Wystartowały działania promujące luksusowe kosmetyki i zapachy od Tom Ford Beauty, w tym NOIR EXTREME PARFUM. Za realizację działań mediowych odpowiada agencja dentsu X (dentsu Polska).
W związku ze zbliżającym się okresem świątecznym, od 5 grudnia 2022 marka Tom Ford Beauty uruchomiła kampanię wizerunkową, które potrwa do 24 grudnia. Jak tłumaczą twórcy „NOIR EXTREME PARFUM wyraża dwoistą naturę wyrafinowanego mężczyzny”. Najnowsza kompozycja zapachowa jest śmiałą interpretacją zapachu NOIR EXTREME, wzbogaconą o podwyższoną dawkę pikantnego kardamonu podkreślonego ciepłą nutą imbiru z Shimoga oraz zmysłowym bogactwem fasoli tonka i drzewa gwajakowego.
Tom Ford Beauty to luksusowa marka kosmetyków i zapachów stworzona przez Toma Forda. Inspirowaną luksusem kolekcję zapachów i kosmetyków wyróżnia wysoka jakość i kunszt wykonania nawiązujące do świata mody i perfekcyjnego stylu projektanta. Portfolio marki Tom Ford Beauty dostępne jest w perfumeriach Douglas i Sephora, oraz na Douglas.pl i Sephora.pl.
Działania promocyjne obejmują emisję w mediach typu digital, promocję w social mediach, reklamy DOOH i prasie.
Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja z grupy dentsu Polska – dentsu X.
Źródło: dentsu Polska