logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

FFW: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 21
Powstaje marka Euvic Performance – konsolidacja w Grupie Euvic

Grupa Euvic konsekwentnie realizuje długoterminową strategię rozwoju Integratora 2.0. – konsoliduje wszystkie spółki funkcjonujące w ramach piątego filaru Performance. Tym samym FFW Communication zmienia szyld na Euvic Digital i razem z Euvic Media (dawniej ClickAd Interactive) i Euvic Effect (dawniej All4affiliate) oraz z Euvic360E-com (dawniej 360E-com) tworzą grupę działając pod marką Euvic Performance.

11.04.2022 | przeczytano: 862 razy
Candy we współpracy z Madogz promuje linię pralek Rapido

Marka Candy wystartowała z nową kampanią promującą portfolio pralek z linii Rapido. Za ideę kreatywną i realizację działań prowadzonych pod hasłem „Najlepsza w klasie” odpowiada agencja MADOGZ.

15.02.2022 | przeczytano: 654 razy
Znamy laureatów konkursu Power of Content Marketing Awards 2021

Już po raz trzynasty zostały wręczone nagrody w konkursie Power of Content Marketing Awards za najlepsze strategie oraz działania contentmarketingowe, realizowane zarówno w formie print, jak i digital. 15 października podczas gali online organizowanej przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska, poznaliśmy nagrodzone projekty.

21.10.2021 | przeczytano: 1298 razy
Awanse na stanowiska dyrektorskie w FFW Communication

Marta Maksymowicz i Karolina Michalak awansowały w strukturach agencji digitalowej FFW Communication (Grupa Euvic). Awanse są częścią rozwoju i powiększających się struktur firmy w ramach Grupy Euvic.

14.10.2021 | przeczytano: 629 razy
Rewolucje kadrowe w Green Parrot w 2021 roku

Na 13. urodziny firmy zespół agencji digitalowej Green Parrot w ostatnim kwartale powiększył  się o 11 nowych specjalistów. Seniorzy z długoletnim stażem awansują. Trwają kolejne rekrutacje. Cała struktura firmy przechodzi istną (r)ewolucję. To wszystko efekt długofalowej strategii rozwoju, jaką przyjęli partnerzy zarządzający Szymon Paroszkiewicz i Jarosław Stolarek.

25.05.2021 | przeczytano: 1268 razy
Haier reklamuje system antybakteryjny w lodówkach French Door

W czerwcu wystartowała kampania marki Haier promująca serię lodówek wyposażonych w system antybakteryjny ABT. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na bezpieczne przechowywanie produktów spożywczych i technologie, które to umożliwiają. Kampania została przygotowana przez agencję FFW, a za relacje z mediami odpowiada agencja Studio 111.

26.06.2020 | przeczytano: 659 razy
Golden Arrow 2019: Znamy wyniki konkursu!

Ogoszono wyniki Golden Arrow 2019 - konkursu efektywności i innowacyjności narzędzi komunikacji marketingowej organizowanego przez VFP Communications oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.

21.06.2019 | przeczytano: 3157 razy
Lampy LED od Fomei w ofercie Medikon Polska

Fomei wprowadza do oferty kolejne lampy LED z wysokim CRI 95. Rozszerza tym samym swoją ofertę lamp ze światłem ciągłym.

30.01.2019 | przeczytano: 997 razy
Złote Spinacze 2018 rozdane: Lista nagród

Znamy zwycięzców XVI edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. W tym roku Jury nagrodziło projekty w 32 kategoriach konkursowych i przyznało: 20 Złotych, 34 Srebrnych oraz 28 Brązowych Spinaczy.

11.12.2018 | przeczytano: 1743 razy
Power of Content Marketing Awards 2018: Pełne wyniki konkursu

23 maja, podczas uroczystej Gali, ogłoszono wyniki konkursu Power of Content Marketing Awards 2018. Organizowany od 10 lat konkurs wyłania najlepsze polskie projekty content marketingowe realizowane w druku oraz w mediach elektronicznych, realizujące wysokie standardy w obszarze komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Do rywalizacji o Power of Content Marketing Awards mogą stawać zarówno agencje jak i firmy oraz organizacje pozarządowe.

28.05.2018 | przeczytano: 1923 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 21)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764