logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Decathlon Carbon Challenge: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 7
Opus B dla Decathlon

Zespół Opus B przygotował kampanię promującą rower elektryczny Decathlon. W działania zaangażowano youtuberów z „5 sposobów na…”.

19.08.2020 | przeczytano: 874 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Mixx Awards 2019 - pełna lista zwycięzców!

Już po raz trzynasty zostały wręczone nagrody w konkursie IAB MIXX Awards na najlepsze digitalowe kampanie reklamowe. 27 listopada podczas uroczystej gali zorganizowanej przez IAB Polska poznaliśmy zwycięzców. Najlepszą kampanią okazał się projekt „Jak TO robić” przygotowany przez Abstra dla firmy Durex, który zdobył nagrodę BEST IN SHOW. Przyznano także 3 złote statuetki dla kampanii: „Ekstraklasa Games” w kategorii Games & eSport, „Jak TO robić?” w kategorii Content Marketing oraz „NIE JEM” w kategorii Public Service, non-profit campaign & CSR.

02.12.2019 | przeczytano: 1480 razy
Brązowe trofeum Mixx Awards dla Opus B

Jury konkursu Mixx Awards 2019 przyznało nam nagrodę za kampanię Decathlon Carbon Challenge.

29.11.2019 | przeczytano: 763 razy
Nagrody IAB Mixx Awards rozdane

Już po raz trzynasty zostały wręczone nagrody w konkursie IAB MIXX Awards na najlepsze digitalowe kampanie reklamowe. 27 listopada podczas uroczystej gali zorganizowanej przez IAB Polska poznaliśmy zwycięzców. Najlepszą kampanią okazał się projekt „Jak TO robić” przygotowany przez Abstra dla firmy Durex, który zdobył nagrodę BEST IN SHOW. Przyznano także 3 złote statuetki dla kampanii: „Ekstraklasa Games” w kategorii Games & eSport, „Jak TO robić?” w kategorii Content Marketing oraz „NIE JEM” w kategorii Public Service, non-profit campaign & CSR.

28.11.2019 | przeczytano: 1446 razy
Golden Arrow 2019: Znamy wyniki konkursu!

Ogoszono wyniki Golden Arrow 2019 - konkursu efektywności i innowacyjności narzędzi komunikacji marketingowej organizowanego przez VFP Communications oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.

21.06.2019 | przeczytano: 3157 razy

Zespół Opus B zdobył wyróżnienie za kampanię przygotowaną dla Decathlon.

21.06.2019 | przeczytano: 469 razy
Opus B i Decathlon podejmują wyzwanie

Decathlon Carbon Challenge – wystartowała najnowsza kampania Decathlon przygotowana przez Opus B.

16.05.2018 | przeczytano: 894 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 7)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764