logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sebastian Umiński w Pathfinder 23

  PR 07.07.2021, przeczytano 449 razy
ilustracja

Z początkiem lipca Sebastian Umiński dołączył do Pathfinder 23, agencji E-commerce wchodzącej w skład holdingu Brand New Galaxy. Objął stanowisko Account Director & Client Partner.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sebastian-uminski-w-pathfinder-23,392186,artykul.html

Sebastian Umiński to manager z ponad 16-letnim doświadczeniem w tworzeniu międzynarodowych struktur i strategii marketingowych. Przez pierwsze 10 lat pracował po stronie sieciowych agencji takich jak MRM Worldwide, Saatchi & Saatchi, czy Ogilvy zarządzając strategicznymi projektami dla licznych marek takich jak T-Mobile, Toyota, BP, Philips, Bosch, Huawei, IBM, Allianz, Heyah, nju mobile, Procter&Gamble, nc+, Tymbark, Carlsberg, BAT, Saturn, Selgros czy Carrefour. Następnie po stronie klienta zarządzał digitalizacją komunikacji, brand management i eksploracją nowych sposobów dotarcia do rynku (Novartis, 3M, HomeDoctor) w obszarze B2B i B2C.W latach 2016-2020 budował w 3M regionalny zespół CEEMEA dostarczający toolkity komunikacyjne oraz media dla 25 krajów, a następnie odpowiadał za media i egzekucję kampanii w całym regionie EMEA dla 38 krajów, prowadząc projekty w Zachodniej Europie, Rosji, na Bliskim Wschodzie i w Południowej Afryce. Przez ostatni rok rozwijał startup medyczny HomeDoctor zarządzając zespołem odpowiedzialnym za ekspansję geograficzną, marketing i IT.

W Pathfinder23 dołączył do działu Client Service, gdzie objął pozycję Account Directora i Client Partnera Procter&Gamble. Wspiera koordynację działań prowadzonych dla P&G współpracując blisko m.in. z zespołem eMerchandising. Oprócz tego do jego zadań należy bezpośrednie współdziałanie z wchodzącą w skład Brand New Galaxy spółką – Synthrone.

Zespół Pathfinder 23 liczy obecnie ponad 200 osób. Wśród klientów agencji znajdują się między innymi Coty, Bayer, Royal Canin, 3M, Lindt i inni. Agencja należy do Brand New Galaxy (BNG,) platformy integrującej tzw. „smart business solutions” w obszarze marketingu i technologii. Pathfinder 23 zajmuje się aktywacją marek w obszarze e-commerce.

Źródło: Brand New Galaxy

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

To już kolejny edukacyjny webinar, którego organizatorem jest agencja e-marketingowa Ideo Force. Tym razem wydarzenie będzie w pełni poświęcone tematyce UX. W jego trakcie uczestnicy otrzymają dawkę eksperckiej wiedzy z zakresu User Experience, którą będą mogli wykorzystać we własnym e-biznesie. Webinar odbędzie się 25 sierpnia o godz. 13.00 i będzie prowadzony na...
Rafał Wasyluk członkiem Rady Konsultacyjnej Marketingu i Transformacji Cyfrowej Akademii Leona Koźmińskiego
Rafał Wasyluk, head of EMEA Commerce Centre of Excellence w VMLY&R, dołączył do grona członków Rady Konsultacyjnej Marketingu i Transformacji Cyfrowej Akademii Leona Koźmińskiego.
VMLY&R została sklasyfikowana jako Lider w najnowszym raporcie „The Forrester Wave: Marketing Creative And Content Services, Q3 2022”. VMLY&R, globalna agencja marketingowa zatrudniająca ponad 13000 osób na sześciu kontynentach, znalazła się wśród wybranych agencji zaproszonych przez firmę badawczą do udziału w ocenie. Agencja VMLY&R wykazała...
Kampania Aldi: Cośki idą do szkoły
„ALDI ma to COŚ do szkoły” to kolejna kampania taktyczna zrealizowana przez Opus B w ramach platformy komunikacji „ALDI ma to COŚ”.
Orion Media Group przystępuje do grona firm członkowskich IAB Polska
Do firm członkowskich IAB Polska przystąpiła firma ORION MEDIA GROUP - niezależny dom mediowy działający od 2013 roku w marketingu internetowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764