logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wybrano jury pierwszej edycji konkursu The Next Gen of PR

  PR 30.09.2022, przeczytano 359 razy
ilustracja

W inauguracyjnej edycji The Next Gen of PR 2022 w jury zasiądzie 5-osobowe grono ekspertów z zakresu public relations i nowoczesnej komunikacji. Jury oceni prace będące odpowiedzią na brief partnera. W tym roku partnerem głównym konkursu została firma Danone.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wybrano-jury-pierwszej-edycji-konkursu-the-next-gen-of-pr,397403,artykul.html

Kampanie stworzone na zadany brief konkursowy oceniane będą przez jury według następujących kryteriów: strategia, egzekucja, a także spodziewany efekt. Przewodniczącą jury została Anna Simon, Managing Director w agencji Komunikacja Plus PR, specjalizująca się w strategicznym doradztwie oraz tworzeniu i realizacji projektów z obszaru społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw. Wykładowca akademicki, autorka publikacji z obszaru CSR, zrównoważonego rozwoju i etyki biznesu. Anna odpowiadała za opracowanie oraz wdrażanie strategii komunikacji dla największych marek z sektora retail, telekomunikacji, finansów.

Pod jej przewodnictwem jury będzie obradować w składzie:

  • Maria Andrzejewska, Dyrektor Generalna UNEP/GRID-Warszawa, wiceprezes Narodowej Fundacji Ochrony Środowiska, Centrum UNEP/GRID-Warszawa. Trzykrotnie wyróżniona, wraz z zespołem UNEP/GRID-Warszawa, nagrodą Ministra Środowiska za szczególne osiągnięcia naukowo-badawcze w zakresie ochrony, kształtowania i użytkowania środowiska i jego zasobów. Nagrodzona Zielonym Orłem Rzeczpospolitej (2021) – wyróżnienie w kategorii TYTANKA, otrzymała także tytuł Liderki Zrównoważonego Rozwoju magazynu FORBES Women Polska (2021).
  • Helena Korniejew, Strategic Director, Big Picture. Z branżą PR związana jest od 2010 roku. Jej pasją są trendy - w komunikacji, designie i lifestyle. Z tą ekspertyzą: mapowaniem, analizą i tworzeniem trendów, związała swoją zawodową ścieżkę przez pierwsze lata kariery. Doradzała największym markom jak budować wizerunek w relacjach z liderami opinii i influencerami. W Big Picture jest obecna niemal od początku istnienia firmy, od 2016 roku – przed objęciem obowiązków zarządczych w skali całego biznesu, odpowiadała za rozwój praktyki lifestyle. Przez ostatnie lata zarządzała m.in. zespołami prowadzącym wszystkie marki CPD z portfolio L’Oréal Polska, długofalowe platformy wizerunkowe marek takich jak Coca–Cola czy Reebok. Obok lifestyle, silnym obszarem jej kompetencji jest komunikacja tzw. marek wrażliwych. Przez kilka lat zdobywała specjalizację w tym zakresie pracując dla marek premium i top premium, takich jak Absolut Vodka, Ostoya Vodka, Martini, Bacardi.
  • Michał Olbrychowski, Managing Director, Ogilvy PR Polska. Przed podjęciem pracy w Ogilvy PR (wcześniej Cohn&Wolfe) był dyrektorem i liderem Communications Consulting w Deloitte, a wcześniej Dyrektorem Zarządzającym w jednej z największych sieciowych agencji PR w Polsce - Havas PR Warsaw. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w usługach doradczych, w tym w komunikacji, public relations i mediach. Jest trenerem, wykładowcą i jurorem w konkursach branżowych. W 2019 pełnił funkcję Wiceprezesa Związku Firm Public Relations.
  • Martyna Węgrzyn, Kierowniczka działu komunikacji zewnętrznej / Rzeczniczka prasowa, grupa spółek Danone. Związana z organizacją początkowo jako rzeczniczka prasowa Żywiec Zdrój. Od 2016 roku opiekuje się wizerunkiem całej grupy spółek. Pierwsze doświadczenia zdobywała w agencjach PR i jako PR Manager w jednej z największych firm farmaceutycznych. Prowadziła projekty nagradzane SABRE, European Excellence Award czy Impactor.

Główną nagrodą w The Next Gen of PR jest awans do Next Generation PR World Cup – międzynarodowego finału konkursu, a także nagroda pieniężna. Celem konkursu jest wyłonienie najlepiej dopasowanej kampanii public relations, adresującej wyzwania współczesnego świata. W tegorocznej edycji za przygotowanie briefu konkursowego odpowiada firma Danone.

W konkursie wziąć mogą udział dwuosobowe zespoły, które zawodowo związane są z branżą public relations, a każdy z uczestników ma mniej niż 35 lat. Polska edycja jest etapem eliminacji do rozgrywek międzynarodowych organizowanych przez ICCO. Zgłoszenia do polskich eliminacji zostały wydłużone do 3 października br.

Laureaci polskiej edycji konkursu The Next Gen of PR zostaną ogłoszeni w październiku br.

Źródło: Związek Firm Public Relations

www.zfpr.pl

Dodatkowe informacje:

Organizator: Związek Firm Public Relations
Partner Główny: Danone
Partnerzy: Conrego, PRoto

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Atrium Poland Real Estate z dwoma nagrodami podczas PRCH Retail Awards 2022
Za nami XIII edycja prestiżowego konkursu PRCH Retail Awards organizowanego przez Polską Radę Centrów Handlowych. Firma Atrium Poland Real Estate, właściciel i zarządca takich centrów jak Wars Sawa Junior, Atrium Promenada, Galeria Dominikańska czy Focus w Bydgoszczy zdobyła nagrody w kategoriach Wydarzenie Roku i Kampania Otwacia.
Złote Spinacze 2022 rozdane
Znamy zwycięzców 20. edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury przyznało łącznie aż 100 nagród – 31 Złotych, 35 Srebrnych oraz 34 Brązowych Spinaczy. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do agencji MSL.
Nikon i partnerze ogłaszają zwycięzców konkursu Environmental Photographer of the Year
Nikon, CIWEM, WaterBear i Arup z przyjemnością ogłaszają zwycięzców konkursu Environmental Photographer of the Year w 2022 r. W dorocznym konkursie, organizowanym już po raz 15, są nagradzane najbardziej inspirujące prace w dziedzinie fotografii ekologicznej z całego świata, dzięki czemu wydarzenie to stanowi międzynarodową platformę do zwiększania świadomości...
Dziadek do orzechów i Oto Film nagrodzeni złotem w Effie Europe Awards
Agencja Dziadek do orzechów i studio Filmowe OTO Film zostały nagrodzone złotą statuetką Effie Europe Award w kategorii Best of Europe: Positive Change, za kampanię „STOP kobietobójstwu”, przygotowaną dla Centrum Praw Kobiet.
Międzynarodowy konkurs projektowania opakowań: Model Young Package 2023
W 2023 roku międzynarodowy konkurs wzornictwa opakowań Model Young Package zyska nową, poszerzoną formułę. Uczestnicy będą proszeni  o stworzenie innowacyjnych opakowań na napoje pod hasłem „Thirsty for Packaging” („Spragnieni…Opakowań”). Konkurs oferuje od teraz wyższe nagrody pieniężne, a przede wszystkim możliwość opracowania opakowań gotowych do produkcji w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764