logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Samsung wyróżniony przez branżę reklamową

  PR 02.10.2015, przeczytano 1016 razy
ilustracjastrzałka

Firma Samsung zdobyła 8 nagród – dwie złote, cztery srebrne i dwie brązowe – w Clio Awards, jednym z największych międzynarodowych konkursów reklamy. Kampanie Samsung zostały także nagrodzone podczas prestiżowych festiwali w Cannes oraz w Nowym Jorku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/samsung-wyrozniony-przez-branze-reklamowa,26137,artykul.html

Rozwiązanie Safety Truck firmy Samsung zadebiutowało w Argentynie jako sposób zapobiegania wypadkom drogowym. Zostało ono nagrodzone dwiema złotymi statuetkami Clio w kategoriach reklamy cyfrowej i zewnętrznej oraz trzema srebrnymi Clio w kategoriach reklamy bezpośredniej, angażującej i eksperymentalnej oraz innowacyjnej. W czerwcu technologia Safety Truck została nagrodzona także jednym tytanowym, trzema złotymi i trzema srebrnymi Lwami w Cannes.

Argentyna jest krajem, w którym wskaźnik wypadków drogowych należy do najwyższych na świecie. Wynika to głównie z faktu, że większość tamtejszych dróg ma tylko dwa pasy ruchu. Próbą rozwiązania tego problemu jest Safety Truck, czyli cztery cyfrowe ekrany zawieszone na tylnych drzwiach naczepy pojazdu ciężarowego, na których wyświetlany jest obraz przed ciężarówką. Dzięki temu wyprzedzanie takiego samochodu jest bezpieczniejsze, bowiem kierowca jadący bezpośrednio za nim jest w stanie określić możliwość wykonania bezpiecznego manewru.

Look At Me to program treningowy dla dzieci z autyzmem. W jego skład wchodzi aplikacja mobilna i powiązane z nią ćwiczenia, które pomagają dzieciom autystycznym w nawiązywaniu kontaktu wzrokowego oraz w doskonaleniu zdolności komunikowania się. Look At Me zdobył jedną srebrną i dwie brązowe nagrody w kategoriach rozwiązań cyfrowych, bezpośrednich oraz angażujących i eksperymentalnych.

Mottem naszej marki jest priorytetowe traktowanie wartości życia użytkownika. Ten właśnie etos został doceniony w konkursie Clio Awards, a wcześniej na festiwalu w Cannes – powiedział Dr. WP Hong, President and Chief Marketing Officer of Samsung Electronics. Samsung będzie nadal realizował innowacyjne kampanie, których celem jest realna poprawa jakości życia konsumentów i użytkowników.

W tym roku przypada 56. rocznica Clio Awards. W corocznych edycjach programu oceniana jest kreatywność kampanii marek należących do czołowych światowych firm, w takich kategoriach, jak reklama cyfrowa, zewnętrzna, treść i kontrakt oraz reklama angażująca/eksperymentalna.

W 2014 roku firma Samsung ustanowiła rekord, zdobywając 5 srebrnych i 5 brązowych statuetek za 7 kampanii dotyczących produktów marki, w tym Power Sleep i S‑Drive. Power Sleep to aplikacja zamieniająca smartfony na całym świecie w komputer sieciowy. Użytkownicy mogą przekazać część mocy obliczeniowej swoich smartfonów na potrzeby badań naukowych, których celem jest poszukiwanie metod leczenia nowotworów i choroby Alzheimera. Program S‑Drive to inicjatywa mająca na celu wychowanie nowego pokolenia bezpiecznych kierowców. Zgodnie z jej założeniami smartfony przestają rozpraszać uwagę w czasie jazdy i stają się narzędziami wspomagającymi bezpieczną jazdę, które nagradzają młodych ludzi za bezpieczne prowadzenie samochodu.

Źródło: Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.

www.samsung.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Większość polskich przewoźników powie, że Safety Track jest dla nic za drogi.

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764