logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Open Eyes Economy Summit: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 7
Słowami kreujemy rzeczywistość – kampania Ikea #Zmieniamynarracje

Hasło „nielegalni migranci” jest widoczne w polskich mediach, a liczba publikacji zawierających takie sformułowanie znacząco wzrosła w okresie przedwyborczym. IKEA w ogólnopolskiej kampanii #ZmieniamyNarracje wskazuje, że określanie osób „nielegalnymi” jest krzywdzące. Choć w ostatnich miesiącach w kampanii poruszano przede wszystkim temat osób uchodźczych, teraz IKEA zamierza jeszcze szerzej mówić o języku, równości i włączaniu.

24.11.2023 | przeczytano: 612 razy (komentarzy: 24)
Joanna Kowieska – z agencji Insignia do 19 Południka

Dział PR 19 Południka wzmocniła Joanna Kowieska, obejmując stanowisko PR & marketing managerki. Będzie odpowiedzialna za realizację strategii komunikacji agencji, dbanie o jej wizerunek oraz współpracę z mediami.

02.08.2022 | przeczytano: 795 razy
Konsumenci kupują w sieci pomimo otwarcia galerii handlowych

Pandemia koronawirusa i związana z nią przymusowa izolacja skłoniły wiele firm do uruchomienia sprzedaży online, a konsumentów – do korzystania z zakupów w sieci. Wielu z nich pozostanie przy tej formie pomimo otwarcia galerii handlowych, bo doceniło łatwość i wygodę robienia zakupów w internecie. Spełnić należy tylko jeden warunek: klienci muszą być traktowani tak samo w każdym kanale sprzedaży, otrzymać tę samą ofertę i jakość usługi bez względu na rodzaj kontaktu z firmą.

15.05.2020 | przeczytano: 713 razy
Eko-strefa AMS na Open Eyes Economy Summit w Krakowie

Nowoczesne zielone wiaty przystankowe oraz ekologiczny słup fotowoltaiczny AMS towarzyszą kongresowi Open Eyes Economy Summit, który odbywa się w dniach 19-20 listopada 2019 roku w ICE w Krakowie. AMS jest Partnerem Merytorycznym kongresu.

15.11.2019 | przeczytano: 523 razy
Kampania teaserowa „Idealiści” promujeOpen Eyes Economy Summit

Agencja Eskadra startuje z oryginalną kampanią outdoorową „Idealiści”, która promuje międzynarodowy kongres ekonomii wartości – Open Eyes Economy Summit. Nowe billboardy, citylighty i cityscrolle są odpowiedzią na kontrowersyjne hasła sprzed tygodnia.

18.10.2019 | przeczytano: 1226 razy
Nowa kampania outdoorowa Eskadry

1 października ruszyła kampania billboardowa autorstwa agencji Eskadra. Promuje ją m.in. Prezeska Zarządu firmy Siemens i były minister w ekwadorskim rządzie.

08.10.2019 | przeczytano: 1330 razy
Eskadra odpowiada za komunikację kongresu OEES 3

Ponad 100 firm, 180 mówców i uczestnicy z 20 krajów świata – już wkrótce Kraków zamieni się w tygiel kultur i wymiany myśli! To wszystko za sprawą Open Eyes Economy Summit, czyli Międzynarodowego Kongresu Ekonomii Wartości, który odbędzie się w Krakowie 20–21 listopada. Za współorganizację projektu, kreację oraz komunikację odpowiada agencja ESKADRA.

28.09.2018 | przeczytano: 666 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 7)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764