logo
WIADOMOŚCI

Opus B i Decathlon podejmują wyzwanie

Mateusz Zawiślak  PR 16.05.2018, przeczytano 462 razy
ilustracjastrzałka

Decathlon Carbon Challenge – wystartowała najnowsza kampania Decathlon przygotowana przez Opus B.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/opus-b-i-decathlon-podejmuja-wyzwanie,36519,artykul.html

Pomysł na działania reklamowe oparty został na idei współzawodnictwa. Mechanizm jest prosty: na stronie Decathlon Carbon Challenge stworzono wyzwanie dla miłośników tras rowerowych. Przez dwa tygodnie uczestnicy będą odpowiadać na pytania i zgłaszać się do rywalizacji. Ranking z nazwiskami osób, które wezmą udział w wyzwaniu, można obserwować na stronie konkursowej. Jako pierwszy podejmie je utalentowany młody kolarz – Damian Fornalski, który został ambasadorem Decathlon.

Przez dwa dni ambasador będzie testować rower. Jeżdżąc różnymi trasami, nakręci krótkie filmiki i opowie o cechach produktu. Następnie Damian Fornalski rzuci wyzwanie klientom Decathlon – osoba, która w dwa dni przejedzie najwięcej kilometrów, wygra rower B’Twin 900CF.

– Zaplanowane przez nas działania są bardzo angażujące i zapewne zwrócą uwagę prawdziwych pasjonatów. Pokażą Decathlon, jako partnera w zakresie sportów szosowych zarówno dla amatorów jak i profesjonalistów. Atutem jest to, że pozwoliliśmy odbiorcom przetestować jazdę na rowerze. Po drugie, nadaliśmy naszej aktywacji charakter współzawodnictwa, a to przyciąga – mówi Bartek Gostowski, Strategy Director w Opus B.

W ramach działań digital przygotowano landing page, kampanię display oraz serię video w social media z ambasadorem Damianem Fornalskim.

Działania wystartowały 15 maja i potrwają do 8 lipca.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Liam Neeson w kampanii PFN z okazji rocznicy Bitwy Warszawskiej
W związku z obchodami 98 rocznicy Bitwy Warszawskiej zwanej „Cudem nad Wisłą” Polska Fundacja Narodowa chce dotrzeć z informacją o wydarzeniach z sierpnia 1920 roku do obywateli USA i Europy Zachodniej oraz uzmysłowić im jak ważne dla losów całego świata było zatrzymanie nawały bolszewickiej przez polskie wojsko. W tym celu od 15 sierpnia w...
Douglas zakończył przetargi na obsługę mediową oraz kreatywną, w którym zwyciężył Havas Media oraz BRASIL. Dom mediowy jest całościowo odpowiedzialny za planowanie i zakup kampanii w mediach tradycyjnych i digitalowych. Jednocześnie, obsługa kanałów social media Douglas oraz współpraca z influencerami przejdzie w ręce...
Poszerzona oferta podkładów pod laminaty firmy Colop Polska
Podkład pod laminat to produkt, który doskonale nadaje się do realizacji oficjalnych certyfikatów, nagród, gratulacji, życzeń, podziękowań czy potwierdzeń udziału w szkoleniach. Po przyklejeniu do niego wygrawerowanego laminatu, blachy aluminiowej czy blachy sublimacyjnej może stać się wyszukanym dyplomem.
Drukarka Atexco Ajet 3180 – premiera Alubest na targach poligrafii reklamowej
Firma, która jest autoryzowanym dystrybutorem urządzeń poligraficznych oraz chemii i oprogramowania do poligrafii takich firm jak: Mutoh, Atexco, PigmentInc Ltd.Co., Pengda, Ergos, jako nowość zaprezentuje na swoim stoisku drukarkę sublimacyjną do druku transferowego ATEXCO Ajet 3180.
Leszek podsumowuje Pol’and’rock 2018
Po trzech dniach pełnych muzyki i pozytywnej energii czas pożegnać tegoroczną edycję Pol’And’Rock. Leszek wraz z festiwalowiczami po raz kolejny bawili się na nim w przygotowanej strefie, oddając się w wir zabawy i porywających dźwięków. Miasteczko Leszka to jednak nie wszystko. Podczas festiwalu dostępna była także limitowana edycja puszki Lecha...
 
środa 15.08.2018, 151 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone