logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Walk Digital wzmacnia kompetencje technologiczne

  PR 19.02.2018, przeczytano 723 razy

Do Walk Digital dołączył Arkadiusz Barański jako Senior Technology Manager oraz – po roku pracy w Grey Group Poland – wrócił Piotr Pogorzelski, obejmując stanowisko Creative Technologist & UX Designer. Tym samym Walk Digital wzmocnił swoje kompetencje technologiczne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/walk-digital-wzmacnia-kompetencje-technologiczne,35504,artykul.html

Arkadiusz Barański w branży reklamowej pracuje od ponad 14 lat. Przez ostatnie 10 lat był związany z McCann Worldgroup. Najpierw na stanowisku Senior Flash Developer (McCANN & MRM), następnie Senior Technology Manager (Momentum), a przez ostatnie 4 lata jako Head of Technology zarządzał działem technologicznym. Do jego obowiązków należały również realizacja oraz nadzór nad działaniami prowadzonymi m.in. dla AmRest (KFC), Danfoss, L`Oreal, Mastercard, Mattel (Scrabble), Michelin, Pekao SA czy Pernord Ricard (Wyborowa). Wcześniej pracował w Ogilvy & Mather dla marek Sprite i Gilette. Do największych kampanii, które współtworzył, należy m.in. nagrodzony dwiema srebrnymi statuetkami podczas Mixx Awards 2017 „Projekt 30/90” (Wyborowa). Uczestniczył też we wprowadzeniu na rynek systemu MasterPass (MasterCard) oraz działaniach prowadzonych w ramach konkursu „Wyborowa od Mistrza”. W ramach wszystkich wymienionych projektów, odpowiadał za realizację działań z obszarów front- i back-end development.

W Walk Digital jako Senior Technology Manager zajmuje się programowaniem stron internetowych oraz wspieraniem od strony technologicznej działu kreacji przy ich projektowaniu.

Piotr Pogorzelski ma ponad 11-letnie doświadczenie zawodowe. Przez ostatni rok jako Creative Technologist & UX Designer w Grey Group Poland realizował działania dla mBank oraz PEPCO. Wcześniej przez prawie 3 lata pracował w Walk Digital, gdzie jako Digital Designer zajmował się projektowaniem stron internetowych, m.in. dla Henkel, Volkswagen Samochody Użytkowe oraz Sony Mobile. Doświadczenie zawodowe zdobywał również, prowadząc własną firmę oraz jako freelancer. Był członkiem zespołu, który zrealizował kampanię „Nie chcę być strażakiem” - wielokrotnie nagrodzoną w Polsce i za granicą (w tym brązowym Lwem podczas Cannes Lions 2016).

W Walk Digital objął stanowisko Creative Technologist & UX Designer, na którym odpowiada za projektowanie makiet stron internetowych oraz wdrażanie nowych rozwiązań technologicznych.

Źródło: Walk

www.walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Odkrywanie magii w kampanii Honor
Do 5 maja potrwa kampania marketingowa HONOR z okazji premiery nowych urządzeń z serii Magic 2024, w której skład wchodzą smartfony HONOR Magic6 Pro, HONOR Magic V2 oraz HONOR Magic6 Lite. Jej głównym celem jest poszerzenie świadomości marki wśród polskich konsumentów, a także przedstawienie magicznych funkcji urządzeń. Kampania 360 marki obejmuje...
Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764