logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

K2: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 526

Grupa Fabrity Holding (wcześniej K2 Holding) utrzymała wysoką dynamikę wzrostu przychodów operacyjnych i zanotowała solidne wyniki z powtarzalnej działalności biznesowej. Najważniejszym wydarzeniem była finalizacja sprzedaży dwóch spółek segmentu marketingowego, co umożliwia dystrybucję dodatkowych środków do akcjonariuszy.

17.11.2023 | przeczytano: 134 razy
Velobank stawia na Altavia Kamikaze + K2

VeloBank w drodze przetargu zdecydował o przedłużeniu współpracy z agencją Altavia Kamikaze + K2 (dawniej K2 Precise).

08.11.2023 | przeczytano: 287 razy (komentarzy: 2)
Fabrity- nowy członek RN, nowy rozdział w historii Grupy

Spółka pracuje nad strategią rozwoju na lata 2024+ po sukcesie procesu przemiany wielobranżowej Grupy K2 w technologiczną Grupę Fabrity, skupioną wokół szybko rosnącego software-house’u

02.11.2023 | przeczytano: 275 razy
Lajkonik i Altavia Kamikaze + K2 z kampanią Krakersów Mini

Agencja Altavia Kamikaze + K2 przygotowała dla marki Lajkonik kampanię Krakersów Mini, z tegorocznej edycji limitowanej. Działania kampanijne rozpoczęły się w październiku, potrwają do połowy listopada. Grupą docelową są przedstawiciele Gen Z. Akcja jest kontynuacją kwietniowej aktywacji, wprowadzającej na rynek dwa nowe smaki Krakersów Mini - Ser i Jalapeño oraz Bekon.

01.11.2023 | przeczytano: 448 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Roślinnie, zawsze pysznie - kampania produktów Alpro

"Alpro. Roślinnie, zawsze pysznie" to hasło kampanii promującej szeroką gamę produktów roślinnych marki Alpro. Kampania obejmuje emisję spotu TV, działania digital i promocję konsumencką.

19.10.2023 | przeczytano: 451 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
VMLY&R z nominacjami w Effie Awards 2023

Na liście nominowanych kampanii w tegorocznym konkursie Effie Awards znalazły się dwie nominacje dla projektów zrealizowanych przez VMLY&R Poland. 

10.10.2023 | przeczytano: 419 razy
Monika Cierebiej - z Saatchi&Saatchi IS do Altavia Kamikaze + K2

Monika Cierebiej wzmocniła zespół agencji Altavia Kamikaze + K2, dołączając do niej w roli account managerki. Wcześniej przez kilkanaście lat pracowała w Saatchi&Saatchi IS.

09.10.2023 | przeczytano: 600 razy
Raport K2 - Jak content marketing kreuje e-commerce

Największym wyzwaniem w realizacji strategii jest znalezienie autorów-ekspertów w danej dziedzinie, unikanie duplikacji i regularne tworzenie oraz publikowanie treści. Dodatkowo ponad 70 proc. e-commerce’ów przewiduje znaczny wpływ AI na treści w niedalekiej przyszłości. To niektóre wnioski z Raportu Altavia Kamikaze + K2 (dawniej K2 Precise) „Content w e-commerce 2023”.

09.10.2023 | przeczytano: 313 razy
Miłosz Jacyna na czele Havas Play

W październiku do zespołu agencji Havas Media Network dołączył Miłosz Jacyna obejmując stanowisko Digital Content Managing Director, Havas PLAY. Nowa jednostka integruje kompetencje agencji w obszarze: branded content, social media, influencer marketing oraz szeroko pojętej rozrywki – gier, muzyki i sportu.

02.10.2023 | przeczytano: 273 razy
Altavia Kamikaze z międzynarodowej grupy Altavia przejmuje agencje K2 Precise i K2 Create

Altavia Kamikaze, należąca do międzynarodowej Grupy Altavia agencja kreatywna i komunikacyjna z technologicznym DNA sfinalizowała akwizycję dwóch agencji przejmując 100% udziałów w K2 Create i K2 Precise. Nowa organizacja połączy kompetencje Altavia Kamikaze z kompetencjami K2 Create - agencji kreatywnej z 26-letnią historią, prekursora branży digital w Polsce oraz K2 Precise - specjalizującą się w kampaniach mediowych, w tym performance i rozwiązaniach martech. Ta synergia, wsparta zasięgiem Grupy Altavia obiecuje zupełnie nowe możliwości dla klientów i zespołów. Inwestycja wpisuje się w najważniejsze transakcje na polskim rynku agencji.

25.09.2023 | przeczytano: 472 razy
1 2 3
Strona 1/53 (artykułów: 526)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764