logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rysownik Paweł „Boro” Borowski w konkursie Aegon

  PR 05.06.2018, przeczytano 590 razy
ilustracjastrzałka

Aegon ogłasza konkurs na zabawną historię, która mogłaby mieć lepsze zakończenie z ubezpieczeniem marki. Najciekawsze opowieści zilustruje znany rysownik Paweł „Boro” Borowski, a autor najlepszej z nich ma szansę na wygranie telefonu Iphone X.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rysownik-pawel-_boro_-borowski-w-konkursie-aegon,36744,artykul.html

Konkurs Aegon wystartował w poniedziałek, 21 maja, na profilu facebookowym marki, Aegon - Finanse i Ja. Zadaniem uczestników jest opisanie w komentarzu pod postem zabawnej historii, prawdziwej lub fikcyjnej, która mogłaby zakończyć się lepiej z ubezpieczeniem Aegon. Do piątku, 29 czerwca, co tydzień, jedna, wybrana opowieść zostanie zilustrowana przez Pawła „Boro” Borowskiego, malarza, ilustratora oraz reżysera filmów fabularnych i animowanych.

Inspiracją dla osób biorących udział w konkursie ma być historia przedstawiona w spocie promującym kampanię A jak…? Aegon. W 30-sekundowym nagraniu z udziałem aktorów - Olgi Borys i Wojciecha Majchrzaka - pojawia się seria pytań, odnoszących się do codziennych sytuacji i obaw, na które odpowiedzią są ubezpieczenia oferowane przez Aegon.

Nagrodami w konkursie, oprócz ilustracji autorstwa „Boro” Borowskiego, są karty prezentowe Empik o wartości 300 zł. Dodatkowo każdy, kto opisze swoją historię, może odebrać 20% zniżki na ubezpieczenie turystyczne Aegon. Autor najciekawszej opowieści, ze wszystkich zgłoszonych w trakcie trwania konkursu, otrzyma smartphone Iphone X.

Za koncepcję i realizację konkursu oraz kampanię wizerunkową wspierającą pozycjonowanie marki Aegon na rynku ubezpieczeniowym w Polsce odpowiada agencja Cut The Mustard.

Źródło: Aegon

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764