logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tomasz Wróblewski: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 16
Fujifilm Revoria Press PC 1120 w firmie Bluejet z Gdańska

- To jedyna cyfrowa maszyna na rynku, która potrafi wydrukować piękne i równe aple - tak o pierwszym wdrożonym w Polsce urządzeniu Fujifilm Revoria Press PC 1120 mówi Piotr Kaczorowski, będący – wspólnie z bratem Pawłem – właścicielem firmy Bluejet, która zdecydowała się na zakup tego innowacyjnego rozwiązania. Jak podaje Fujifilm, kolejne kontrakty na dostawę maszyn Revoria do drukarń z naszego kraju są finalizowane, co - zdaniem producenta - potwierdza, że ta stosunkowo nowa maszyna w jego ofercie podbija rynek nie tylko na świecie, ale także w Polsce. Dzieje się tak ze względu na możliwości oferowane przez to urządzenie, które – co potwierdzają użytkownicy tych maszyn – zapewnia im przewagę konkurencyjną.

09.01.2023 | przeczytano: 1125 razy
Pandemia, dezinformacja, kryzys – jaka przyszłość czeka branżę komunikacji?

Tak dla PR, ale wyspecjalizowanego, wyraźny wzrost znaczenia public affairs, a także rozwój lobbingu i konieczność jego uregulowania – w taki sposób przyszłość komunikacji widzą uczestnicy debaty „Pandemia, dezinformacja, kryzys – co dalej z Public Relations i Public Affairs w zderzeniu z wyzwaniami rzeczywistości?”, zorganizowanej wspólnie przez Związek Przedsiębiorców i Pracodawców (ZPP) oraz Związek Firm Public Relations (ZFPR).

22.02.2022 | przeczytano: 702 razy

Zarząd spółki PMPG Polskie Media S.A. poinformował, że w dniu 17 sierpnia 2021 roku spółka PMPG Polskie Media nabyła od osoby fizycznej prawo własności 10 (dziesięciu) udziałów spółki Agencja Wydawniczo-Reklamowa „Wprost” Sp. z o.o., które stanowią 10% udziału w kapitale zakładowym i głosów na zgromadzeniu wspólników. Tym samym PMPG Polskie Media stała się jedynym wspólnikiem spółki AWR „Wprost”.

23.08.2021 | przeczytano: 654 razy
Instytut Staszica: podatek od urządzeń elektronicznych nie przysłuży się kulturze

– Problem z opłatą reprograficzną jest taki, że ona w żaden sposób nie przysłuży się kulturze. Natomiast każdy Polak zapłaci wyższą cenę sprzętu elektronicznego – mówi dr Dawid Piekarz, wiceprezes Instytutu Staszica. Jego zdaniem nowa danina, której wprowadzenie planuje Ministerstwo Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu w ustawie o uprawnieniach artysty zawodowego, zrujnuje rynek elektroniki i istotnie zwiększy wykluczenie cyfrowe Polaków, którzy mieliby płacić trzecią najwyższą opłatę na świecie (600 mln zł rocznie). Eksperci ostrzegają, że wbrew pierwotnym założeniom setki milionów złotych nie trafią na emerytury artystów i twórców oraz do osób tworzących kulturę wysoką i ambitną, ale głównie do bogatych celebrytów. Obawiają się także groźnego wzmocnienia pozycji organizacji zbiorowego zarządzania, jak ZAiKS, które w cyfrowych czasach stają się w ogóle niepotrzebne.

12.07.2021 | przeczytano: 952 razy
Czy nadchodzi spowolnienie gospodarcze? Rośnie pesymizm wśród firm

Gospodarka w Polsce wrzuci w najbliższych 12 miesiącach niższy bieg – wynika z badania przeprowadzonego wśród dyrektorów finansowych. W porównaniu z poprzednią edycją ankiety nastroje CFO uległy pogorszeniu. Jeszcze w 2015 roku 55 proc. respondentów optymistycznie oceniało perspektywy ekonomiczne na najbliższe 12 miesięcy, a w tym roku odsetek ten spadł do 32 proc. Wciąż jednak optymistów jest więcej niż pesymistów (32 proc. do 19 proc.).

25.11.2016 | przeczytano: 451 razy
WP Opinie stawiają na pluralizm

Opinie, działające do tej pory jako sekcja WP Wiadomości, ruszają jako autonomiczny serwis. WP Opinie stawiają na mocne nazwiska, wysokiej jakości publicystykę, pogłębione analizy, obszerne wywiady i autorskie felietony.

27.07.2016 | przeczytano: 817 razy (komentarzy: 18)

W 2015 r. w Polsce weszło w życie 29,8 tys. stron maszynopisu nowego prawa - to 16 proc. więcej niż w rekordowym 2014 r. - wynika z wyliczeń firmy doradczej Grant Thornton. Na zapoznanie się z tymi regulacjami przedsiębiorca musiałby codziennie poświęcać 3 godz. i 59 minut.

25.02.2016 | przeczytano: 605 razy
Bartosz Marczuk z „Wprost” do rządu

Bartosz Marczuk, dotychczasowy zastępca redaktora naczelnego tygodnika „Wprost”, odchodzi do administracji rządowej. Będzie odpowiadał za program wsparcia rodziny jako wiceminister w Ministerstwie Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej.

11.12.2015 | przeczytano: 712 razy

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży Grupy Kapitałowej PMPG Polskie Media za I kwartał 2015 r. wyniosły 12,5 mln złotych. Były niższe o 4,1 mln zł w porównaniu do pierwszego kwartału 2014 r. Zmiana wynika głównie z konsekwentnej optymalizacji w obszarze sprzedaży realizowanej w transakcjach bezgotówkowych. Przychody barterowe były o 2,1 mln zł niższe niż w analogicznym okresie roku 2014. Wraz ze spadkiem przychodów zanotowano również obniżenie zysku brutto ze sprzedaży do poziomu 5,4 mln zł.

15.05.2015 | przeczytano: 682 razy
Tomasz Wróblewski nowym redaktorem naczelnym Wprost

Tomasz Wróblewski został nowym redaktorem naczelnym tygodnika WPROST, zastępując na tym stanowisku Sylwestra latkowskiego. Wydawca powierzył mu zadanie wzmocnienia wizerunku WPROST jako najbardziej opiniotwórczego polskiego tygodnika oraz promotora przedsiębiorczości i liberalizmu gospodarczego, co zawsze było jednym z fundamentów linii redakcyjnej tygodnika. Pierwszy numer pod redakcją nowego naczelnego ukaże się za tydzień, 30 marca 2015 r. Pierwszym zastępcą redaktora naczelnego WPROST jest Bartosz Marczuk.

23.03.2015 | przeczytano: 899 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 16)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764