logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Isobar i Dentsu X dla Galderma

  PR 29.04.2022, przeczytano 436 razy

Agencja Isobar i dentsu X wystartowały w kwietniu z trzecią odsłoną akcji „Róż się do lekarza” realizowaną dla firmy Galderma. To pierwsza ogólnopolska kampania edukacyjno-informacyjna na temat trądziku różowatego. Jej głównym celem jest budowanie świadomości społecznej nt. choroby i nakłonienie potencjalnych pacjentów do wizyty u lekarza.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/isobar-i-dentsu-x-dla-galderma,395689,artykul.html

Kluczowy influencer marketing

Obecnie realizowana jest już trzecia edycja kampanii, która ma za zadanie zbudować świadomość trądziku różowatego jako choroby, a nie defektu kosmetycznego. Obecna odsłona akcji przypadła na kwiecień – miesiąc świadomości trądziku różowatego. Działania skupiają się na mocnym rozwoju kanałów społecznościowych Róż się do lekarza – Facebooka i Instagrama. Główny nacisk jest kładziony jednak na influencer marketing. Agencja postawiła na współprace z Magdaleną Kaczanowicz (racjapielegnacja), Kasią Malczyk (myskinstoryy) i Karoliną Gołębiewską (stylizacje), których zadaniem było zachęcanie swoich fanów do odwiedzenia landing page’a kampanii rozsiedolekarza.pl oraz strony globalnej rosaceaspace.com.

– Influencerki pokazują obserwatorom, czym jest dla nich trądzik różowaty poprzez dowolną formę wyrazu: kolaże, artystyczne zdjęcia. Ten sposób komunikacji pozwala nam „nie straszyć” problemem, ale skupić się na odczuciach, dzieleniu się nimi i budowaniu wspólnoty osób, które mierzą się z wyzwaniem, jakim jest leczenie trądziku różowatego – tłumaczy Maciej Sowiński z Galderma Polska.

Osadzone w merytoryce

Wsparciem dla kampanii jest udział ekspertów w dziedzinie dermatologii: profesor Wioletty Barańskiej-Rybak - Klinika Dermatologii, Wenerologii i Alergologii GUMed, wykładowcy o zasięgu krajowym i międzynarodowym, należącej do licznych Advisory Board do spraw trądziku i trądziku różowatego oraz Ivany Stanković - lekarza medycyny, specjalistki dermatolog-wenerolog z kliniki Dermea, które czuwają nad merytoryką treści.

– Co istotne, w kampanii nie implementowaliśmy produktu ani marki. Staraliśmy się namawiać odbiorców, aby w przypadku zaobserwowania u siebie problemów skonsultowali się z lekarzem i rozpoczęli leczenie – dodaje Maciej Sowiński.

Oprócz materiałów contentowych, influencer marketingu i social mediów, Isobar i dentsu X (dentsu Polska) postawiło na działania mediowe w obrębie inventory sieci Spicy Mobile (m.in. poprzez aplikacje OLX, Onet News, Spotify czy Jak Dojadę).

Efekty dotychczasowych działań w kampanii

Wszystkie dotychczasowe odsłony kampanii zrealizowały określone przez markę cele. Zasięg video osiągnął 178% przyjętego planu i wywołał 139% zakładanych interakcji.

– Ponieważ nie ma danych dotyczących liczby pacjentów faktycznie szukających pomocy w terapii trądziku różowatego u specjalistów, zdecydowaliśmy się mierzyć skuteczność podejmowanych działań przez stopień gotowości odbiorcy kampanii do udania się do specjalisty. Na landing page’u zadaliśmy pytanie: „Czy po zapoznaniu się z informacjami na naszej stronie planujesz wizytę u lekarza?”, na które aż 43% respondentów odpowiedziało twierdząco. Co istotne, odnotowaliśmy w internecie także 4-krotny wzrost dynamiki rozmów o chorobie – przyznaje Maciej Sowiński z Galderma Polska.

Za kreację, produkcję, postprodukcję i social media odpowiedzialna jest agencja Isobar, z kolei za zakup mediów – dentsu X. Obie agencje wchodzą w skład dentsu Polska.

Źródło: dentsu Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764