logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sony Professional Solutions Europe dla Crestron na targach ISE 2018

  PR 19.02.2018, przeczytano 725 razy
ilustracjastrzałka

Podczas targów ISE 2018 dział Sony Professional Solutions Europe dostarczył firmie Crestron 63 monitory profesjonalne Sony BRAVIA. Crestron wykorzystała je na swoim stoisku do demonstracji własnych możliwości w zakresie tworzenia rozwiązań do pomieszczeń w przedsiębiorstwach oraz zarządzania takimi rozwiązaniami w celu realizacji wyzwań współczesnych miejsc pracy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sony-professional-solutions-europe-dla-crestron-na-targach-ise-2018,35506,artykul.html

Firma Sony wypożyczyła 10 monitorów FW-43XE8001, 30 FW-55XE8001 i 23 FW-65XE8501 do wykorzystania w różnych zastosowaniach. O wyborze produktów Sony zadecydowała nieprzeciętna jakość obrazu pozwalająca firmie Crestron pokazywać materiały w jakości 4K zarówno w miejscach spotkań, jak i na stanowiskach pokazowych. Monitory te były elementem każdej prezentacji. Posłużyły między innymi do prezentacji stworzonego przez Crestron rozwiązania NVX oraz systemu obsługi spotkań i współpracy o nazwie Mercury.

— Co roku, gdy przystępujemy do projektowania naszego stoiska na ISE, pojawia się ten sam problem: skąd wziąć wiele monitorów o wysokiej jakości i różnych rozmiarach ekranu — wyjaśnia Robert Bavolacco, menedżer ds. programów współpracy w firmie Crestron. — Na szczęście okazało się, że monitory Sony BRAVIA dokładnie spełniają nasze potrzeby: są produktami wysokiej klasy i zapewniają maksymalny poziom kontroli połączony z łatwą obsługą oraz nadzwyczajną jakością obrazu. Współpraca z Sony przy tworzeniu tegorocznego stoiska była fascynującym doświadczeniem, a wniesiona przez tę firmę wiedza fachowa miała zasadnicze znaczenie dla realizacji koncepcji naszego stoiska.

— Miło nam, że mogliśmy wspomóc firmę Crestron podczas tegorocznych targów ISE i umożliwić jej prezentację rozwiązań w jakości 4K — mówi Thomas Issa, menedżer produktu na rynku europejskim w Sony. — Sony zawsze stara się oferować klientom rozwiązania audiowizualne najlepiej spełniające ich potrzeby. Tak było również w przypadku stoiska Crestron na targach ISE. Przedsięwzięcie to zaowocowało ponadto dalszym wzmocnieniem znakomitych relacji między obiema firmami.

ilustracjastrzałka

Źródło: Sony Professional Solutions

www.pro.sony.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Szanuję, nie dyskryminuję! - kolejna kampania Fundacji Avalon
W dniu 5 maja obchodzony jest Europejski Dzień walki z Dyskryminacją Osób z Niepełnosprawnościami. Jest to szczególna okazja, aby zwrócić uwagę opinii publicznej na problemy oraz wyzwania, które stoją przed osobami z niepełnosprawnościami w ich codziennym życiu. Według definicji Biura Pełnomocnika Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych: „Dyskryminacja ze względu na...
Odkrywanie magii w kampanii Honor
Do 5 maja potrwa kampania marketingowa HONOR z okazji premiery nowych urządzeń z serii Magic 2024, w której skład wchodzą smartfony HONOR Magic6 Pro, HONOR Magic V2 oraz HONOR Magic6 Lite. Jej głównym celem jest poszerzenie świadomości marki wśród polskich konsumentów, a także przedstawienie magicznych funkcji urządzeń. Kampania 360 marki obejmuje...
Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764