logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Radio ESKA: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 67
Radio Eska2 wystartowało

Od utworu „Całkiem nowa bajka” o północy 10 stycznia 2024 r. rozpoczęło nadawanie Radio ESKA2, które zastąpiło Radio SuperNova. Sieć lokalnych rozgłośni skierowana jest do słuchaczy w wieku 30-49 lat i jest wynikiem realizacji strategii budowania marki parasolowej przez Grupę ZPR Media. ESKA2 nadaje wyłącznie polską muzykę, a wszystko pod hasłem „Najlepsze Polskie Hity”.

14.01.2024 | przeczytano: 561 razy

Oficjalnie wystartowało audioXi – największa polska sieć cyfrowej reklamy audio. Za wprowadzenie platformy na nasz rynek odpowiada Grupa RMF. Produkt ten obecny jest już łącznie na czterech rynkach europejskich.

23.11.2023 | przeczytano: 327 razy
Agencja Afekt z koncepcją kreatywną dla marki Veolia

Ruszyła kampania edukacyjna Grupy Veolia, wytwórcy i dostawcy ciepła systemowego, która ma na celu podniesienie świadomości ekologicznej Polek i Polaków. Za koncepcję kreatywną, key visual oraz ikonę akcji w tegorocznej edycji „Stopień mniej znaczy więcej”, odpowiada Afekt, poznańska agencja marketingu 360.

15.11.2023 | przeczytano: 445 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

Ruszyła radiowa kampania produkowanego przez LEK-AM syropu dla dzieci Zatogrip. To pierwsza reklama tej marki w masowych mediach.

27.02.2023 | przeczytano: 538 razy
Wirtualna Polska utrzymuje pozycję wśród opiniotwórczych mediów

Ranking najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce otwiera Wirtualna Polska, na której redakcyjne treści inni dziennikarze w kraju powoływali się w lipcu 1,8 tys. razy. Miejsce drugie zajął Onet z wynikiem ponad 1,6 tys. odniesień w innych mediach, a podium zamyka Rzeczpospolita z niewiele niższą liczbą 1,5 tys. cytowań. Najwyższy wzrost, bo aż o dwanaście oczek odnotowała zaś rozgłośnia radiowa — Polskie Radio 24.

12.08.2022 | przeczytano: 1026 razy
Rzeczpospolita liderem rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów

Według majowego raportu Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) najbardziej opiniotwórczym medium jest Rzeczpospolita, na którą dziennikarze innych redakcji w kraju powoływali się prawie 1,9 tys. razy. Na drugim miejscu znalazł się portal Onet, do którego inne tytuły odwołały się 1,6 tys. razy, natomiast podium zamyka Wirtualna Polska, która w zeszłym miesiącu cytowana była 1,5 tys. razy. Za sprawą awansu o cztery miejsca i wynikiem 831 wzmianek do zestawienia ogólnego powraca Radio ZET.

10.06.2022 | przeczytano: 1869 razy

W poniedziałek, 14 marca 2022 r. na antenie aż 168 stacji radiowych w Polsce - ogólnopolskich, ponadregionalnych i lokalnych pojawiły się dwa specjalne Bloki Charytatywne. Dzięki nim radiowcom z porozumienia I Love Radio udało się zebrać aż 300 tys. zł, które trafią do Polskiej Misji Medycznej. Do inicjatywy włączyły się rozgłośnie Grupy Radiowej Agory - Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Radio Pogoda i Rock Radio.

17.03.2022 | przeczytano: 559 razy

W poniedziałek 14 marca nadane zostaną dwa specjalne Bloki Charytatywne na rzecz pomocy mieszkańcom Ukrainy. Wyemituje go wspólnie 168 stacji radiowych: ogólnopolskich, ponadregionalnych i lokalnych, działających w ramach porozumienia I Love Radio.

09.03.2022 | przeczytano: 428 razy

W piątek (4 marca) o godzinie 8.45 ponad 150 polskich rozgłośni nadało równocześnie piosenkę Johna Lennona „Give Peace a Chance” jako wyraz protestu przeciwko rosyjskiej inwazji na Ukrainę. To ogólnoeuropejska inicjatywa nadawców radiowych, w której wzięły udział stacje z ponad 25 krajów.

04.03.2022 | przeczytano: 467 razy

Radio ESKA łączy facebookowe siły Eski GO i Eski Cinema pod wspólnym szyldem Eska Cinema. Nowa odsłona fanpage'u to ukłon w stronę bieżących internetowych trendów związanych ze światem kina.

28.01.2022 | przeczytano: 514 razy
1 2 3
Strona 1/7 (artykułów: 67)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764