W nadchodzącym sezonie moc orzeźwienia przyniesie najnowsza kampania przygotowana przez sieć kawiarni Costa Coffee. Pod hasłem „Rześko, że aż miło” marka proponuje, by w letnie dni zrelaksować się przy produktach z nowej oferty. W kawiarniach można skosztować kaw i deserów lodowych, sygnowanych marką Oreo. Sezonowej kampanii mediowej towarzyszą akcje promocyjne, a działania reklamowe prowadzone są w radiu oraz w internecie.
Głównymi bohaterami letniej oferty są desery lodowe oraz kawy mrożone. Ich nowatorskie receptury wykorzystują kultowe już ciasteczka Oreo. Moc orzeźwienia deserową porą przede wszystkim przyniesie Cud Malina z Oreo, będąca połączeniem lodów o smaku waniliowym, musu malinowego i kruchych ciasteczek Oreo. Towarzyszyć jej będzie Słodki Orzech do Zgryzienia i Truskawkowo mi. Orzeźwienie, ile kawy zapragniesz, przyjdzie z kolei od kawy Cud Lód z Oreo podawanej z kostkami lodu oraz wersji mrożonej z kruszonymi ciasteczekami, Ciasteczkowe Love.
Miłośnicy owocowych smaków znajdą w kawiarniach też Karmel Bananza, którą tworzy miks aromatycznej kawy Costa Coffee, kostek lodu, banana i sosu karmelowego.
Do menu Costa Coffee wróci także Cydrowy Czar – tym razem nie tylko w wersji na ciepło, ale także debiutującej wersji z lodem.
W ramach kampanii mediowej wykorzystano radio i wsparcie digital. Spoty emitowane są na antenach lokalnych stacji radiowych m.in. w Krakowie, Wrocławiu, Trójmieście i Warszawie. Działania planowane są również w serwisach miejskich i parentingowych. Dodatkowo, sezonowej kampanii towarzyszą aktywności ambientowe wykorzystujące duży Kubek Costa, tym razem w wersji chłodzącej, będący kontynuacją bardzo dobrze przyjętej zimą akcji Grzejący Kubek Costa, który ogrzewał mieszkańców w głównych punktach m.in. Warszawy czy też Łodzi.
Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MediaCom. Kreacje przygotowała agencja reklamowa San Markos. Za działania komunikacyjne odpowiada firma BrandLab. Akcję ambientową realizuje Windmill. Działania digitalowe prowadzi agencja K2.
Źródło: BrandLab Sp. z o.o.