logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bacardi: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 39
Gin Bombay Sapphire z kampanią „Zanurz się w kreatywności”

Bombay Sapphire po raz kolejny inspiruje, zachęca do kreatywności i wychodzenia poza schematy. Tym razem, w ramach kampanii „Zanurz się w kreatywności”, marka nawiązała współprace z 6 artystami – Filipem „Rybskie” Popikiem, Anną Augustynowicz, Maciejem Polakiem, Zulu Kukim, Anną Rudak i Basią Flores. Kampania obejmuje również współpracę z wyjątkową, immersyjną przestrzenią w Warszawie Melt Museum, a także szereg działań w digitalu. Projekt „Zanurz się w kreatywności” trwa od 26.02 do 25.03.2024 r.

26.02.2024 | przeczytano: 536 razy

Agencja dentsu X (dentsu Polska) rozszerza współpracę eventową z Bacardi-Martini i odpowiada za obsługę kolejnej marki z portfolio firmy – whisky Aberfeldy. Dotychczas współpraca obejmowała aktywacje dla marek Bacardi, Dewar's i Martini.

04.12.2023 | przeczytano: 273 razy
Justyna Modzelewska przechodzi z Dentsu X do Cape Morris

Justyna Modzelewska dołączyła do zespołu Partners Care (dawniej Client Service) w agencji Cape Morris, gdzie obejmuje stanowisko Account Supervisora.

01.11.2023 | przeczytano: 668 razy
Martini i Big Picture ponownie razem

Do grona klientów lifestyle’owych obsługiwanych przez Big Picture powróciło Martini – brand należący do firmy Bacardi-Martini. Od kwietnia 2023 roku agencja ponownie odpowiedzialna jest za kompleksową obsługę PR marki, w tym opracowanie i realizację strategii komunikacji oraz działań z okazji jubileuszu 160-lecia powstania Martini.

22.08.2023 | przeczytano: 328 razy
Antoni Kamiński dołącza do 180heartbeats + Jung v Matt

Antoni Kamiński w połowie lutego objął rolę Associate Creative Director w agencji 180heartbeats + Jung v Matt, tworząc seniorski team kreatywny z Tomaszem Bujokiem - Creative Director.

17.02.2023 | przeczytano: 907 razy
Wybrano jury pierwszej edycji konkursu The Next Gen of PR

W inauguracyjnej edycji The Next Gen of PR 2022 w jury zasiądzie 5-osobowe grono ekspertów z zakresu public relations i nowoczesnej komunikacji. Jury oceni prace będące odpowiedzią na brief partnera. W tym roku partnerem głównym konkursu została firma Danone.

30.09.2022 | przeczytano: 653 razy
Artur Dziedzic wzmacnia dział kreacji Stor9

Do zespołu agencji komunikacji Stor9 dołączył Artur Dziedzic, który objął stanowisko Senior Copywritera.

27.04.2022 | przeczytano: 1048 razy
Anna Rajewska dołącza do endorfina events, jako Senior Project Managerka

Do zespołu endorfina events dołączyła nowa Senior Project Managerka - Anna Rajewska. Odpowiada za kompleksową realizację projektów, oraz nawiązywanie i utrzymywanie na bardzo dobrym poziomie relacji z Klientami. Wcześniej związana z Allegro Agency.

17.03.2022 | przeczytano: 458 razy
Publicis Groupe tworzy platformę Le Pont w Europie Środkowej i Wschodniej

Le Pont, działająca w oparciu o model operacyjny Power of One, ma ułatwić globalnym i regionalnym klientom dostęp do światowej klasy usług i wiedzy, zgromadzonych w trzech centrach kompetencyjnych na rynkach: polskim, węgierskim i czeskim.

03.12.2021 | przeczytano: 674 razy

Glovo, nieustannie rozwija się na polskim rynku. Do zespołu dołączyli Jakub Sobczak, Country Growth & Marketing Manager, Maciej Jeleński, PR & Public Affairs Manager, oraz Bartosz Załuski pełniący rolę Brand Marketing Services Managera.

02.08.2021 | przeczytano: 241 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 39)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764