logo
WIADOMOŚCI

Opus B i Decathlon podejmują wyzwanie

Mateusz Zawiślak  PR 16.05.2018, przeczytano 179 razy
ilustracjastrzałka

Decathlon Carbon Challenge – wystartowała najnowsza kampania Decathlon przygotowana przez Opus B.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/opus-b-i-decathlon-podejmuja-wyzwanie,36519,artykul.html

Pomysł na działania reklamowe oparty został na idei współzawodnictwa. Mechanizm jest prosty: na stronie Decathlon Carbon Challenge stworzono wyzwanie dla miłośników tras rowerowych. Przez dwa tygodnie uczestnicy będą odpowiadać na pytania i zgłaszać się do rywalizacji. Ranking z nazwiskami osób, które wezmą udział w wyzwaniu, można obserwować na stronie konkursowej. Jako pierwszy podejmie je utalentowany młody kolarz – Damian Fornalski, który został ambasadorem Decathlon.

Przez dwa dni ambasador będzie testować rower. Jeżdżąc różnymi trasami, nakręci krótkie filmiki i opowie o cechach produktu. Następnie Damian Fornalski rzuci wyzwanie klientom Decathlon – osoba, która w dwa dni przejedzie najwięcej kilometrów, wygra rower B’Twin 900CF.

– Zaplanowane przez nas działania są bardzo angażujące i zapewne zwrócą uwagę prawdziwych pasjonatów. Pokażą Decathlon, jako partnera w zakresie sportów szosowych zarówno dla amatorów jak i profesjonalistów. Atutem jest to, że pozwoliliśmy odbiorcom przetestować jazdę na rowerze. Po drugie, nadaliśmy naszej aktywacji charakter współzawodnictwa, a to przyciąga – mówi Bartek Gostowski, Strategy Director w Opus B.

W ramach działań digital przygotowano landing page, kampanię display oraz serię video w social media z ambasadorem Damianem Fornalskim.

Działania wystartowały 15 maja i potrwają do 8 lipca.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Przytul Polskę: Edukreacja na Łódź Design Festival
Jak rozmawiać z dziećmi o Polsce? Co składa się na nasze wyobrażenie kraju: język, symbole, krajobrazy, historia, kuchnia? Czy w czasach globalizacji tożsamość narodowa ma jeszcze znaczenie? Co warto pielęgnować i przekazywać dalej? Na te i inne pytania wystawa “Przytul Polskę” nie odpowie. W każdym razie nie wprost.
HP Latex On the Move – finał część I
Event HP Latex On the Move, a właściwie jego majowa edycja z pierwszą grupą klientów, przeszedł do historii. W dniach 11-12 maja 2018 roku do siedziby firmy Integart w Błoniach zawitało kilkanaście firm, aby odebrać swój zestaw narzędzi m.in. samochód Toyota Yaris oraz C-HR.
ZNP z kampanią outdoorową
Związek Nauczycielstwa Polskiego 15 maja ruszył z kampanią outdoorową, która przebiega pod hasłem: „Chcemy godnie zarabiać”. Kampania jest realizowana wyłącznie na nośnikach Cityboard Media.
Dwie polskie premiery Mutoh już 25 maja
Podczas majowych Dni Otwartych polskiego dystrybutora ploterów Mutoh – firmy Atrium Centrum Ploterowe – będzie miała krajowa premiera 2 drukarek LED, które tydzień wcześniej debiutowały na targach Fespa.
Trwa ogólnopolska, wielokanałowa kampania promocyjna Husqvarna - producenta urządzeń mechanicznych do pielęgnacji terenów zieleni przez cały rok. Kampania koncentruje się na flagowych produktach marki Husqvarna. Działania promocyjne prowadzone są w Internecie, w radiu i w prasie. Kluczową rolę odgrywa innowacyjny program testerski kosiarek automatycznych Husqvarna Automower „Z ...
 
czwartek 24.05.2018, 158 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone