logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dentsu X z działaniami mediowymi dla marki Tom Ford

  PR 08.12.2022, przeczytano 331 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowały działania promujące luksusowe kosmetyki i zapachy od Tom Ford Beauty, w tym NOIR EXTREME PARFUM. Za realizację działań mediowych odpowiada agencja dentsu X (dentsu Polska).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dentsu-x-z-dzialaniami-mediowymi-dla-marki-tom-ford,398285,artykul.html

W związku ze zbliżającym się okresem świątecznym, od 5 grudnia 2022 marka Tom Ford Beauty uruchomiła kampanię wizerunkową, które potrwa do 24 grudnia. Jak tłumaczą twórcy „NOIR EXTREME PARFUM wyraża dwoistą naturę wyrafinowanego mężczyzny”. Najnowsza kompozycja zapachowa jest śmiałą interpretacją zapachu NOIR EXTREME, wzbogaconą o podwyższoną dawkę pikantnego kardamonu podkreślonego ciepłą nutą imbiru z Shimoga oraz zmysłowym bogactwem fasoli tonka i drzewa gwajakowego.

Tom Ford Beauty to luksusowa marka kosmetyków i zapachów stworzona przez Toma Forda. Inspirowaną luksusem kolekcję zapachów i kosmetyków wyróżnia wysoka jakość i kunszt wykonania nawiązujące do świata mody i perfekcyjnego stylu projektanta. Portfolio marki Tom Ford Beauty dostępne jest w perfumeriach Douglas i Sephora, oraz na Douglas.pl i Sephora.pl.

Działania promocyjne obejmują emisję w mediach typu digital, promocję w social mediach, reklamy DOOH i prasie.

Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja z grupy dentsu Polska – dentsu X.

Źródło: dentsu Polska

www.dentsu.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Żywiec Zdrój w kampanii wizerunkowej o osiągnięciu neutralności plastikowej
Trwa kampania "Z natury dla natury" Żywiec Zdrój (Danone). Marka kolejny raz podejmuje temat neutralności plastikowej. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem telewizji, digitalu, OOH oraz we współpracy z influencerami. VMLY&R odpowiada za koncept, kreację oraz działania w Internecie.
Agencja Space Cat Industries powstała, by pomagać markom w komunikacji z Pokoleniem Z. Misją firmy jest ciągła eksploracja nowych trendów i poszukiwanie wartości w nieustannie zmieniającym się digitalowym uniwersum. Space Cat Industries specjalizuje się w TikTok marketingu, współpracy z influencerami, produkcji audio i short video oraz TikTok Adsach.
Podsumowanie kampanii „Moc Polskich Warzyw” w 2022 roku
Biuro prasowe kampanii „Moc Polskich Warzyw” opublikowało podsumowanie ubiegłego roku. Rezultaty znacznie przewyższyły oczekiwania. Prowadzony od kilku lat projekt ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia i zrównoważonej diety opartej na polskich warzywach sezonowych.

Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to rewolucyjny mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa nowe smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. Pierwszy z nich właśnie trafił do sieci Biedronka, a pod koniec lutego obydwa produkty będą już dostępne w...
Wyświetlacze LG na targach ISE 2023 pod hasłem „Life, Be Bloomed”
Zaawansowane wyświetlacze LG, w tym ekran Micro LED 8K, prezentowane są na interaktywnej wystawie wraz z wciągającą sztuką multimedialną i cyfrowymi przestrzeniami dla różnych branż
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764