logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Make Life Harder: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 9
Obniżki cen i radość z urządzania domu w kampanii Ikea

IKEA na stałe obniża ceny połowy swojego asortymentu średnio o 19 proc. Tysiące produktów wraca do poziomu cen sprzed pandemii. Komunikacja nowych niższych cen przez IKEA to mocny start w 2024 rok. Marka realizuje kampanię 360 stopni promującą obniżki pod hasłem: “Więcej radości za mniej!”.

16.02.2024 | przeczytano: 618 razy
Zakłady na wybory: STS wychodzi poza sport

STS w trakcie kampanii wyborczej zrealizował szeroką kampanią marketingową wspierającą ofertę obejmującą możliwość typowania wyników wyborów parlamentarnych. Zakłady polityczne cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem, co przełożyło się na główne źródło akwizycji w październiku 2023.

28.10.2023 | przeczytano: 490 razy
„Mały klik na Allegro, wielki klik dla WOŚP!” - Allegro na rzecz 31. Finału WOŚP

Magda Gessler, Michel Moran, Monika Mrozowska – to część gwiazd, które wzięły udział w kampanii wspierającej aukcje Allegro na rzecz 31. Finału WOŚP. W tym roku, za przygotowanie działań digitalowych oraz influencer marketing, odpowiadała Grupa Garden of Words.

21.02.2023 | przeczytano: 934 razy
Robert Makłowicz i Make Life Harder razem w kampanii Trefla

Marka Trefl postanowiła zakończyć rok mocnym akcentem reklamowym, zapraszając do współpracy przy promocji gry towarzyskiej "Po prostu P" Roberta Makłowicza i duet Make Life Harder. Autorem niestandardowego konceptu jest agencja Labcon (Group One), która koordynuje realizację działań przy współpracy z influencerami. Akcja jest częścią kampanii gier towarzyskich i rodzinnych, za której strategię i zakup mediów odpowiada Value Media (Group One).

22.12.2022 | przeczytano: 805 razy
Tier prezentuje swój mural jako kontynuację kampanii edukacyjnej „Poruszaj się jak zwierzę. Jedź Tier”

Z początkiem maja TIER Mobility, europejski lider w sektorze mikromobilności, wjechał do polskich miast z kampanią edukacyjną „Poruszaj się jak zwierzę. Jedź TIER”. Jej najnowszą odsłonę stanowi pierwszy w Warszawie ekologiczny mural marki, przedstawiający jednego z bohaterów kampanii – wilka szarego oraz treść zwierzęcego manifestu. W zgodzie ze zrównoważonym podejściem marki, mural został wykonany przy użyciu farb oczyszczających powietrze, a fluorescencyjna treść manifestu jest widoczna o każdej porze dnia i nocy.

21.06.2022 | przeczytano: 840 razy
Streetcom ponownie dla Tier

Agencja Streetcom zrealizuje wakacyjną odsłonę kampanii dla operatora miejskich hulajnóg – firmy TIER. Streetcom odpowiada za przygotowanie działań z obszaru Influencer Marketingu, których strategicznym elementem jest współpraca z Make Life Harder.

14.06.2022 | przeczytano: 1301 razy

Dziennikarze Onetu poprowadzą spotkania w ramach Akademii Sztuk Przepięknych podczas tegorocznej edycji festiwalu Pol’and’Rock. Onet po raz czwarty jest wyłącznym Horyzontalnym Patronem Internetowym Pol’and’Rock Festival. Najpiękniejszy Festiwal Świata, odbędzie się w dn. 29-31 lipca na dawnym lotnisku Makowice-Płoty w woj. zachodniopomorskim. Spotkania festiwalowej ASP oraz koncerty będą transmitowane na Onet.pl.

30.07.2021 | przeczytano: 545 razy
„Make Poland Great Again” - nowy format wideo Gazeta.pl i Make Life Harder

Już w najbliższy poniedziałek, 4 września br. o godz. 18:00 na stronie głównej Gazeta.pl będzie można obejrzeć premierowy odcinek programu "Make Poland Great Again", współtworzonego przez duet Make Life Harder. To komediowy night-show informacyjny prezentujący satyryczne spojrzenie na politykę i bieżące wydarzenia.

06.09.2017 | przeczytano: 746 razy
Muzyczne grzeszki celebrytów w kampanii Artegence dla Play

Czego po kryjomu słuchają Abstrachuje, a co kryje się w słuchawkach Patrycji Kazadi? Guilty pleasures znanych to nowa odsłona kampanii TIDAL – muzycznej usługi od Play – przygotowana przez agencję artegence.

03.12.2015 | przeczytano: 623 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 9)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764