logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

DHL Express: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 9
Fundacja Rak’n’Roll po raz kolejny zachęca do zrobienia sobie Dnia na U

Dzień na U, czyli dzień, w którym kobiety i mężczyźni biorą wolne, potwierdzają swoje zdrowie i nie szukają wymówek w postaci braku czasu. To, czego w razie potrzeby powinni szukać, to chwilowe zastępstwo, by móc pójść się przebadać. A takie na pewno się znajdzie, bo jest wiele postaci takich, jak Warszawska Syrenka, która w tegorocznej odsłonie kampanii poświęconej Dniu na U, pomaga, jak może, zastępując w pracy kogo tylko się da. Pokazano to w promującym akcję spocie, w którym poza Syrenką odgrywaną przez Aleksandrę Hamkało, pojawiają się także m.in. Marta Wierzbicka, Zofia Zborowska, Lara Gessler czy Mery Spolsky. Inicjatorem kampanii jest Fundacja Rak'n'Roll, którą po raz kolejny wsparła marka Avon oraz Prezydent m.st. Warszawy. Do grona partnerów dołączyło także Nationale-Nederlanden. Firma podkreśliła swój udział, dając pracownikom dodatkowy dzień wolny na przeprowadzenie badań profilaktycznych.

17.10.2022 | przeczytano: 905 razy
Paweł Sobczak liderem Fin & Tech Practice w PR Calling

Do agencji PR Calling dołączył Paweł Sobczak, obejmując stanowisko lidera nowoutworzonego działu Fin & Tech.

13.01.2022 | przeczytano: 685 razy

W początkowych miesiącach pandemii Polacy najchętniej kupowali w sieci odzież, obuwie i kosmetyki, robiąc to kosztem artykułów spożywczych. Jak przewidują eksperci firmy doradczej Deloitte, sytuacja ta może ulec jednak zmianie. W najbliższych tygodniach najważniejsze dla nas będą… zakupy artykułów spożywczych, na które jedna trzecia Polaków planuje zwiększyć wydatki. Dodatkowo rośnie popularność polskich sklepów online wśród zagranicznych klientów. Czy e-commerce jest zatem szansą na międzynarodową ekspansję dla polskich e-sprzedawców oraz firm z sektora MŚP?

23.07.2020 | przeczytano: 349 razy
DHL Express wznosi się na wyżyny wdzięczności i docenia wysiłek służb medycznych

Lekarze, pielęgniarki, ratownicy medyczni – to bohaterowie, którzy na pierwszej linii walczą każdego dnia z pandemią koronawirusa i zasługują na wyjątkowe podziękowania za bohaterskie i szlachetne czyny. W ramach akcji „Rainbows & Heroes” DHL Express postanowił uhonorować służby medyczne na całym świecie za nieustanne ratowanie ludzkich żyć. Przemalowany samolot ozdobiony napisem „THANK YOU” już dwukrotnie wylądował na warszawskim Okęciu.

18.05.2020 | przeczytano: 1136 razy (komentarzy: 2)
Black Friday w Polsce i na świecie

Co roku Black Friday, czyli święto każdego zakupoholika i łowcy okazji, przyciąga coraz więcej chętnych. W Stanach Zjednoczonych tego dnia wydano w 2018 roku ponad 90 miliardów dolarów, czyli aż o 52 proc. więcej niż w 2017 roku[3]. Znaczne wzrosty sprzedaży są osiągane również w Wielkiej Brytanii, Kanadzie, Niemczech czy Australii. To świetna okazja między innymi dla polskich sklepów e-commerce, które oferują wysyłkę towarów za granicę.

25.11.2019 | przeczytano: 646 razy
Znamy nominowanych w Konkursie Biuletynów Firmowych 2017

Jury nominowało prace custom publishing i projekty multimedialne w 17. edycji Konkursu Biuletynów Firmowych. Do finału przechodzi trzydzieści jeden propozycji.

26.09.2017 | przeczytano: 1097 razy
30 edycja Taropaku zakończona

Blisko 500 wystawców z 24 krajów świata, 13.000 metrów kwadratowych oraz 63.000 targowych gości, którzy odwiedzili ekspozycję to bilans 30-stej, jubileuszowej edycji Międzynarodowych Targów Techniki Pakowania i Etykietowania TAROPAK, które odbyły się w dniach 26-29 września 2016 w Poznaniu. Targom TAROPAK po raz pierwszy towarzyszyły Targi Logistyki, Magazynowania i Transportu LOGIPAK.

10.10.2016 | przeczytano: 1193 razy

Do zespołu Sociomantic Labs w ostatnim czasie dołączyli Paweł Grochowski oraz Lukáš Pešek. Z kolei Mariusz Pawełczyk objął stanowisko Commercial Director Central & Easter Europe, Małgorzata Sułek została Head of Account Management w Polsce, a Beata Banaś awansowała na Marketing Manager Europe, Middle East & Africa.

11.02.2016 | przeczytano: 566 razy

Zakończył się etap przyjmowania zgłoszeń do drugiej edycji konkursu INTERNALE POLAND 2011 na najlepszy intranet, komunikację wewnętrzną i osobowość roku. O miano najlepszych w branży rywalizować ze sobą będą m.in. PKO Bank Polski, Totalizator Sportowy, Wolters Kluwer Polska, Polska Telefonia Cyfrowa, Accenture, Ministerstwo Rozwoju Regionalnego oraz Mazowiecki Urząd Wojewódzki i wielu innych. Wyniki konkursu ogłoszone zostaną podczas kongresu European IC & Intranet Meeting, który 5 i 6 października odbędzie się w Warszawie.

10.08.2011 | przeczytano: 1272 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 9)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764