logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rześko w kampanii Costa Coffee

  PR 15.06.2015, przeczytano 3059 razy
ilustracjastrzałka

W nadchodzącym sezonie moc orzeźwienia przyniesie najnowsza kampania przygotowana przez sieć kawiarni Costa Coffee. Pod hasłem „Rześko, że aż miło” marka proponuje, by w letnie dni zrelaksować się przy produktach z nowej oferty. W kawiarniach można skosztować kaw i deserów lodowych, sygnowanych marką Oreo. Sezonowej kampanii mediowej towarzyszą akcje promocyjne, a działania reklamowe prowadzone są w radiu oraz w internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rzesko-w-kampanii-costa-coffee-,25156,artykul.html

Głównymi bohaterami letniej oferty są desery lodowe oraz kawy mrożone. Ich nowatorskie receptury wykorzystują kultowe już ciasteczka Oreo. Moc orzeźwienia deserową porą przede wszystkim przyniesie Cud Malina z Oreo, będąca połączeniem lodów o smaku waniliowym, musu malinowego i kruchych ciasteczek Oreo. Towarzyszyć jej będzie Słodki Orzech do Zgryzienia i Truskawkowo mi. Orzeźwienie, ile kawy zapragniesz, przyjdzie z kolei od kawy Cud Lód z Oreo podawanej z kostkami lodu oraz wersji mrożonej z kruszonymi ciasteczekami, Ciasteczkowe Love. 

Miłośnicy owocowych smaków znajdą w kawiarniach też Karmel Bananza, którą tworzy miks aromatycznej kawy Costa Coffee, kostek lodu, banana i sosu karmelowego. 

Do menu Costa Coffee wróci także Cydrowy Czar – tym razem nie tylko w wersji na ciepło, ale także debiutującej wersji z lodem. 

W ramach kampanii mediowej wykorzystano radio i wsparcie digital. Spoty emitowane są na antenach lokalnych stacji radiowych m.in. w Krakowie, Wrocławiu, Trójmieście i Warszawie. Działania planowane są również w serwisach miejskich i parentingowych. Dodatkowo, sezonowej kampanii towarzyszą aktywności ambientowe wykorzystujące duży Kubek Costa, tym razem w wersji chłodzącej, będący kontynuacją bardzo dobrze przyjętej zimą akcji Grzejący Kubek Costa, który ogrzewał mieszkańców w głównych punktach m.in. Warszawy czy też Łodzi. 

Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MediaCom. Kreacje przygotowała agencja reklamowa San Markos. Za działania komunikacyjne odpowiada firma BrandLab.  Akcję ambientową realizuje Windmill. Działania digitalowe prowadzi agencja K2.

Źródło: BrandLab Sp. z o.o.

www.brandlab.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764