logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Robert Makłowicz i Make Life Harder razem w kampanii Trefla

  PR 22.12.2022, przeczytano 805 razy
ilustracjastrzałka

Marka Trefl postanowiła zakończyć rok mocnym akcentem reklamowym, zapraszając do współpracy przy promocji gry towarzyskiej "Po prostu P" Roberta Makłowicza i duet Make Life Harder. Autorem niestandardowego konceptu jest agencja Labcon (Group One), która koordynuje realizację działań przy współpracy z influencerami. Akcja jest częścią kampanii gier towarzyskich i rodzinnych, za której strategię i zakup mediów odpowiada Value Media (Group One).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/robert-maklowicz-i-make-life-harder-razem-w-kampanii-trefla,398435,artykul.html

Grupa Trefl, jeden z największych producentów puzzli w Europie i wiodący producent gier planszowych w Polsce, w niestandardowy sposób przypomniała o jednej z najbardziej zakręconych propozycji ze swojej oferty. Hit z portfolio polskiej firmy będzie idealnym pomysłem na prezent, ale i sposobem by rozkręcić całą rodzinę w te święta, co udowodniło w akcji online niezwykłe trio. Do swojej najnowszej kampanii promującej grę towarzyską “Po Prostu P” Trefl zaprosił bowiem znanego w całej Polsce krytyka kulinarnego - Roberta Makłowicza oraz twórców Make Life Harder, profilu obserwowanego na Instagramie przez ponad 1,1 mln osób.

Akcja, która przypominała przedświątecznego śledzika u Make Life Harder, polegała na odgadnięciu przez obserwatorów kultowego duetu hasła, które wcześniej wylosował Makłowicz. W charakterystycznym dla siebie stylu opisał zagadkowe słowo jedynie za pomocą wyrazów zaczynających się na literę “P”. Dziesięć pierwszych osób, które odpowiedziało prawidłowo otrzymało od marki Trefl grę “Po prostu P”. Wszystko to realizowane było na insta stories na instagramowym profilu Make Life Harder.

- Zaproszenie do jednej akcji króla polskiej gastronomii i memów, z twórcami najpopularniejszych memów w historii polskiego internetu to tak zakręcony pomysł, jak i sama gra "Po prostu P", którą promowali. Ale taki był plan, który wspólnie realizujemy od początku współpracy z Grupą Trefl z wykorzystaniem influencer marketingu - poprzez lekką komunikację, naturalnie chwytliwy i prawdziwy content oraz doskonałe zrozumienie praw świata online chcemy dotrzeć do całych pokoleń, którym rozrywkę od dekad zapewnia nasz klient - komentuje Marta Łysiak, Managing Director Labcon.

Akcję zaplanowały i zrealizowały spółki Group One. Agencja Labcon odpowiadała za pomysł i realizację  projektu we współpracy z influencerami. Działania z zakresu zakupu i planowania mediów koordynowało Value Media.

Działania promocyjne były realizowane w piątek 16.12.2022.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764