logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

FREE NOW: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 8
Najnowsza kampania Free Now odnajduje podobieństwa w różnicach i promuje inkluzywność

Kierowczynie taxi – takiego określenia zobowiązuje się używać FREE NOW w odniesieniu do współpracujących z platformą kobiet, których udział stanowi ok. 2% w Polsce. Ta deklaracja to jeden z elementów najnowszej kampanii FREE NOW “Dla różnych i równych podróżnych”, podkreślającej wartości marki, jakimi jest inkluzywność, równość i wolność.

05.10.2021 | przeczytano: 2356 razy
Free Now wybiera agencję Starcom do obsługi mediowej

Agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe, rozpoczyna współpracę z FREE NOW (wcześniej mytaxi) – multiplatformą mobilności miejskiej, która pozwala zamówić przejazd taksówką, a także wynająć hulajnogę elektryczną, auto czy skuter na minuty.

30.11.2020 | przeczytano: 1156 razy
„Pasointeligencja” – taksówkarze promują jazdę w pasach bezpieczeństwa

Statystyki policji alarmują: nadal wielu Polaków nie zapina pasów w samochodzie. Robi to tylko 71% osób jadących na przednich siedzeniach i 40% na tylnych. FREE NOW i kierowcy taksówek zabrali głos w tej sprawie organizując kampanię społeczną pt. „Pasointeligencja”. W ramach kampanii powstał teledysk zainspirowany najpopularniejszym polskim utworem końcówki 2019 roku – „Patointeligencja” rapera Mata.

03.01.2020 | przeczytano: 978 razy
Złote Spinacze 2019 rozdane

Znamy zwycięzców XVII edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. W tym roku Jury przyznało: 20 Złotych, 34 Srebrne oraz 29 Brązowych Spinaczy, w łącznie 31 kategoriach konkursowych.

09.12.2019 | przeczytano: 1287 razy
Znamy nominowanych w konkursie Złote Spinacze 2019

Spośród 331 zgłoszeń, jakie wpłynęły do tegorocznej edycji konkursu Złote Spinacze, 80-osobowe grono Jury wyłoniło 92, które będą rywalizować o nagrody. Najwięcej nominacji otrzymała agencja Big Picture (12 nominacji), na drugim miejscu MSL (6 nominacji), na trzecim miejscu ex aequo Imago Public Relations oraz Santander Bank Polska (po 4 nominacje).

09.10.2019 | przeczytano: 799 razy
Rebranding Mytaxi - Free Now wsparty kampanią

Od dziś marka mytaxi we wszystkich 9 krajach i 100 miastach europejskich zmienia się na FREE NOW. Nowa nazwa oznacza stopniowe przejście marki w kierunku multiplatformy, która zaoferuje obok zamówienia taksówki, również inne alternatywne opcje transportu w mieście. Pierwszym etapem, który rozpocznie się jesienią, jest umożliwienie wynajęcia e-hulajnóg hive z aplikacji FREE NOW, w miastach, w których ta usługa jest dostępna, również polskich.

03.07.2019 | przeczytano: 1377 razy
Rebranding Mytaxi: Pierwszy etap zmiany na Free Now

mytaxi, pierwsza aplikacja taxi na świecie, dostępna w ponad 100 miastach europejskich rozpoczyna pierwszy etap zmiany na nową markę FREE NOW. Użytkownicy mytaxi od dziś mogą zauważyć nowe logo marki na ekranie początkowym aplikacji i na kanałach społecznościowych mytaxi. Pełna zmiana na FREE NOW planowana jest w ciągu kilku najbliższych tygodni.

03.06.2019 | przeczytano: 830 razy

W ramach umowy Grayling Poland zajmie się także opracowaniem strategii komunikacji hive w Polsce, prowadzeniem biura prasowego, współpracą z influencerami i doradztwem w zakresie public affairs. Projekt będzie prowadzony przez zespół złożony ze specjalistów w zakresie komunikacji korporacyjnej, konsumenckiej i public affairs, pod kierunkiem dyrektorów poszczególnych działów.

16.03.2019 | przeczytano: 350 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 8)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764