logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Mały klik na Allegro, wielki klik dla WOŚP!” - Allegro na rzecz 31. Finału WOŚP

  PR 21.02.2023, przeczytano 933 razy
ilustracja

Magda Gessler, Michel Moran, Monika Mrozowska – to część gwiazd, które wzięły udział w kampanii wspierającej aukcje Allegro na rzecz 31. Finału WOŚP. W tym roku, za przygotowanie działań digitalowych oraz influencer marketing, odpowiadała Grupa Garden of Words.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_maly-klik-na-allegro%2C-wielki-klik-dla-wosp%21_---allegro-na-rzecz-31.-finalu-wosp,399050,artykul.html

Podobnie jak w ubiegłych latach, użytkownicy Allegro mogli wesprzeć 31. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy między innymi poprzez wystawianie i licytowanie przedmiotów na aukcjach charytatywnych. Celem tegorocznej kampanii było dotarcie do użytkowników z przekazem, że każda aukcja Allegro, z której dochód zasilał konto 31. Finału WOŚP ma ogromne znaczenie. Akcja wspierana była przez współprace influencerskie. Twórcy internetowi zachęcali do brania udziału w charytatywnych aukcjach Allegro, wyjaśniając w ten sposób, że każdy może pomóc w zbiórce – mały klik na Allegro to w rzeczywistości duży klik dla Fundacji WOŚP.

Grupa Garden of Words była odpowiedzialna za przygotowanie strategii i koncepcji kreatywnej kampanii, a następnie za wcielenie jej w życie poprzez szereg aktywacji. Działania prowadzono na platformach social mediowych Allegro, zaangażowanych gwiazd oraz ponad 30 influencerów.

- Wyzwanie stanowił fakt, iż wielu Polaków uważa, że tylko naprawdę drogie aukcje charytatywne z kwotami rzędu kilkunastu tysięcy złotych mają realny wpływ na działania Fundacji WOŚP. Naszym celem była zmiana postrzegania charytatywnych aukcji w ten sposób i zachęcenie każdego do udziału w akcji. Skupiliśmy się na budowaniu przekazu, że nawet drobne przedmioty mają niezwykłą moc pomagania. W komunikacji postawiliśmy na dotarcie do grup docelowych, przez influencerów o różnym zasięgu – wyjaśnia Iwona Michalczyk, CEO Garden of Words Group.

W digitalu pojawił się dedykowany spot animowany, który w kolorowej oprawie pokazywał zasady działania akcji. Całość oddawała tonalność i wartości zarówno marki Allegro, jak i Fundacji WOŚP.

W kampanii udział wzięli topowi polscy celebryci m.in. Magda Gessler i Michel Moran, a także Monika Mrozowska oraz Make Life Harder. Obok licznych aktywacji w social mediach, kampania „MAŁY KLIK na Allegro, WIELKI KLIK dla WOŚP” wspierana była również działaniami niestandardowymi – po ulicach Poznania kursował specjalny, obrandowany tramwaj. Zachęcał on do wspólnej walki z sepsą, a pasażerowie otrzymywali upominki związane z 31. Finałem WOŚP.

Garden of Words Group odpowiadało także za komunikację wewnętrzną kampanii, skierowaną do pracowników Allegro. Współpraca między Garden of Words Group a Allegro została nawiązana w wyniku wygranego przetargu.

Źródło: Garden of Words

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764