logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Volkswagen Samochody Użytkowe: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 12
Volkswagen z nowym logo podczas Salonu Samochodowego IAA we Frankfurcie

Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie Volkswagen zaprezentuje nową identyfikację wizualną marki i nowe logo

30.08.2019 | przeczytano: 720 razy
Ogłoszono Jury konkursu Złote Spinacze 2019

Przewodniczącą Jury XVII edycji konkursu jest Magdalena Brzezińska z Grupy Żywiec. Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich są: Klara Banaszewska z Grayling Poland, Magdalena Budziszewska z Costa Coffee Polska, Zbigniew Gajewski z THINKTANK Ośrodek dialogu i analiz oraz Monika Kaczmarek-Śliwińska dr hab. Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego.

06.08.2019 | przeczytano: 1715 razy
Dotrelations dla Volkswagen Samochody Użytkowe MTB Team

Marka Volkswagen Samochody Użytkowe, będąca częścią Volkswagen Group Polska, wybrała agencję do kompleksowej obsługi działań sponsoringowych Volkswagen Samochody Użytkowe MTB Team. W wyniku wygranego przetargu, za PR & Media Relations od czerwca odpowiada agencja dotrelations.

09.07.2019 | przeczytano: 482 razy
Maciej Stojek i Artur Koczergo w Walk Creative

Do Walk Creative dołączyli Maciej Stojek oraz Artur Koczergo. Będą wspierać agencję w charakterze creative group head, a także odpowiadać za prowadzenie jednego z klientów agencji - Volkswagen Samochody Użytkowe.

19.06.2019 | przeczytano: 446 razy
Focus Media Group wzmacnia client service

Do działu client service Focus Media Group dołączyły trzy osoby. Agnieszka Pludrak jako Senior Account Manager oraz Natalia Sieńkowska na stanowisku Projekt Manager zasiliły szeregi zespołu realizującego działania dla klienta z branży finansowej. Z kolei Paulina Pistor w roli Account Managera koordynuje pracę zespołu dedykowanego Telewizji Polsat.

18.03.2019 | przeczytano: 735 razy
Leszek Ziniewicz i Łukasz Witkiewicz w Walk Creative

Walk Creative wzmacnia swój zespół kreatywny. W grudniu do agencji dołączyli Leszek Ziniewicz i Łukasz Witkiewicz. Obaj objęli stanowiska Creative Group Headów.

16.01.2019 | przeczytano: 1339 razy
Dwa awanse w Walk Creative

Angelika Kobylarz i Katarzyna Popielarczyk awansowały w strukturach Walk Creative na Account Supervisorów. Są to nowo utworzone stanowiska, które powstały w drodze rozwoju wprowadzonych w ubiegłym roku tzw. „stołów klienckich” - rozwiązania mającego na celu zwiększenie efektywności pracy i polepszenie przepływu informacji między pracownikami. Stoły to inaczej – wyodrębnione zespoły projektowe, złożone z client service, kreacji i DTP, dedykowane do obsługi poszczególnych klientów.

10.04.2018 | przeczytano: 721 razy
Walk Digital wzmacnia kompetencje technologiczne

Do Walk Digital dołączył Arkadiusz Barański jako Senior Technology Manager oraz – po roku pracy w Grey Group Poland – wrócił Piotr Pogorzelski, obejmując stanowisko Creative Technologist & UX Designer. Tym samym Walk Digital wzmocnił swoje kompetencje technologiczne.

19.02.2018 | przeczytano: 723 razy

Jednostka Mediacom Response wygrała przetarg performance na obsługę w zakresie działań efektywnościowych marki VW Volkswagen Samochody Użytkowe.

09.08.2017 | przeczytano: 462 razy

Partner of Promotion po raz drugi wygrała przetarg na obsługę pr-ową marki Volkswagen Samochody Użytkowe. Agencja będzie realizować działania promocyjne marki w obszarze sportu oraz prowadzić biuro prasowe dla ambasadorów: Zofii Noceti-Klepackiej, brązowej medalistki w windsurfingu z Igrzysk Olimpijskich w Londynie i drużyny kolarskiej Volkswagen Samochody Użytkowe MTB Team. 

09.03.2016 | przeczytano: 671 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 12)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764