logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dentsu X z działaniami mediowymi dla marki Tom Ford

  PR 08.12.2022, przeczytano 913 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowały działania promujące luksusowe kosmetyki i zapachy od Tom Ford Beauty, w tym NOIR EXTREME PARFUM. Za realizację działań mediowych odpowiada agencja dentsu X (dentsu Polska).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dentsu-x-z-dzialaniami-mediowymi-dla-marki-tom-ford,398285,artykul.html

W związku ze zbliżającym się okresem świątecznym, od 5 grudnia 2022 marka Tom Ford Beauty uruchomiła kampanię wizerunkową, które potrwa do 24 grudnia. Jak tłumaczą twórcy „NOIR EXTREME PARFUM wyraża dwoistą naturę wyrafinowanego mężczyzny”. Najnowsza kompozycja zapachowa jest śmiałą interpretacją zapachu NOIR EXTREME, wzbogaconą o podwyższoną dawkę pikantnego kardamonu podkreślonego ciepłą nutą imbiru z Shimoga oraz zmysłowym bogactwem fasoli tonka i drzewa gwajakowego.

Tom Ford Beauty to luksusowa marka kosmetyków i zapachów stworzona przez Toma Forda. Inspirowaną luksusem kolekcję zapachów i kosmetyków wyróżnia wysoka jakość i kunszt wykonania nawiązujące do świata mody i perfekcyjnego stylu projektanta. Portfolio marki Tom Ford Beauty dostępne jest w perfumeriach Douglas i Sephora, oraz na Douglas.pl i Sephora.pl.

Działania promocyjne obejmują emisję w mediach typu digital, promocję w social mediach, reklamy DOOH i prasie.

Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja z grupy dentsu Polska – dentsu X.

Źródło: dentsu Polska

www.dentsu.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Szanuję, nie dyskryminuję! - kolejna kampania Fundacji Avalon
W dniu 5 maja obchodzony jest Europejski Dzień walki z Dyskryminacją Osób z Niepełnosprawnościami. Jest to szczególna okazja, aby zwrócić uwagę opinii publicznej na problemy oraz wyzwania, które stoją przed osobami z niepełnosprawnościami w ich codziennym życiu. Według definicji Biura Pełnomocnika Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych: „Dyskryminacja ze względu na...
Odkrywanie magii w kampanii Honor
Do 5 maja potrwa kampania marketingowa HONOR z okazji premiery nowych urządzeń z serii Magic 2024, w której skład wchodzą smartfony HONOR Magic6 Pro, HONOR Magic V2 oraz HONOR Magic6 Lite. Jej głównym celem jest poszerzenie świadomości marki wśród polskich konsumentów, a także przedstawienie magicznych funkcji urządzeń. Kampania 360 marki obejmuje...
Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764