logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

MGI: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 42
IAB Howto: Jak budować autentyczne relacje z odbiorcami w digitalu

Jednym z kluczowych aspektów budowania autentycznej relacji z odbiorcami w digitalu jest realizowanie jakościowych kampanii online. Jak to zrobić? Eksperci z grup roboczych IAB Polska wyselekcjonowali najbardziej aktualne tematy oraz wyzwania związane z szeroko pojętą jakością w marketingu online. Podczas konferencji IAB HowTo poruszone zostaną, m.in. takie zagadnienia jak: brand safety w dobie kryzysu, przełożenie brand liftu na jakość kampanii digital czy mobile marketing i siła geofence.  Uczestnicy dowiedzą się z jakich narzędzi i technik zapewniających pomiary jakości prowadzonych działań najlepiej korzystać oraz jak docierać do odbiorców w różnych kanałach komunikacji. Ciekawe prelekcje, doświadczeni eksperci i duża dawka wiedzy to wszystko już 20 marca w warszawskim Multikinie w Złotych Tarasach.  

06.03.2024 | przeczytano: 452 razy
Podsumowanie roku 2023 w działaniach IAB Polska

24 nowe firmy członkowskie, szereg raportów i publikacji eksperckich o bieżących trendach digital marketingu, a także wzmożone prace nad DSA oraz nowy poziom certyfikatu DIMAQ. Oto podsumowanie roku 2023 w IAB Polska.

14.01.2024 | przeczytano: 567 razy
Drukarnia Sowa podsumowuje 2023 rok

Zbliżający się koniec roku 2023 to czas podsumowań, ale przede wszystkim przedstawienia planów, jakie mamy do zrealizowania jako rozwijające się przedsiębiorstwo poligraficzne z ponad 25-letnią tradycją w druku cyfrowym.

05.01.2024 | przeczytano: 1140 razy

Dołącz do nas na targach Labelexpo Europe 2023, aby odkryć najnowocześniejsze możliwości oprogramowania i usług, oparte na globalnej wiedzy i lokalnych rozwiązaniach. Największe w Europie targi etykiet odbędą się w Brukseli w dniach 11-14 września.

21.08.2023 | przeczytano: 410 razy

Czy AI ma talent? Jak wyrazistość światopoglądowa może stać się elementem premiumizacji marki? Czy green business jest rzeczywiście green? Jak wygrać w ecommerce w czasach recesji i kryzysu? Z tymi i innymi pytaniami zmierzy się ponad 100 prelegentów na 4 scenach Forum IAB 2023. IAB Polska, organizator tej najbardziej inspirującej konferencji marketingowej w Polsce, właśnie opublikował szczegółową agendę. Wydarzenie odbędzie się już 30-31 maja w Warszawie.

15.05.2023 | przeczytano: 515 razy

Platforma MGID przystąpiła do grona firm członkowskich IAB Polska.

31.03.2023 | przeczytano: 361 razy
Canon Varioprint iX3200 w drukarni Sowa

Najnowsza inwestycja drukarni SOWA to zakup inkjetowej cyfrowej kolorowej maszyny arkuszowej marki Canon - varioPRINT iX3200. Jest to pierwsza instalacja tego modelu marki Canon w Polsce. Jak podkreśla Prezes Zarządu drukarni SOWA – Łukasz Wąwoźny drukarnia dynamicznie rozwija się i cały czas inwestuje w nowe maszyny w obszarze zarówno druku, jak i introligatorni oferując szerokie spectrum możliwości dla klientów.

13.03.2023 | przeczytano: 868 razy
Trendy w branży druku komercyjnego na rok 2023 okiem Konica Minolta

W szybko zmieniającym się świecie, w którym społeczeństwa stają się coraz bardziej świadome swojej konsumpcji i niedoboru zasobów naturalnych, technologia druku cyfrowego jest nadzieją dla dostawców usług poligraficznych. Cyfrowa era komunikacji wielokanałowej może zmienić sposób rozumienia, interakcji i życia, ale nigdy nie zastąpi emocji, jakie wywołuje druk.

27.02.2023 | przeczytano: 865 razy

W szybko zmieniającym się świecie, w którym społeczeństwa stają się coraz bardziej świadome swojej konsumpcji i niedoboru zasobów naturalnych, technologia druku cyfrowego jest nadzieją dla dostawców usług poligraficznych. Cyfrowa era komunikacji wielokanałowej może zmienić sposób rozumienia, interakcji i życia, ale nigdy nie zastąpi emocji, jakie wywołuje druk.

17.02.2023 | przeczytano: 1142 razy
DKS świętuje 30 lat działalności i podsumowuje targi Remadays Warsaw

Dziesiątki tysięcy klientów; kilkanaście oddziałów i licząca sobie 5000 m2 siedziba główna w Kowalach pod Gdańskiem, gdzie prezentowane są innowacyjne rozwiązania różnych producentów, w tym najnowsze i najbardziej innowacyjne partnerów firmy, których z roku na rok przybywa; około 200 zatrudnionych osób – to tylko niektóre z sukcesów firmy DKS, która obchodzi w tym roku 30-lecie działalności. Świętowanie rozpoczęła podczas tegorocznej edycji targów RemaDays Warsaw, gdzie na stoiskach swoich partnerów (m.in. firm Fujifilm i Canon) jej przedstawiciele odbyli dziesiątki inspirujących spotkań i prezentacji maszyn. Wiele z nich zakończyło się sprzedażą - jak w przypadku przemysłowej maszyny cyfrowej Fujifilm Revoria Press PC1120. Wyposażony w sześć stacji drukujących i umożliwiający drukowanie dziewięcioma kolorami jej egzemplarz prezentowany na targach pojechał prosto z tej imprezy do drukarni Gomeo z Krakowa. Inne zakończą się – jak zapowiada firma – już wkrótce umowami na dostawę rozwiązań z oferty tego multibrandowego dostawcy.

17.02.2023 | przeczytano: 1189 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 42)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764