logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sony powiększa ofertę małych projektorów laserowych

  PR 19.11.2020, przeczytano 200 razy
ilustracja

Firma Sony ogłosiła wprowadzenie do oferty dwóch projektorów laserowych będących najmniejszymi na rynku produktami w swojej klasie. Modele VPL‑PHZ60 (6000 lm) i VPL-PHZ50 (5000 lm) łączą wyjątkową jakość obrazu z uniwersalnością i niezawodnością.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sony-powieksza-oferte-malych-projektorow-laserowych,389243,artykul.html

Oba urządzenia doskonale sprawdzą się w szerokim wachlarzu zastosowań biurowych, edukacyjnych i rozrywkowych. Wynika to z małych wymiarów i wagi — model VPL-PHZ60 jest najmniejszym projektorem laserowym 3LCD WUXGA w swojej klasie. Dzięki szerokiemu zakresowi zmiany osi obiektywu i funkcji inteligentnych ustawień nowe projektory znajdą zastosowanie w małych i średnich klasach oraz salach konferencyjnych, muzeach i przestrzeni publicznej.

Oba projektory wyróżniają się niezrównaną jakością obrazu. Jej uzyskanie umożliwia firmowa technologia Sony „Reality Creation”, wzmacniająca wyrazistość, autentyzm i ekspresję obrazu i tekstu bez zwiększania poziomu zakłóceń cyfrowych w obrazie. Zastosowanie laserowego źródła światła gwarantuje ponadto jasny, żywy obraz i wierne kolory. Dokładna reprodukcja barw to również efekt działania procesora sygnałów, który zwiększa płynność przejść tonalnych.

Projektory VPL-PHZ60 i VPL-PHZ50 zostały zaprojektowane z myślą o uniwersalności i łatwości użycia. Mają lekką, zwartą konstrukcję o wysokości około 10 cm i wadze 7 kg. Łatwo je dostosować do różnych wymagań instalacyjnych, a stonowana stylistyka dyskretnie i harmonijnie wtapia się w otoczenie. Oba modele mają szereg atrakcyjnych i poszukiwanych cech, takich jak obsługa sygnału 4K 30p oraz największy w tej klasie sprzętu zakres zmiany osi obiektywu w pionie, dzięki któremu projektor łatwo jest zamontować pod sufitem.

— W 2013 roku firma Sony wprowadziła na rynek pierwszy na świecie projektor 3LCD z laserowym źródłem światła i od tej pory stale rozwija i wzbogaca swoją ofertę — mówi Robert Meakin, menedżer ds. projektorów biznesowych w Sony Professional Europe. — Zaspokajając potrzeby rynku, wyznaczamy też nowe standardy. Projektory VPL-PHZ60 i VPL-PHZ50 to starannie przemyślane produkty, których jasność, niezawodność i uniwersalność idzie w parze z małymi wymiarami. Dzięki nim użytkownicy zyskali dwie dodatkowe możliwości wyboru projektora, który najlepiej wpisze się w ich potrzeby i możliwości finansowe.

Unikatowy, opracowany przez Sony system przetwarzania obrazu umożliwił wprowadzenie nowej funkcji „Bright View”. Jest ona przeznaczona do użytku w jasnych miejscach. Zapewnia żywe, dobrze widoczne obrazy z wiernie zachowanym balansem RGB i minimalnym przesunięciem kolorystyki. Analiza poszczególnych pikseli w sygnale wideo i dynamiczna optymalizacja procesu pozwalają zwiększyć kontrast przy zachowaniu prawidłowej reprodukcji barw. Wyświetlany obraz pozostaje jasny i wyraźny nawet w intensywnie oświetlonych pomieszczeniach.

Wizytówką technologii Sony jest trwałość i niezawodność. Użytkownicy projektorów VPL-PHZ60 i VPL‑PHZ50 mogą wybierać tryby projekcji odpowiednio do miejsca instalacji i przewidywanego zastosowania, by uzyskać optymalne działanie, wydłużyć eksploatację urządzenia i zapewnić jego niezawodność. Wstępnie zaprogramowane ustawienia automatycznie zmieniają jakość obrazu, jasność źródła światła i działanie systemu chłodzenia. Adaptowalna funkcja zaawansowanych inteligentnych ustawień upraszcza instalację poprzez dobór najlepszej konfiguracji do warunków pracy projektora.

Rozpoczęcie dostaw projektorów VPL-PHZ60 i VPL-PHZ50 planowane jest na styczeń 2021 r.

Źródło: Sony

www.sony.pl

Dodatkowe informacje:

1 Badanie przeprowadzone przez firmę Sony wykazało, że według stanu na dzień 18 listopada 2020 r. model VPL-PHZ60 jest najmniejszym projektorem laserowym 3LCD WUXGA w klasie produktów o jasności 6000 lumenów (bez wystających elementów i filtra).

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

­­AMS stawia na autorski kontent i odświeża markę Cityinfo
Cityinfo – marka kontentowa AMS otrzymała nowe autorskie treści i czytelniejszy wygląd oraz wprowadziła nowoczesną ramówkę. W nowej odsłonie można ją zobaczyć na cyfrowych nośnikach AMS – Digital Citylightach w wiatach przystankowych i Digital Cityscreenach przy kluczowych skrzyżowaniach.
ZEN - fintechowe narzędzie finansowe startuje z kampanią reklamową
Polski fintech ZEN ogłosił swój oficjalny debiut na rynku. Oferta ZEN dla konsumentów, oprócz rachunku wielowalutowego z kartą Mastercard, obejmuje m.in. automatyczne przedłużenie o rok gwarancji producenta, atrakcyjny cashback i brak prowizji za przewalutowanie. Przedsiębiorcy korzystają natomiast z braku chargebacków, zaś płatności...
PIAP walczy o pomoc dla branży reklamowej
Polska Izba Artykułów Promocyjnych zwróciła się z apelem do Prezesa Rady Ministrów, Mateusza Morawieckiego, o ujęcie branży reklamowej we wsparciu przedsiębiorstw poszkodowanych skutkami pandemii. Sektor reklamowy, m.in. jako ogniwo zamrożonej branży eventowej, konferencyjnej i targowej wyraźnie odczuwa następstwa regresu gospodarczego.
Kaufland rusza ze świąteczną kampanią i loterią
Świąteczna kampania, w której rozbrzmiewa nowa aranżacja bożonarodzeniowego przeboju Andy’ego Williamsa z 1963 r. pt. „It’s The Most Wonderful Time Of The Year”, loteria „Świąteczne odliczanie”, opracowany z Polską Akcją Humanitarną charytatywny kalendarz adwentowy, a także wolontariat pracowników na rzecz fundacji i domu pomocy...
OBTK obsługuje międzynarodowy talent show
On Board Think Kong (OBTK) nawiązała współpracę z VIRTUOSOS Holding Ltd. – producentem międzynarodowego talent show, który w Polsce będzie po raz pierwszy emitowany na antenie TVP Kultura i TVP HD.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764