logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

dentsu X: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 39

Agencja dentsu X (dentsu Polska) rozszerza współpracę eventową z Bacardi-Martini i odpowiada za obsługę kolejnej marki z portfolio firmy – whisky Aberfeldy. Dotychczas współpraca obejmowała aktywacje dla marek Bacardi, Dewar's i Martini.

04.12.2023 | przeczytano: 273 razy

Biuro podróży Exim S.A. rozstrzygnęło przetarg, w wyniku którego wybrało do współpracy agencję dentsu X. Agencja zajmie się planowaniem i zakupem mediów. Umowa obowiązuje od sierpnia br.

14.08.2023 | przeczytano: 362 razy

Agencja dentsu X (dentsu Polska) wygrała przetarg na obsługę mediową leku Aspargin, z portfolio firmy farmaceutycznej Filofarm. Decyzja została podjęta po szczegółowej analizie ofert złożonych przez różne agencje. Ostatecznie, ofertę dentsu X wyróżniła kompleksowość, dopasowanie strategii do potrzeb klienta, innowacyjność i konkurencyjna cena.

14.06.2023 | przeczytano: 233 razy
Agencje Dentsu Polska na podium

Agencje kreatywne oraz media & performance dentsu Polska kolejny rok z rzędu stanęły na podium podczas uroczystej gali i ogłoszenia wyników raportu - Agencje Reklamowe i Domy Mediowe. Dentsu Creative nagrodzone zostało tytułem - KREATYWNOŚĆ NAPĘDZANA TECHNOLOGIĄ, dentsu Media & Performance tytułem – KONSEKWENTNA STRATEGIA.

05.06.2023 | przeczytano: 777 razy
Dentsu X z nową kampanią dla marki Tom Ford

Do 27 maja potrwa kampania reklamowa promująca nową wersję wody toaletowej Tom Ford z bestsellerowej linii Black Orchid. Najnowsza kampania ma na celu przedstawić konsumentom unikalne cechy i zalety zapachu, który może być doskonałym prezentem na Dzień Matki.

16.05.2023 | przeczytano: 461 razy

Agencja dentsu X z grupy dentsu Polska będzie odpowiedzialna za zakup mediów w TV i na VOD dla Clovin – polskiego producenta chemii gospodarczej. Pierwsze efekty współpracy mediowej będziemy mogli zobaczyć już w kwietniu.

28.03.2023 | przeczytano: 720 razy
Dentsu X z działaniami mediowymi dla marki Tom Ford

Wystartowały działania promujące luksusowe kosmetyki i zapachy od Tom Ford Beauty, w tym NOIR EXTREME PARFUM. Za realizację działań mediowych odpowiada agencja dentsu X (dentsu Polska).

08.12.2022 | przeczytano: 913 razy
#Czaspokonaćrakapiersi – dentsu Polska z kampanią dla Estée Lauder Companies

Największa globalna inicjatywa z zakresu odpowiedzialności społecznej Estée Lauder Companies, ma na celu nakłonić do sprawdzenia swojego zdrowia. Oprócz działań online, kampania obejmuje także liczne aktywacje offline. Przez najbliższy miesiąc hasło będzie obecne w autobusach, warszawskim metrze i w galeriach handlowych. W ramach działań, spoty wizerunkowe emitowane będą na kanałach partnerów i ambasadorów projektu –Facebooku, TikToku, na serwisach horyzontalnych i mobile oraz na kanałach własnych ELC.

10.10.2022 | przeczytano: 882 razy

Agencja Isobar i dentsu X wystartowały w kwietniu z trzecią odsłoną akcji „Róż się do lekarza” realizowaną dla firmy Galderma. To pierwsza ogólnopolska kampania edukacyjno-informacyjna na temat trądziku różowatego. Jej głównym celem jest budowanie świadomości społecznej nt. choroby i nakłonienie potencjalnych pacjentów do wizyty u lekarza.

29.04.2022 | przeczytano: 436 razy
Jacek Celiński Head of Media & Performance Line w Dentsu Polska

Od stycznia do dentsu Polska dołączy Jacek Celiński i obejmie stanowisko Head of Media & Performance. W nowej roli będzie odpowiadał za kierunek rozwoju linii biznesowej Media & Performance w dentsu Polska i wchodzących w jej skład agencji Carat, iProspect i dentsu X. Dołączenie Celińskiego oznacza uzupełnienie zespołu zarządzającego i realizację strategii rozwoju grupy poprzez dalsze łączenie kompetencji w obszarach mediów, danych, commerce’u oraz kontentu.

16.12.2021 | przeczytano: 977 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 39)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764