logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sharp: Nowy dyrektor ds. rozwoju Visual Solutions w Europie

  PR 14.05.2019, przeczytano 587 razy
ilustracjastrzałka

Ian Barnard został powołany na stanowisko dyrektora generalnego ds. visual solutions w Europie. Ian będzie odpowiedzialny za zarządzanie i rozwój działalności firmy Sharp związanej z Visual Solutions, czyli rozwiązaniami wizualnymi w całej Europie, realizując strategię sprzedaży i rozwoju produktów firmy Sharp.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sharp%3A-nowy-dyrektor-ds.-rozwoju-visual-solutions-w-europie,382431,artykul.html

Ian Bernard wnosi do firmy ponad 25-letnie doświadczenie w zakresie rozwoju strategicznego, które zdobył pracując w największych międzynarodowych firmach technologicznych i elektronicznych, m.in. Sony i Canon. Przez 15 lat pracował na stanowiskach kierowniczych, będąc odpowiedzialnym za działalność o zasięgu globalnym lub paneuropejskim, i może poszczycić się osiągnięciami w zakresie wprowadzania na rynek produktów bazujących na najnowszych technologiach przeznaczonych do profesjonalnych zastosowań, a także w zakresie sprzedaży i marketingu, mając swój udział w rozwoju firm. Ian będzie pracował w europejskiej siedzibie firmy Sharp w Stockley Park w Londynie.

Ian Bernard dołącza do zespołu Sharp w okresie dynamicznego rozwoju Visual Solutions, po tym, jak firma zaprezentowała najszersze dotychczas portfolio produktów podczas Integrated Systems Europe (ISE) 2019. Innowacyjne produkty wyznaczają nowe granice w zakresie rozdzielczości i integracji, czyniąc z firmy Sharp dostawcę rozwiązań na potrzeby dowolnego projektu wystawienniczego, od standardowych po wysoce specjalistyczne zastosowania.

– Dołączam do zespołu Sharp w ekscytującym momencie, kiedy swoją szeroką gamą produktów i rozwiązań jesteśmy w stanie zaspokoić potrzeby wszystkich klientów biznesowych, od korporacji po placówki edukacyjne, od sklepów po firmy transportowe. Jestem pewien, że nową gamą produktów odniesiemy ogromny sukces na rynku i z niecierpliwością czekam na pogłębianie relacji firmy z naszymi fabrykami, partnerami i klientami, którym pragniemy nieustannie dostarczać nowe, atrakcyjne propozycje – komentuje Ian Bernard.

– Intensywnie inwestujemy w nowe technologie i oczekujemy, że Ian odegra istotną rolę w zrównoważonym rozwoju naszego portfolio produktów. Doświadczenie w połączeniu z bezprecedensową w historii firmy gamą produktów umacnia naszą pozycję lidera w sektorze technologii wizualnych dla firm, ale także w nowych obszarach, takich jak 8K. – podsumowuje Alexander Hermann, prezes Sharp Information Systems Europe.

Źródło: Sharp

www.sharp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764