logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

D&AD: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 25
Festiwal Kreatywności Golden Drum świętuje 30 urodziny

Od ponad trzech dekad festiwal zaprasza firmy z branży komunikacji kreatywnej, reklamy i pokrewnych dziedzin do udziału w konkursie, w którym prezentowane i nagradzane są wybitne osiągnięcia. Podczas tegorocznej edycji wydarzenia zaplanowanego na 9-10 października, w Grand Hotel Bernardin w Portorož na Słowenii przedstawiciele branży kreatywnej ponownie spotkają się, aby wyłonić najlepsze projekty, wysłuchać wystąpień, czerpać wiedzę od czołowych ekspertów i nawiązywać cenne kontakty.

10.03.2024 | przeczytano: 641 razy
Awanse w Feeders Agency

Feeders Agency, jedna z wiodących agencji kreatywnych w Polsce, ogłasza kluczowe awanse w swoim dziale kreacji, które mają na celu dalszy rozwój i wzrost agencji w roku 2024. Adam Sierociński awansuje na stanowisko Creative Directora, a Paweł Szlęk na Deputy Creative Directora.

31.01.2024 | przeczytano: 379 razy

To dla nas zaszczyt i przyjemność powitać Catalina Dobrego, dyrektora współzarządzającego i kreatywnego McCann Worldgroup Romania, a także regionalnego dyrektor kreatywnego McCann w regionie CEE, w gronie członków Galerii Sław Festiwalu Golden Drum, składającą się ze staranie wyselekcjonowanej grupy wizjonerów i marzycieli, którzy z pasją i odwagą pracowali na rzecz rozwoju branży kreatywnej i jej wpływu na inne sektory.

26.05.2023 | przeczytano: 718 razy
„Pierwsza Pomoc Ludzkości” na shortliście festiwalu D&AD 2023

Kampania "Pierwsza Pomoc Ludzkości", zrealizowana przez VMLY&R Poland dla BNP Paribas Bank Polska oraz Polskiego Czerwonego Krzyża, znalazła się na shortliście tegorocznego festiwalu kreatywnego D&AD w kategorii Impact.

15.05.2023 | przeczytano: 565 razy
Nowa Brand Marketing Director na region REEMEA w Grupie LEGO

Od 1 stycznia stanowisko Brand Marketing Director w Grupie LEGO na region REEMEA objęła Beata Kucejko-Pełka. Od 2019 roku pełniła funkcję Marketing Director na Polskę, Ukrainę i kraje bałtyckie. Beata Kucejko-Pełka będzie odpowiedzialna za strategię marketingową marki na region REEMEA, obejmujący kraje Bliskiego Wschodu, Afryki, Europy Środkowej i Wschodniej.

11.01.2023 | przeczytano: 764 razy
Publicis Groupe CEE wzmacnia zespół kreatywny Le Pont

Jerker Fagerström jako Chief Creative Officer dołączy do platformy Le Pont, którą w ramach Publicis Groupe CEE tworzą trzy centra kompetencyjne w Polsce, na Węgrzech i w Czechach. Fagerström będzie jednocześnie pełnił dotychczasową funkcję Chief Creative Officera w Publicis Groupe Nordics.

15.02.2022 | przeczytano: 1054 razy
Awanse w dziale kreacji VMLY&R

Natalia Borawska, Alek Frydrych, Adam Smereczyński oraz Robert Antolak - dotychczas na stanowiskach associate creative director - od stycznia 2022 roku awansowali i objeli nowe role: creative director.

01.02.2022 | przeczytano: 922 razy
Powiększenie zespołu kreacji w Leo Burnett Warszawa

12 nowych osób dołączyło do zespołu kreacji Leo Burnett Warszawa.

12.01.2022 | przeczytano: 1278 razy
Alicja Cybulska i Anna Kuropatwa w nowych rolach w strukturze Havas

Zmienia się rola Alicji Cybulskiej, dotychczasowej Chief Strategy Officer w Havas Media Group, która od stycznia obejmie stanowisko South East & North Asia Chief Strategy Officer w strukturach Havas na rynku Azji. Na jej miejsce w Havas Media Group awansowała Anna Kuropatwa, obejmując stanowisko Head of Strategy.

15.12.2021 | przeczytano: 801 razy
Pablo Dominguez Agregan wraca do 180heartbeats + Jung v Matt

Pablo Dominguez Agregan, zdobywca pięciu Lwów Cannes Lions, a także 80 innych nagród i wyróżnień w międzynarodowych czy krajowych konkursach, wraca do agencji 180heartbeats + JUNG v MATT. Jako associate creative director odpowiada za prace kreatywne dla Burger King, Ben& Jerry’s, Pyszne.pl i Nike. Pracuje z nowym juniorskim teamem, z doświadczeniem m.in. w USA i Holandii - Antoniną Ruszkowską oraz Aleksandrem Madejem.

14.01.2021 | przeczytano: 852 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 25)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764