logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Krzysztof Zalewski: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 21
Kampania Motorola nagrodzona na Effie Awards 2023

Motorola otrzymała prestiżową nagrodę Effie Awards 2023 w kategorii Consumer Goods za kampanię „Nie daj się zdefiniować #odkryjswójkolor”. Marka wraz z ambasadorami skupiła się na promocji ważnych dla pokolenia Z wartości, wśród których kluczowe były otwartość oraz różnorodność. Kampania towarzyszyła premierze smartfona motorola edge 30 neo.

09.11.2023 | przeczytano: 829 razy
Ocean możliwości i popkulturowi buntownicy w kampanii Motorola

Trójka popkulturowych buntowników inspirujących do tego, aby iść pod prąd i podążać za swoimi marzeniami. Muzyk Krzysztof Zalewski, aktorka Ola Adamska oraz streamerka Kasix – to oni będą nadawać ton najnowszej kampanii marki Motorola.

16.10.2023 | przeczytano: 779 razy

10 lipca, w dniu trzecich urodzin Radia Nowy Świat, w godzinach 19:00-22:00 stacja jako pierwsza nadawać będzie jednocześnie w czterech kanałach.  „Rozszczepiony”  program specjalny, czyli cztery różne strumienie, pod wspólnym tytułem QuadroRadio, poprowadzi czworo redaktorów – DJ’ów, a każdy z nich na swoim kanale będzie zapraszał do zabawy w rytm innej muzyki.

30.06.2023 | przeczytano: 455 razy (komentarzy: 5)
PKP wspiera akcję #Tatateżczyta

23 czerwca obchodzony jest Dzień Ojca. Będzie to jednocześnie kulminacja akcji #TataTeżCzyta. Z tej okazji na siatkach led dworców PKP w Warszawie, Poznaniu i Katowicach pojawią się animacje zachęcające do czytania książek dzieciom. Na akcję #TataTeżCzyta, oprócz działań w przestrzeni miejskiej, składają się także: broszura Supermoc książek #TataTeżCzyta autorstwa ekspertek ds. czytelnictwa i nowoczesnej edukacji Marii Deskur i Edyty Plich, specjalna strona www poświęcona akcji oraz wsparcie influencerów i zaangażowanie wydawców literatury dziecięcej. Inicjatorami kampanii #TataTeżCzyta są Fundacja Powszechnego Czytania oraz wydawnictwo Tatarak.  

21.06.2023 | przeczytano: 526 razy
#Tatawdomu - rusza nowa kampania Onetu

Onet rusza z nową kampanią #TataWdomu, której celem jest zachęcenie ojców do korzystania z urlopów rodzicielskich. Partnerami projektu są UN Global Compact oraz Fundacja Share The Care. #TataWdomu jest kontynuacją działań związanych z wyrównywaniem szans kobiet w Polsce.

29.05.2023 | przeczytano: 370 razy
Nowe twarze polskiej piosenki. Ostatnia dekada - konkurs na plakat

Narodowe Centrum Polskiej Piosenki zaprasza artystów i artystki do udziału w konkursie na projekt plakatu „Nowe twarze polskiej piosenki. Ostatnia dekada”. Celem konkursu jest wyłonienie najciekawszych projektów plakatów, przedstawiających nowe postacie polskiej muzyki rozrywkowej z ostatniej dekady (lata 2012 – 2022). Wybór artysty, artystki jest całkowicie dowolny, ważne, by był to przedstawiciel polskiej sceny muzycznej.

08.04.2023 | przeczytano: 850 razy

Co chcesz robić w życiu? Gdzie widzisz się za 5 lat? Jaki masz na siebie pomysł? Czy Twój kolejny projekt będzie równie dobry, jak ostatni? Nie wiesz? To... dobrze. Świat należy do tych, którzy jeszcze nie wiedzą. Wokół takiej myśli przewodniej zbudowana jest kampania “Dla tych, którzy jeszcze nie wiedzą” promująca laptopy ASUS Zenbook, oparte na platformie Intel EVO i systemie Windows 11. Ambasadorem kampanii jest Krzysztof Zalewski.

12.09.2022 | przeczytano: 592 razy

Marka BMW wystartowała z projektem “BMW Kreatywne Jazdy” - internetowym festiwalem kreatywności. Aktywacja dzieli się na dwa obszary: konkurs kreatywny z nagrodami oraz nagrania masterclass stworzone m.in. przez Monikę Brodkę, Macieja Musiałowskiego czy Krzysztofa Zalewskiego. Za koncept i realizację kampanii promocyjnej odpowiada Change Serviceplan (Group One).

10.05.2022 | przeczytano: 378 razy
Krzysztof Zalewski zaprasza do odkrycia nowej, zaskakującej odsłony Żywiec Zdrój

Picie wody może być nie tylko zdrowe, ale również bardzo przyjemne. Obie te cechy łączy  Żywiec Zdrój Delikatnie Musujący, który zaskakuje drobnymi a‘la szampańskimi bąbelkami. Do odkrycia tego źródła orzeźwienia z najdelikatniejszymi bąbelkami Żywiec Zdrój zachęca ambasador marki – Krzysztof Zalewski. W najbliższych miesiącach będzie można zobaczyć go m.in. w spotach telewizyjnych, mediach społecznościowych i prasie.

31.03.2022 | przeczytano: 712 razy

42 filmy spośród ponad 500 zgłoszonych materiałów trafiło do finału konkursu Grand Video Awards 2021. 13-osobowe jury wskazało nominowanych do nagród w 9 kategoriach. Od dziś można głosować na film, który otrzyma Nagrodę Widzów.

24.09.2021 | przeczytano: 792 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 21)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764