logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wally Olins: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 7
Logo dla Polski: Co dalej ze „sprężyną”?

W związku z pojawiającymi się w mediach doniesieniami o zarzuceniu przez Fundację Marka dla Polski projektu „Logo dla Polski”, który był przedmiotem wielu publikacji i komentarzy w naszym serwisie, poprosiliśmy o stanowisko Fundacji w tej sprawie. Publikujemy je wraz z naszym krótkim komentarzem.

20.08.2015 | przeczytano: 2327 razy (komentarzy: 20)

Firma FutureBrand 11 listopada br. opublikowała badania Country Brand Index 2014-15. Wynika z nich, że wizerunek i reputacja poszczególnych państw powinny być zarządzane w podobny sposób, jak w przypadku marek korporacyjnych lub konsumenckich. Obecnie w naszym kraju toczy się dyskusja nad brandingiem narodowym, oraz trwa głosowanie na logo handlowe dla Polski. Wybory potrwają do 14 grudnia na stronie www.logodlapolski.pl. 

25.11.2014 | przeczytano: 2421 razy
Logo Polski: głosowanie przedłużone. Będą debaty i kampania edukacyjna

W związku z dużym zainteresowaniem opinii publicznej oraz mediów inicjatywą społeczną logo promocyjne Polski organizatorzy – Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Konfederacja Lewiatan, Krajowa Izba Gospodarcza oraz Pracodawcy RP - postanowili przedłużyć wybory do 14 grudnia. Równocześnie zapowiadają dalsze prowadzenie kampanii informacyjno-edukacyjnej oraz konsultacji społecznych dotyczących budowania i identyfikacji Marki Polska.

30.10.2014 | przeczytano: 1252 razy (komentarzy: 2)
Creative Tension i logo dla Polski: Głos pomysłodawców

W ciągu sześciu dni ponad 115 000 Polaków oddało głos na sprężynę, która najbardziej przypadła im do gustu. Celem prowadzonej kampanii nie jest wyłącznie wybór logo, lecz przedstawienie całej idei budowania Marki Polska, wyrażonej w Creative Tension, stworzonej przez brytyjskiego guru od brandingu - Wallego Olinsa. Nowe logo zostało zakupione przez polskich przedsiębiorców i zostanie nieodpłatnie przekazane na rzecz Skarbu Państwa. Głosowanie na stronie www.logodlapolski.pl potrwa do 28 października.

21.10.2014 | przeczytano: 5606 razy (komentarzy: 13)
Logo dla Polski: Twórcze napięcie i trzy sprężyny

Na stronie logodlapolski.pl zaprezentowano trzy wersje logo mającego reprezentować nasz kraj, oparte na kreacji Wally Olinsa, znanej nam już z kampanii "Polska. Spring into new". Do stworzonej wówczas propozycji dodano jeszcze dwie wariacje na jej temat, poddając cały zestaw pod publiczne głosowanie.

14.10.2014 | przeczytano: 4670 razy (komentarzy: 11)
Kampania na 25-lecie wolności: Slogan jednak poprawionyZobacz wideo

Kampania telewizyjna promująca Polskę za granicą rozpoczęła się 3 czerwca pod zmodyfikowanym hasłem „Polska. Spring into new”. W roku trzech ważnych dla Polski rocznic – 25-lecia wolności, 15-lecia członkostwa w NATO i 10-lecia przystąpienia do Unii Europejskiej – akcja promocyjna koordynowana przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych przypomina zmiany, jakie zaszły w Polsce od 1989 roku.

05.06.2014 | przeczytano: 5820 razy (komentarzy: 1)

Jakiej kampanii wizerunkowej potrzebuje Polska przed wstąpieniem do Unii Europejskiej? Jak wykorzystać znak wizerunkowy kraju w promocji produktu? Jak chronić polskie znaki towarowe na obszarze Unii? Odpowiedzi na te pytania szukać będą uczestnicy konferencji „Marka na miarę Wspólnego Rynku”, organizowanej przez MGG Conferences w dniach 5 i 6 czerwca 2002 w siedzibie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.

14.05.2002 | przeczytano: 722 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 7)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764