa kadencja samorządu. Koniec poprzedniej kadencji obfitował w wiele ciekawych wydarzeń. Pora zatem przedstawić jak wyglądają uchwały lub prace nad nimi w Łodzi, Gdańsku, Szczecinie, Krakowie, Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu i Katowicach.

20.03.2019 | przeczytano: 398 razy
Mazda Design: 10. edycja konkursu

20 lutego 2019 wystartowała dziesiąta edycja konkursu projektowego Mazda Design 2019 pod hasłem – „MA”. Co oznacza to słowo, które wydaje się bezpośrednio wpisane w nazwę japońskiej marki?

23.02.2019 | przeczytano: 490 razy
Reklama zewnętrzna w Polsce: Raport 2018, prognoza 2019

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej przedstawia informacje dotyczące wielkości rynku OOH w Polsce w 2018 roku. Dane zostały przygotowane we współpracy IGRZ i Domu Mediowego STARCOM (PublicisMedia). Komunikat IGRZ jest podsumowaniem najważniejszych danych z ubiegłego roku oraz wstępem do naszego głównego RAPORTU OOH2018, który zawierać będzie szczegółowe analizy, komentarze oraz prognozy i zostanie opublikowany pod koniec lutego bieżącego roku.

17.02.2019 | przeczytano: 559 razy
Posiadanie sensem życia? Kontynuacja kampanii ING Banku Śląskiego

ING Bank Śląski kontynuuję kampanię oszczędności. Tym razem bank podejmuje temat świadomego konsumowania nieszablonową i pobudzającą do refleksji grafiką na outdorze w 12 miastach.

04.02.2019 | przeczytano: 366 razy
1 2 3
Strona 1/38 (artykułów: 379)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764