logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Serwis Dorzeczy.pl w nowej odsłonie

  PR 12.11.2016, przeczytano 962 razy
ilustracjastrzałka

Tygodnik „Do Rzeczy” udostępnił nową odsłonę swojego serwisu internetowego DoRzeczy.pl. Serwis zyskał nowoczesny wygląd i nowe funkcjonalności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/serwis-dorzeczy.pl-w-nowej-odslonie,30510,artykul.html

Premiera nowego serwisu zbiegłą się z galą Strażnik Pamięci, podczas której internetowa redakcja przyznała nagrodę specjalną. Przypadła ona Polskiemu Górnictwu Naftowemu i Gazownictwu za akcję za akcję „Rachunek wdzięczności PGNiG”. Nagrodę prezesowi PGNiG wręczył Antoni Trzmiel, redaktor prowadzący DoRzeczy.pl.

W serwisie można znaleźć obszerną relację i zdjęcia z gali.

Serwis DoRzeczy.pl jest oparty na rozwiązaniach zastosowanych w uruchomionym wiosną portalu Wprost.pl. Redakcja, kierowana przez Antoniego Trzmiela, zyskała nowy CMS, zbudowany przez wewnętrzny dział deweloperów PMPG Polskie Media. Nowy CMS daje duże możliwości tworzenia bogatych w formy treści, m.in. łączenia tekstów z treściami video, cytatami z mediów społecznościowych, infografikami i animacjami wykorzystującymi wysokiej jakości zdjęcia. Dzięki nowoczesnym systemom analitycznym, rozsyłania newsletterów oraz baz danych dział marketingu zyskał narzędzia do efektywniejszego angażowania użytkowników i bardziej precyzyjnego targetowania treści. Serwis został też zoptymalizowany pod kątem reklam.

Z punktu widzenia czytelników najważniejszą zmianą jest nowy layout, który ułatwia poruszanie się po serwisie i docieranie do najnowszych informacji. Nowy serwis jest w pełni responsywny, dostosowuje się do wielkości monitora na którym jest przeglądany.

Od początku przyjęliśmy założenie, że nasza aktywność w Internecie będzie opierała się na systemie tworzonym od podstaw przez wewnętrzny dział developerski. Architektura systemu miała odpowiadać potrzebom organizacji, która łączy w sobie cechy działania tradycyjnego wydawcy papierowego z typowa działalnością online” – mówi Jerzy Szulwic, który odpowiada za rozwój nowych mediów w PMPG. I dodaje, że efektem tych działań był stworzony wiosną od podstaw serwis Wprost.pl. Efekty jego funkcjonowania zdecydowały o stransferowaniu tego rozwiązania do serwisu DoRzeczy.pl z zachowaniem jego autonomii, odmienności i dostosowaniem do potrzeb redakcji.

Nowy portal dał nam wiele nowych możliwości zarówno pod kątem redakcyjnym, jak i reklamowym. Poszczególne strony serwisu można łatwo modyfikować, operować sekcjami, wprowadzać nowe moduły. Poprzez wprowadzenie większej ilości formatów reklamowych powiększyliśmy znacząco nasz zasób reklamowy. Ma to duże znaczenie w związku z rosnącym udziałem kampanii RTB w ogólnych wydatkach reklamowych online. Budowa serwisu sprzyja również zamieszczaniu różnego rodzaju reklam natywnych, gdzie liczy się przede wszystkim pomysł i wykonanie” – mówi Szulwic. Dodaje, że w systemowym CMS powstało wiele udogodnień, dzięki którym redakcja online może swoja pracę w dużej mierze zaplanować i zautomatyzować. Przekłada się to na efektywność pracy redakcji. Sukcesywnie rozbudowywana jest analityka dotycząca CMS-a.

Szulwic przy okazji podsumowuje pięć miesięcy funkcjonowania nowego serwisu Wprost.pl. W okresie od początku czerwca do początku listopada w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku o blisko 40 proc zwiększyla się  liczba sesji w serwisie. Liczba użytkowników wzrosła o 45%, do 8 milionów, a średni czas sesji wydłużył się o 84 proc. O ¼ spadł współczynnik odrzuceń. Zwiększenie liczby dostępnych formatów i form reklamowych pozwoliło podnieść przychody reklamowe – tylko w obrębie reklamy odsłonowej - blisko dwukrotnie.

Źródło: PMPG Polskie Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dodatkowe kanały Eurosportu w Play na czas igrzysk w Paryżu
Warner Bros. Discovery w Polsce i Play ogłaszają współpracę, dzięki której abonenci platformy telewizyjnej Play zyskują dostęp do transmisji z Igrzysk Olimpijskich Paris 2024 na ośmiu kanałach okazjonalnych Eurosportu. 
Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764