logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Samsung partnerem tytularnym turnieju Ultraliga

  PR 23.05.2023, przeczytano 953 razy
ilustracja

Samsung został partnerem tytularnym najbardziej prestiżowych rozgrywek esportowych w regionie. Z początkiem nowego sezonu Ultraliga zmieni się w Samsung Galaxy Ultraliga. Umowa obowiązuje do końca 2023 roku i oprócz dziesiątego, jubileuszowego sezonu regionalnych rozgrywek w League of Legends, obejmie także 6 sezon turnieju Ultraliga Mistrzostwa Polski w Teamfight Tactis oraz Ultraliga Super Puchar.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/samsung-partnerem-tytularnym-turnieju-ultraliga,400093,artykul.html

- Samsung ma już dość długą historię obecności w esporcie, a partnerstwo tytularne tak ważnego turnieju jakim jest Ultraliga, to dla nas fantastyczna okazja, żeby po raz kolejny wejść w świat esportowych emocji i towarzyszyć fanom rozgrywek League of Legends. Czujemy, że nasza obecność przy turniejach spod szyldu Ultraliga, będzie niosła dodatkową wartość dla wszystkich, którzy śledzą rozgrywki i kibicują swoim ulubionym drużynom. Od dawna nasze urządzenia Galaxy powstają z myślą o graczach – od casuali po najbardziej wymagających użytkowników, jakich nie brakuje wśród fanów esportu. Bardzo cieszymy się na to spotkanie –mówi Magda Sielachowicz – Nowakowska, Head of Marketing, Samsung Electronics Polska.

W ramach umowy, nazwa Samsung Galaxy będzie obecna na wszystkich materiałach związanych z turniejem i publikowanych na profilach społecznościowych Ultraliga oraz w trakcie transmisji na kanałach Polsat Games w telewizji i Internecie. Z okazji rozpoczęcia współpracy FRENZY przygotowało materiał wideo, który został zrealizowany w całości przy użyciu najnowszych smartfonów Samsung Galaxy S23 Ultra. Aktorami w klipie są casterzy, na co dzień komentujący turnieje Ultraliga tacy jak Wojciech “Bezi” Wróbel, Tomasz “Magvayer” Filipiuk, Mikołaj “Silv4an” Sinacki, Tomasz „TheFakeOne” Milaniuk, Michał “Myha” Francuz i Michał “Bialito” Biały.

W ramach partnerstwa Samsung przewidział także szereg atrakcji dla społeczności. Pierwszy konkurs wystartuje już w początkowej fazie Ultraligi, a do wygrania będą urządzenia z ekosystemu Galaxy: smartfon Samsung Galaxy S23 Ultra, smartwatch Galaxy Watch5 i słuchawki Galaxy Buds2 Pro. Szczegóły dotyczące konkursu będą opublikowane na oficjalnym fanpage’u Samsung Galaxy Ultraliga pod adresem: facebook.com/ultraliga oraz na oficjalnych kanałach social media Samsung

– Obecność przy projekcie Ultraliga  tak silnej marki, jaką jest Samsung, to mocny impuls do dalszego rozwoju sceny esportowej skupionej wokół League of Legends w Polsce i regionie. – powiedział Jędrzej Stęszewski, członek zarządu FRENZY. – Cieszymy się, że możemy wspólnie tworzyć turniej, który od lat jest kuźnią dla młodych talentów, rywalizujących na największych arenach esportowych Europy i Świata – dodał.

Inauguracyjną transmisję z dziesiątego sezonu Samsung Galaxy Ultraliga można oglądać od godz. 16:40 już w najbliższy poniedziałek 29 maja na kanale Polsat Games oraz na platformach Twitch.tv i YouTube.

Źródło: Samsung Polska

www.samsung.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764