logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bakal: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 97
Marketingowy Miesiąc Kobiet w More Bananas

12 marca w More Bananas odbędzie się pierwszy webinar w ramach Marketingowego Miesiąca Kobiet. Całkowity dochód z wydarzenia zostanie przekazany na Centrum Praw Kobiet.

11.03.2024 | przeczytano: 265 razy
Journey Journalism Bootcamp: nauka dziennikarstwa od najlepszych

Program Journey International Summer School jest dedykowany studentom dziennikarstwa z 14 krajów świata, w tym z Polski. Młodzi adepci dziennikarstwa będą mieli okazję uczyć się od prawdziwych elit międzynarodowych mediów oraz zdobyć praktyczne umiejętności przydatne w przyszłej karierze. Intensywny, 10-dniowy program odbędzie się w sierpniu 2024 roku w stolicy Czech Pradze. Wybrani kandydaci otrzymają pełne stypendium pokrywające koszty uczestnictwa w kursie.

25.02.2024 | przeczytano: 293 razy
Olga Grzybowska: z 19 Południka do Fusion Labs

Olga Grzybowska objęła stanowisko dyrektor marketingu w Fusion Labs. Olga ma kilkunastoletnie doświadczenie w szeroko rozumianej komunikacji marketingowej, a w szczególności w tworzeniu strategii oraz jej implementacji. Przez ostatnie lata, Olga była współwłaścicielem agencji 19 Południk, obsługując jednocześnie projekty marketingowe klientów. W trakcie swojej kariery pracowała dla marek takich jak: Pizza Hut, Fundacja Dzieciom, Lotos, Oriflame, Dan Cake, Dr. Oetker, Philip Morris (IQOS Club), Kaufland, Gemini Park, Volvo Trucks, Stovit, Latopic, Bakal, Ritter Sport, i Vitax.

20.11.2023 | przeczytano: 712 razy
Bakalland szykuje się na powrót szkoły i startuje z kampanią „Odkryjesz”

Kampania „OdkryJESZ" potrwa od 7 sierpnia do 24 września 2023 r. Jej głównym celem jest odmłodzenie marki i promocja batonów Bakalland w nowych opakowaniach wśród przedstawicieli pokolenia Z – osób w przedziale wiekowym od 16 do 24 lat.

07.08.2023 | przeczytano: 360 razy
Bakalland kontynuuje komunikację pod hasłem „Jesz, co dobre”

Marka Bakalland w nowej odsłonie prowadzi od połowy marca wielokanałową komunikację marketingową 360˚ pod hasłem „JESZ, co dobre”. Działania obejmują m.in. reklamę w TV, influencer i digital marketing, akcje in-store oraz OOH/DOOH. Outdoorowa część kampanii właśnie nabrała rozpędu. Ważnym punktem kampanii są działania w przestrzeni miejskiej i galeriach handlowych. 24 kwietnia odsłonięty został mural o powierzchni ponad 175 m2, umiejscowiony w jednym z kluczowych punktów przesiadkowych stolicy – przy stacji Metro Politechnika.

02.06.2023 | przeczytano: 679 razy
Grycan rusza z nową kampanią komunikacyjną

Wystartowała ogólnopolska kampania marki Grycan – Lody od pokoleń pod hasłem „Niezapomniany smak, tradycyjnie”. Od połowy maja do końca lipca materiały podkreślające jakość i doskonały smak bestsellerowych lodów Grycan oraz zachęcające do spróbowania nowości będą pojawiać się w kanałach Digital, OOH i prasie lifestylowej, a także na ekranach kin.

17.05.2023 | przeczytano: 847 razy
Gazeta Wyborcza zaprezentowała wyniki Media Freedom Poll 2023

W Polsce i na Słowacji widać największe zaniepokojenie społeczne stanem wolności mediów - to jeden z wniosków z międzynarodowego badania opinii publicznej przeprowadzonego w krajach Grupy Wyszehradzkiej. Pełne wyniki Media Freedom Poll 2023 poznaliśmy w poniedziałek, 24 kwietnia 2023 r. podczas konferencji z udziałem Very Jourovej, wiceszefowej Komisji Europejskiej. W siedzibie "Gazety Wyborczej" w Warszawie odbyła się debata dotycząca wolności i niezależności mediów, transmitowana online, a jej podsumowanie można już znaleźć na Wyborcza.pl.

25.04.2023 | przeczytano: 619 razy

Agencje mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe, wygrywa przetarg mediowy i tym samym przedłuża współpracę z FoodWell – marką korporacyjną, powstałą z połączenia spółek Bakalland i Purella Superfoods.

21.03.2023 | przeczytano: 870 razy
Bakalland zmienia się i startuje z wielokanałową komunikacją

Bakalland po 10 latach przechodzi kompleksowy rebranding i zmienia identyfikacje wizualną. Marka rozpoczyna długofalową kampanię reklamową pod hasłem „JESZ, co dobre”. Zaprojektowana w modelu 360˚ kampania rusza 13 marca i obejmuje m.in. TV, OOH/DOOH,  digital, influencer marketing oraz silne działania in-store. Bakalland odświeżył logotyp, unowocześnił i ujednolicił opakowania wszystkich swoich produktów. Od jesieni 2022 r. brand funkcjonuje w strukturach FoodWell – marki korporacyjnej, powstałej z połączenia spółek Bakalland i Purella Superfoods.

13.03.2023 | przeczytano: 643 razy

8 marca w More Bananas rusza Marketingowy Miesiąc Kobiet. Cykl webinarów, darmowy e-book, mentoring i konkurs to tylko niektóre z atrakcji, które przygotowała krakowska agencja.

28.02.2023 | przeczytano: 275 razy
1 2 3
Strona 1/10 (artykułów: 97)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764