logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

dentsu X: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 27

Do grona klientów grupy dentsu dołącza EGIS, firma farmaceutyczna obecna na polskim rynku od ponad 25 lat. Agencje iProspect oraz dentsu X zajmą się obsługą dwóch marek z portfolio firmy: Biovital oraz DIP.

23.03.2021 | przeczytano: 202 razy

Grupa dentsu zintegruje marki iProspect i Vizeum. Celem fuzji jest stworzenie nowoczesnej, globalnej agencji medialnej typu end-to-end, działającej pod szyldem iProspect. Łącząc dwie nagradzane agencje, dentsu scala strategię i silne kompetencje Vizeum w zakresie planowania, storytellingu oraz budowania marki wraz z cyfrowym doświadczeniem, wiedzą o konsumentach i nastawieniem na pełną mierzalność KPI kampanii oferowanych przez agencję iProspect.

12.02.2021 | przeczytano: 308 razy
Podsumowanie tegorocznych nagród w grupie Dentsu

Mimo utrudnień związanych z pandemią, grupa dentsu zgromadziła w tym roku rekordowo dużo, bo blisko 40 nagród i wyróżnień.

29.12.2020 | przeczytano: 372 razy

Spośród 9 projektów grupy dentsu nominowanych do KTR, aż 5 uzyskało nagrody w konkursie.

27.11.2020 | przeczytano: 394 razy
Nowy skład menedżerski pionu Media & Performance w dentsu Polska

Rafał Klara i Marta Kulik-Jastrzębska objęli nowe role menedżerskie w pionie Media&Performance Grupy dentsu Polska. Klara pokieruje zespołem strategów, zaś Kulik-Jastrzębska przejmie odpowiedzialność za planowanie i zakup mediów direct, biddable, badania i analitykę oraz non media.

16.11.2020 | przeczytano: 294 razy
Estee Lauder Companies w Polsce angażuje się w walkę z rakiem piersi

Estee Lauder Companies od prawie 30 lat jest zaangażowane w walkę przeciwko rakowi piersi. Jako część globalnej organizacji, Estee Lauder Poland również w tym roku zaangażowało się w tę piękną inicjatywę.

16.10.2020 | przeczytano: 518 razy

Czerwiec okazał się bardzo sprzyjającym miesiącem dla Dentsu. W wyniku rozstrzygnięć ostatnich konkursów i rankingów branżowych, liczba nagród będących w posiadaniu Grupy zwiększyła się o kolejne 7 nagród i 6 wyróżnień.

29.06.2020 | przeczytano: 476 razy

W ubiegłym tygodniu odbył się cykl wydarzeń online: dwie debaty i trzy spotkania tematyczne o biznesie i marketingu na czas powrotu do nowej normalności. W ciągu pięciu dni eksperci z dziedzin takich jak ekonomia, media, reklama czy technologia, podzielili się swoją wiedzą, spostrzeżeniami i przykładami dotyczącymi potrzeb biznesu i jego odbiorców – konsumentów oraz skutecznych metod zwalczenia negatywnego wpływu COVID-19 na marki.

09.06.2020 | przeczytano: 577 razy

4 czerwca odbyło się webinarium „Dialog – narzędzie dla odważnych” – czwarta z pięciu części z cyklu Brand Survival Kit, organizowanego przez Dentsu Aegis Network Polska i Shortlist Consulting pod patronatem redakcji: Brief i Business Insider.

08.06.2020 | przeczytano: 316 razy

Klienci, agencje, media poszukują odpowiedzi na pytania dotyczące potrzeb biznesu, konsumentów i skutecznych metod zwalczenia negatywnego wpływu pandemii na marki. Grupa Dentsu i Shortlist Consulting organizują cykl pięciu dwugodzinnych spotkań online - 2 debaty, 3 webinaria tematyczne). Spotkania odbędą się między 1 a 5 czerwca br.

29.05.2020 | przeczytano: 741 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 27)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764