logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wybrano jury pierwszej edycji konkursu The Next Gen of PR

  PR 30.09.2022, przeczytano 653 razy
ilustracja

W inauguracyjnej edycji The Next Gen of PR 2022 w jury zasiądzie 5-osobowe grono ekspertów z zakresu public relations i nowoczesnej komunikacji. Jury oceni prace będące odpowiedzią na brief partnera. W tym roku partnerem głównym konkursu została firma Danone.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wybrano-jury-pierwszej-edycji-konkursu-the-next-gen-of-pr,397403,artykul.html

Kampanie stworzone na zadany brief konkursowy oceniane będą przez jury według następujących kryteriów: strategia, egzekucja, a także spodziewany efekt. Przewodniczącą jury została Anna Simon, Managing Director w agencji Komunikacja Plus PR, specjalizująca się w strategicznym doradztwie oraz tworzeniu i realizacji projektów z obszaru społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw. Wykładowca akademicki, autorka publikacji z obszaru CSR, zrównoważonego rozwoju i etyki biznesu. Anna odpowiadała za opracowanie oraz wdrażanie strategii komunikacji dla największych marek z sektora retail, telekomunikacji, finansów.

Pod jej przewodnictwem jury będzie obradować w składzie:

  • Maria Andrzejewska, Dyrektor Generalna UNEP/GRID-Warszawa, wiceprezes Narodowej Fundacji Ochrony Środowiska, Centrum UNEP/GRID-Warszawa. Trzykrotnie wyróżniona, wraz z zespołem UNEP/GRID-Warszawa, nagrodą Ministra Środowiska za szczególne osiągnięcia naukowo-badawcze w zakresie ochrony, kształtowania i użytkowania środowiska i jego zasobów. Nagrodzona Zielonym Orłem Rzeczpospolitej (2021) – wyróżnienie w kategorii TYTANKA, otrzymała także tytuł Liderki Zrównoważonego Rozwoju magazynu FORBES Women Polska (2021).
  • Helena Korniejew, Strategic Director, Big Picture. Z branżą PR związana jest od 2010 roku. Jej pasją są trendy - w komunikacji, designie i lifestyle. Z tą ekspertyzą: mapowaniem, analizą i tworzeniem trendów, związała swoją zawodową ścieżkę przez pierwsze lata kariery. Doradzała największym markom jak budować wizerunek w relacjach z liderami opinii i influencerami. W Big Picture jest obecna niemal od początku istnienia firmy, od 2016 roku – przed objęciem obowiązków zarządczych w skali całego biznesu, odpowiadała za rozwój praktyki lifestyle. Przez ostatnie lata zarządzała m.in. zespołami prowadzącym wszystkie marki CPD z portfolio L’Oréal Polska, długofalowe platformy wizerunkowe marek takich jak Coca–Cola czy Reebok. Obok lifestyle, silnym obszarem jej kompetencji jest komunikacja tzw. marek wrażliwych. Przez kilka lat zdobywała specjalizację w tym zakresie pracując dla marek premium i top premium, takich jak Absolut Vodka, Ostoya Vodka, Martini, Bacardi.
  • Michał Olbrychowski, Managing Director, Ogilvy PR Polska. Przed podjęciem pracy w Ogilvy PR (wcześniej Cohn&Wolfe) był dyrektorem i liderem Communications Consulting w Deloitte, a wcześniej Dyrektorem Zarządzającym w jednej z największych sieciowych agencji PR w Polsce - Havas PR Warsaw. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w usługach doradczych, w tym w komunikacji, public relations i mediach. Jest trenerem, wykładowcą i jurorem w konkursach branżowych. W 2019 pełnił funkcję Wiceprezesa Związku Firm Public Relations.
  • Martyna Węgrzyn, Kierowniczka działu komunikacji zewnętrznej / Rzeczniczka prasowa, grupa spółek Danone. Związana z organizacją początkowo jako rzeczniczka prasowa Żywiec Zdrój. Od 2016 roku opiekuje się wizerunkiem całej grupy spółek. Pierwsze doświadczenia zdobywała w agencjach PR i jako PR Manager w jednej z największych firm farmaceutycznych. Prowadziła projekty nagradzane SABRE, European Excellence Award czy Impactor.

Główną nagrodą w The Next Gen of PR jest awans do Next Generation PR World Cup – międzynarodowego finału konkursu, a także nagroda pieniężna. Celem konkursu jest wyłonienie najlepiej dopasowanej kampanii public relations, adresującej wyzwania współczesnego świata. W tegorocznej edycji za przygotowanie briefu konkursowego odpowiada firma Danone.

W konkursie wziąć mogą udział dwuosobowe zespoły, które zawodowo związane są z branżą public relations, a każdy z uczestników ma mniej niż 35 lat. Polska edycja jest etapem eliminacji do rozgrywek międzynarodowych organizowanych przez ICCO. Zgłoszenia do polskich eliminacji zostały wydłużone do 3 października br.

Laureaci polskiej edycji konkursu The Next Gen of PR zostaną ogłoszeni w październiku br.

Źródło: Związek Firm Public Relations

www.zfpr.pl

Dodatkowe informacje:

Organizator: Związek Firm Public Relations
Partner Główny: Danone
Partnerzy: Conrego, PRoto

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764