logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Henkel: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 92
Lekcja Nieśmiecenia: szkolny konkurs na kampanię promocyjną

3 kwietnia 2024 rusza IV edycja konkursu „Lekcja Nieśmiecenia”, czyli projektu ekologicznego, organizowanego przez firmę Henkel Polska oraz Fundację Nasza Ziemia. Jest on skierowany do szkół podstawowych, przedszkoli oraz placówek oświatowych i ma na celu teoretyczną oraz praktyczną naukę ekologicznych nawyków, związanych z segregacją śmieci. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody: stacje do nauki selektywnej segregacji odpadów oraz granty finansowe. 

03.04.2024 | przeczytano: 255 razy
Łukasz Chudy pokieruje zespołem produkcyjnym Altavia

Do zespołu Altavia Polska dołączył Łukasz Chudy. Na stanowisku Dyrektora Produkcji odpowiada za kierowanie 6-osobowym zespołem oraz nadzór nad procesem certyfikacji produktów FSC i PEFC.

18.03.2024 | przeczytano: 307 razy
Bossa Nova Events dla Henkell Freixenet Polska

W dniach 4-6 marca 2024 roku Henkell-Freixenet Polska, producent i dystrybutor napojów alkoholowych, właściciel marek Mionetto, Freixenet, a także Gin Lubuski, zorganizował coroczny event podsumowujący wyniki i określający cele na najbliższe lata, skierowany do działu handlowego i top managementu firmy. Wydarzenie to stanowi nie tylko okazję do celebrowania sukcesów, takich jak Henkell Freixenet Polska numer 1 wśród dostawców win musujących1, czy Mionetto – numerem 1 w kategorii prosecco w Polsce2, ale również platformę do inspiracji i dalszego rozwoju zespołu. Za współorganizację eventu i stworzenie niezapomnianych doświadczeń jego uczestników odpowiadała agencja Bossa Nova Events, należąca do grupy Creative Brand Stories.

14.03.2024 | przeczytano: 332 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Justyna Rusinowska na czele client service agencji Altavia

Do zespołu agencji Altavia dołączyła Justyna Rusinowska. Jako Account Director kieruje zespołem obsługi klienta. Współodpowiada również za tworzenie i realizację strategii biznesowej agencji.

11.03.2024 | przeczytano: 307 razy
CCL otwiera centrum zrównoważonych etykiet shrink sleeve

CCL Industries, specjalizujący się w produkcji etykiet, zabezpieczeń i opakowań, otworzył nowe centrum rozwoju zrównoważonych etykiet termokurczliwych w austriackim Dornbirn. Dostarcza ono etykiety shrink sleeve do firm w całej Europie, także w Polsce.

27.02.2024 | przeczytano: 867 razy
Aleksandra Gawlas-Wilińska nową dyrektor marketingu w dziale Consumer Brands firmy Henkel Polska

Z dniem 1 września 2023 r. Aleksandra Gawlas-Wilińska objęła stanowisko dyrektora marketingu w dziale Henkel Consumer Brands w polskim oddziale firmy. Jest to nowo utworzone stanowisko, które swoim zakresem odpowiedzialności obejmie całe portfolio marek kosmetycznych i detergentów w dziale Henkel Consumer Brands, który powstał z początkiem 2023 roku. Gawlas-Wilińska będzie odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii marketingowej i trade marketingowej oraz za dział digital marketingu. Do jej obowiązków będzie również należeć planowanie i realizacja budżetu marketingowego, a także poszukiwanie nowych kierunków rozwoju biznesu.

14.09.2023 | przeczytano: 368 razy
Royalpack kupuje wielkoformatową sztancę Koenig & Bauer Ipress 145 K PRO

Royalpack ze Słonego k. Zielonej Góry to rodzinna firma specjalizująca się w opakowaniach papierowych wykonanych z wytwarzanej we własnym zakresie tektury falistej. Zadrukowywane są tu one m.in. na wielkoformatowej maszynie offsetowej Koenig & Bauer Rapida 164-6+L ALV3. Niedawno kierownictwo Royalpack – w osobach Andrzeja Tatara i jego syna Piotra – podjęło strategiczną decyzję dotyczącą rozpoczęcia produkcji opakowań wykonanych z tektury litej. Z myślą o tego typu asortymencie zakontraktowana została tu pierwsza w Polsce płaska sztanca Koenig & Bauer Ipress 145 K PRO. Urządzenie będzie dostarczone w 4. kwartale br., a jego wdrożenie zaplanowano na styczeń 2024 r. Szefowie Royalpack zakładają, że opakowania z tektury litej, m.in. z uwagi na globalny trend proekologiczny w wielu branżach (np. spożywczej), wkrótce staną się drugim, ważnym segmentem w jej ofercie.

21.08.2023 | przeczytano: 624 razy
Brandlift realizuje kampanie dla Pepsi, Schogetten i Thomas

BrandLift – agencja influencer marketingu 4.0 realizuje nowe kampanie dla dużych brandów. Obecnie działa z takimi markami jak Pepsi, Schogetten czy Thomas. Współprace mają za zadanie promować produkty i angażować społeczność, ale przede wszystkim bazują na naturalności, uczuciu przyjemności i zadowoleniu. W działaniach uczestniczą zarówno makro, jak i mikro influencerzy.

12.06.2023 | przeczytano: 503 razy
Katarzyna Spałek head of social media w Mullenlowe Warsaw

Katarzyna Spałek jako head of social media dołączyła do zespołu digital agencji MullenLowe Warsaw. Na nowo utworzonym stanowisku powierzono jej zadanie koordynacji komunikacji social media oraz projektów influencer i gaming marketingu dla klientów agencji.  

27.04.2023 | przeczytano: 584 razy
Dynamiczny rozwój agencji Publicis Consultants

Agencja Publicis Consultants wkracza w kolejny etap rozwoju, zapowiadając przy tym dalsze poszerzanie oferty i zespołu. Firma stawia na jeszcze silniejszą integrację wewnątrz Publicis Groupe, czego symbolem jest przejęcie tej samej identyfikacji wizualnej co francuski, macierzysty oddział Publicis Consultants.

14.12.2022 | przeczytano: 877 razy
1 2 3
Strona 1/10 (artykułów: 92)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764