logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Allegro: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 408
Wiele potrzeb, jedna odpowiedź:  kampania suszarki Vileda Infinity

Vileda konsekwentnie umacnia silną pozycję w kategorii Laundry Care. Marka rozpoczęła właśnie zintegrowaną kampanię 360 suszarki Infinity – jednej z najbardziej zaawansowanych konstrukcyjnie w swojej ofercie. To trzecia, duża kampania reklamowa tego topowego produktu.

23.09.2019 | przeczytano: 168 razy

Clotify jest mobilną platformą AD-TECH, która skrywa w sobie szerokie spektrum możliwości zarówno dla mediów telewizyjnych, sponsorów lokowania produktów jak i użytkowników. To pierwsza w  Polsce i Europie aplikacja mobilna, która umożliwia przekierowanie widzów z programów telewizyjnych, przez „second screen” – aplikację Clotify, do sklepów reklamodawców i obiektywne zmierzenie wpływu product placement na realną sprzedaż online. Użytkownicy aplikacji mogą zarówno  kupić dokładnie takie same stylizacje jakie mieli na sobie bohaterowie programów telewizyjnych, ale także mają możliwość sprzedawania własnych ubrań za pomocą funkcjonalności second hand. Z Clotify korzyści czerpią zarówno użytkownicy, jak i właściciele marek odzieżowych oraz producenci programów telewizyjnych.

13.09.2019 | przeczytano: 284 razy
Co trzeci klient przenosi zakupy online

Od zmierzchu do świtu trwa horror. Niestety nie w kinach, lecz w sklepach, gdzie gigantyczne kolejki wywołują strach i gęsią skórkę u klientów. To dreszczowiec serwowany Polakom regularnie, od czasu wdrożenia ustawy, zakazującej handlu w niedzielę. Co robią bohaterowie horrorów, gdy spotykają zjawę? Uciekają. Okazuje się, że to samo robią stojący w kolejkach do kasy konsumenci. Wiemy już, na jak długie postoje starcza im cierpliwości.

29.08.2019 | przeczytano: 184 razy
Algorytm polskiej firmy analizuje treści pod kątem emocji

Podczas zakupów niemal 80 proc. klientów zwraca uwagę na opinie o sprzedawcy. Niezadowolony z obsługi nie tylko rezygnuje z zakupu, ale swoimi emocjami dzieli się z innymi. Dlatego firmy inwestują w nowoczesne techniki monitorowania satysfakcji klienta. Część sklepów stacjonarnych wykorzystuje nagrania, by sprawdzić mimikę klienta. Sklepy internetowe monitorują call center, co jednak pozwala zbadać tylko część komunikacji. Rozwiązanie polskiej firmy, dzięki wykorzystaniu uczenia maszynowego, ocenia pod kątem satysfakcji całą komunikację. Algorytm analizuje komunikaty klientów, przedstawia średnią emocji i wskazuje, który obszar może okazać się niekorzystny dla firmy.

16.08.2019 | przeczytano: 252 razy

Dom mediowy Midshare Polska jako pierwsza agencja w Polsce wspólnie z markami Unilever oraz Facebook przetestują najnowsze rozwiązanie platformy Marca Zuckerberga: Collaborative Ads. Kampania ma za zadanie wspierać działania e-commerce dla produktów Unilever z kategorii chemia domowa.

01.08.2019 | przeczytano: 372 razy
W jakim kierunku zmierza e-commerce?

Ponad 50 miliardów złotych - taką wartość powinien osiągnąć krajowy rynek e-commerce na koniec tego roku. Tempo wzrostu imponuje. Nic więc dziwnego, że coraz więcej firm chce być częścią internetowej rewolucji. Receptą na sukces będzie zrozumienie trendów i reguł rządzących tym sektorem.

25.07.2019 | przeczytano: 229 razy
Niemal co czwarty polski internauta interesuje się grami

Mexad Games, nowa agencja marketingu w esporcie i gamingu, we współpracy z Mobile Institute przeprowadziła kompleksowe badanie polskich fanów esportu i gamingu. Według raportu Esport w Polsce. Jakimi konsumentami są fani esportu i gier? niemal co czwarty użytkownik Internetu interesuje się grami wideo. Aż 58% z nich gra co najmniej raz w tygodniu.

27.06.2019 | przeczytano: 231 razy

W czerwcu br., zgodnie z umową inwestycyjną zawartą we wrześniu 2018 r., Agora w drugiej rundzie finansowania objęła kolejne udziały w czeskiej spółce ROI Hunter, dostawcy platformy marketingowej umożliwiającej firmom z branży e-commerce promowanie i sprzedaż produktów za pośrednictwem Google’a i Facebooka. Agora jest mniejszościowym udziałowcem ROI Hunter – posiada obecnie prawie 24% akcji spółki.

21.06.2019 | przeczytano: 325 razy
Nagrody KTR dla projektu Ostatni „Twój Weekend”

Akcja zakupu, wydania ostatniego numeru i zamknięcia magazynu „Twój Weekend”, przeprowadzona z okazji Dnia Kobiet przez Gazeta.pl, VMLY&R Poland, MasterCard i BNP Paribas, zdobyła aż sześć nagród KTR – najbardziej prestiżowego konkursu reklamowego w Polsce. Podczas gali, która odbyła się w piątek, 7 czerwca br. projekt został wyróżniony m.in. dwoma złotymi nagrodami w obszarach PR korporacyjny i CSR oraz Reklama prasowa.

14.06.2019 | przeczytano: 295 razy
Oppo startuje z kampanią promującą model Reno 10x Zoom

OPPO, jeden z największych światowych producentów smartfonów, rozpoczyna polską przedsprzedaż topowego modelu najnowszej serii Reno - smartfonu wyposażonego w dziesięciokrotny hybrydowy zoom. Oprócz zaawansowanych aparatów, które pozwalają rozwinąć skrzydła fanom fotografii mobilnej, OPPO Reno 10x Zoom przyciąga uwagę wyjątkowym wzornictwem. To już kolejny smartfon producenta, w którym zastosowano wysuwany moduł kamery przedniej, dzięki czemu użytkownicy mogą cieszyć się pełnym, wysokiej jakości ekranem - bez wcięć i innych elementów zaburzających obraz.

04.06.2019 | przeczytano: 265 razy
1 2 3
Strona 1/41 (artykułów: 408)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764