logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Foodwell przedłuża współpracę z agencją Starcom

  PR 21.03.2023, przeczytano 374 razy

Agencje mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe, wygrywa przetarg mediowy i tym samym przedłuża współpracę z FoodWell – marką korporacyjną, powstałą z połączenia spółek Bakalland i Purella Superfoods.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/foodwell-przedluza-wspolprace-z-agencja-starcom,399365,artykul.html

Starcom zajmie się strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem wszystkich mediów, w tym kampanii digitalowych, dla całego portfolio produktów marek Bakalland, Delecta, Purella Superfoods i Anatol.

Historia współpracy marek FoodWell ze Starcomem sięga 2005 roku, od kiedy to można było zobaczyć pierwsze kampanie realizowane wspólnie dla Delecty. W 2015 roku – po połączeniu marek i wygranym przetargu – do portfolio Starcomu dołączył Bakalland.

- Wieloletnia, partnerska współpraca to najlepszy przepis na głębokie zrozumienie potrzeb oraz sposób na rozwój biznesu Klienta. Nasze zaangażowanie, długotrwałe, bardzo dobre relacje i wzajemny szacunek pozwoliły zbudować solidny fundament pod zaufanie, którego potwierdzeniem jest nasza ponowna wygrana w przetargu. Kontynuacja współpracy jest dla nas powodem do dumy oraz dowodem na to, że nawet wobec dużych zmian, my wciąż pozostajemy niezawodnym partnerem – komentuje Ola Cichemska, Communications & Business Director Starcom i Liderka zespołu projektowego FoodWell.

Marka Bakalland rozpoczęła długofalową kampanię reklamową pod hasłem "Jesz, co dobre". Zaprojektowana w modelu 360˚ kampania ruszyła 13 marca i obejmuje m.in. TV, OOH/DOOH, digital, influencer marketing oraz silne działania in-store. To pierwsza od 2017 roku kampania reklamowa na taką skalę.

"Jesz, co dobre” to nowa, długofalowa platforma dla marki. Za ideę kreatywną odpowiada agencja Przestrzeń, za kreacje i realizacje GPD Agency, planowanie i zakup mediów powierzono agencji mediowej Starcom. Za redesign marki Bakalland odpowiadają agencje brandingowe Czteryczwarte oraz HacketHamilton.

6 marca wystartowała również kampania reklamowa marki Delecta – „Powiedz to prosto z serca”.

Spoty reklamowe można zobaczyć w kluczowych stacjach TV do połowy kwietnia. Działania w TV są wspierane komunikacją w mediach społecznościowych, You Tube, Digital OOH oraz Influencer Marketing. Marka prowadzi także szeroko zakrojone działania wspierające widoczność produktów Delecta w sklepach. Za strategię komunikacji odpowiada agencja GPD, strategia mediowa i zakup mediów jest po stronie Starcom, a za strategię wizualizacji opakowań nowej linii Takie to proste odpowiada HiBrands.

Źródło: Publicis Groupe

www.publicisgroupe.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Interprint na Łódź Design Festival
Wejście na rynek pracy generacji Z, coraz bardziej zaawansowana sztuczna inteligencja, wyzwania, które stawiają przed nami alarmujące raporty ekologów… Wszystko to sprawia, że coraz częściej myślami wybiegamy w przyszłość… To właśnie ona i jej postrzeganie były tematem przewodnim minionej edycji Łódź Design Festival. Czy zamiast przepowiadać...
Dr. Oetker wdrożył rozwiązanie Salesforce Marketing Cloud
Salesforce poinformował, że Dr. Oetker, jedna z największych w Europie rodzinnych firm produkujących żywność, wdrożyła rozwiązanie Marketing Cloud do kreowania strategii marketingowej grupy. Badania pokazują, że spersonalizowane doświadczenia klientów są niezbędne do budowania konkurencyjności w zmieniającej się gospodarce. Aż 65% z nich twierdzi, że pozostaną...
Wielki Finał Olimpiady Zwolnieni z Teorii ponownie z Idea Creative Group
Uczestnicy i uczestniczki wydarzenia wiedzą, jak ważną wartość w obecnych czasach stanowi wrażliwość na problemy innych. Ich doświadczenie – zdobyte dzięki realizacji własnych projektów społecznych (co roku nagradzanych właśnie podczas Wielkiego Finału) – w przyszłości wpłynie na kształtowanie przez nich świadomych inicjatyw biznesowych sprzyjających...
Zakończył się Łódź Design Festival 2023
Wystawy, warsztaty, spotkania z projektantami i architektami oraz rozmowy na najbardziej aktualne i palące tematy – taki był tegoroczny Łódź Design Festival. 17. edycja wydarzenia jak zwykle przyciągnęła topowych reprezentantów polskiej branży kreatywnej oraz fanów dobrego designu.
Rewolucja w handlu: fenomen quick commerce i dark store
Wraz z rozwojem technologii i postępującą cyfryzacją społeczeństwa, handel elektroniczny stał się nieodłączną częścią naszego życia. Klienci poszukują wygody, szybkości i łatwości w zakupach on-line, co prowadzi do powstawania nowych modeli biznesowych takich jak quick commerce oraz dark store. Oba zjawiska odzwierciedlają ewolucję e-commerce i zmieniające się trendy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764