logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wybrano jury pierwszej edycji konkursu The Next Gen of PR

  PR 30.09.2022, przeczytano 743 razy
ilustracja

W inauguracyjnej edycji The Next Gen of PR 2022 w jury zasiądzie 5-osobowe grono ekspertów z zakresu public relations i nowoczesnej komunikacji. Jury oceni prace będące odpowiedzią na brief partnera. W tym roku partnerem głównym konkursu została firma Danone.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wybrano-jury-pierwszej-edycji-konkursu-the-next-gen-of-pr,397403,artykul.html

Kampanie stworzone na zadany brief konkursowy oceniane będą przez jury według następujących kryteriów: strategia, egzekucja, a także spodziewany efekt. Przewodniczącą jury została Anna Simon, Managing Director w agencji Komunikacja Plus PR, specjalizująca się w strategicznym doradztwie oraz tworzeniu i realizacji projektów z obszaru społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw. Wykładowca akademicki, autorka publikacji z obszaru CSR, zrównoważonego rozwoju i etyki biznesu. Anna odpowiadała za opracowanie oraz wdrażanie strategii komunikacji dla największych marek z sektora retail, telekomunikacji, finansów.

Pod jej przewodnictwem jury będzie obradować w składzie:

  • Maria Andrzejewska, Dyrektor Generalna UNEP/GRID-Warszawa, wiceprezes Narodowej Fundacji Ochrony Środowiska, Centrum UNEP/GRID-Warszawa. Trzykrotnie wyróżniona, wraz z zespołem UNEP/GRID-Warszawa, nagrodą Ministra Środowiska za szczególne osiągnięcia naukowo-badawcze w zakresie ochrony, kształtowania i użytkowania środowiska i jego zasobów. Nagrodzona Zielonym Orłem Rzeczpospolitej (2021) – wyróżnienie w kategorii TYTANKA, otrzymała także tytuł Liderki Zrównoważonego Rozwoju magazynu FORBES Women Polska (2021).
  • Helena Korniejew, Strategic Director, Big Picture. Z branżą PR związana jest od 2010 roku. Jej pasją są trendy - w komunikacji, designie i lifestyle. Z tą ekspertyzą: mapowaniem, analizą i tworzeniem trendów, związała swoją zawodową ścieżkę przez pierwsze lata kariery. Doradzała największym markom jak budować wizerunek w relacjach z liderami opinii i influencerami. W Big Picture jest obecna niemal od początku istnienia firmy, od 2016 roku – przed objęciem obowiązków zarządczych w skali całego biznesu, odpowiadała za rozwój praktyki lifestyle. Przez ostatnie lata zarządzała m.in. zespołami prowadzącym wszystkie marki CPD z portfolio L’Oréal Polska, długofalowe platformy wizerunkowe marek takich jak Coca–Cola czy Reebok. Obok lifestyle, silnym obszarem jej kompetencji jest komunikacja tzw. marek wrażliwych. Przez kilka lat zdobywała specjalizację w tym zakresie pracując dla marek premium i top premium, takich jak Absolut Vodka, Ostoya Vodka, Martini, Bacardi.
  • Michał Olbrychowski, Managing Director, Ogilvy PR Polska. Przed podjęciem pracy w Ogilvy PR (wcześniej Cohn&Wolfe) był dyrektorem i liderem Communications Consulting w Deloitte, a wcześniej Dyrektorem Zarządzającym w jednej z największych sieciowych agencji PR w Polsce - Havas PR Warsaw. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w usługach doradczych, w tym w komunikacji, public relations i mediach. Jest trenerem, wykładowcą i jurorem w konkursach branżowych. W 2019 pełnił funkcję Wiceprezesa Związku Firm Public Relations.
  • Martyna Węgrzyn, Kierowniczka działu komunikacji zewnętrznej / Rzeczniczka prasowa, grupa spółek Danone. Związana z organizacją początkowo jako rzeczniczka prasowa Żywiec Zdrój. Od 2016 roku opiekuje się wizerunkiem całej grupy spółek. Pierwsze doświadczenia zdobywała w agencjach PR i jako PR Manager w jednej z największych firm farmaceutycznych. Prowadziła projekty nagradzane SABRE, European Excellence Award czy Impactor.

Główną nagrodą w The Next Gen of PR jest awans do Next Generation PR World Cup – międzynarodowego finału konkursu, a także nagroda pieniężna. Celem konkursu jest wyłonienie najlepiej dopasowanej kampanii public relations, adresującej wyzwania współczesnego świata. W tegorocznej edycji za przygotowanie briefu konkursowego odpowiada firma Danone.

W konkursie wziąć mogą udział dwuosobowe zespoły, które zawodowo związane są z branżą public relations, a każdy z uczestników ma mniej niż 35 lat. Polska edycja jest etapem eliminacji do rozgrywek międzynarodowych organizowanych przez ICCO. Zgłoszenia do polskich eliminacji zostały wydłużone do 3 października br.

Laureaci polskiej edycji konkursu The Next Gen of PR zostaną ogłoszeni w październiku br.

Źródło: Związek Firm Public Relations

www.zfpr.pl

Dodatkowe informacje:

Organizator: Związek Firm Public Relations
Partner Główny: Danone
Partnerzy: Conrego, PRoto

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dorota Żak nagrodzona za ilustracje w konkursie Piórko
Drugi etap konkursu „Piórko 2024. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci” rozstrzygnięty. Dorota Żak, laureatka organizowanych przez sieć Biedronka twórczych zmagań, otrzymała 100 tys. złotych za ilustracje do książki „Moje czarne szczęście”. Ogłoszenie wyników odbyło się w trakcie Wieczoru Przyjaciół Fundacji Powszechnego...
VML z czterema mieczami KTR
VML z kolejnymi nagrodami na najważniejszym festiwalu kreatywnym w Polsce. Agencja została nagrodzona dwoma srebrnymi i dwoma brązowymi mieczami KTR za projekty zrealizowane dla czterech różnych klientów.
Gerety Awards: Brąz dla Women Against Populists
Kobiety Przeciwko Populistom (Women Against Populists) z Brązem na Gerety Awards 2024! Wspólne zgłoszenie inicjatyw zachęcających kobiety do uczestnictwa w wyborach parlamentarnych otrzymało nagrodę w kategorii: Work For Good - Integrated. 
ING wyróżnione w konkursie KTR
ING Bank Śląski otrzymał srebrny miecz w największym w Polsce konkursie kreatywności KTR, za piosenkę "Nie daj się wkręcić w sieci", nagraną w Mieście ING w Roblox.
Teatr Telewizji z nagrodą KTR dla nowej identyfikacji wizualnej
W maju Telewizja Polska zaprezentowała premierowe spektakle Teatru Telewizji w nowej graficznej odsłonie, z nowym logo i multimedialną oprawą. 9 września, podczas Gali Konkursu KTR w Teatrze Nowym w Warszawie, wręczono nagrody za kreatywność. Jury w kategorii Design for Culture – Brand Identity System uhonorowało Srebrem identyfikację wizualną Teatru Telewizji opartą na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764