logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Specjalne wydanie programu „W punkt K” podczas Mistrzostw Świata w Oberstdorfie

  PR 04.03.2021, przeczytano 100 razy

Serwis Sport.pl na czas Mistrzostw Świata w Oberstdorfie przygotowuje specjalny program wideo „W punkt K” dla kibiców skoków narciarskich. W trzech odcinkach formatu, emitowanych od dziś do soboty, znajdą się analizy, komentarze, przegląd wpisów z mediów społecznościowych oraz rozmowy z ekspertami i sztabem szkoleniowym reprezentacji Polski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/specjalne-wydanie-programu-_w-punkt-k_-podczas-mistrzostw-swiata-w-oberstdorfie,390473,artykul.html

Wydanie specjalne programu „W punkt K” będzie można oglądać już dziś - w czwartek, 4 marca około godziny 19:30. Kolejne odcinki wyemitowane zostaną w piątek i sobotę o tej samej porze. Program będzie można śledzić na stronach Gazeta.pl, Sport.pl, na fanpage’u Sport.pl na Facebooku oraz na kanale Sport.pl na platformie YouTube.  

Wydania poprowadzą Piotr Majchrzak oraz Dominik Wardzichowski, którzy skomentują i przeanalizują zawody w skokach narciarskich odbywające się podczas Mistrzostw Świata w Oberstdorfie, a także porozmawiają z gośćmi. Do tej pory w programie pojawili się trener reprezentacji skoczków Michal Doleżal i jego asystent Maciej Maciusiak. Już dziś gościem prowadzących będzie polski skoczek Maciej Kot.

– Jak wynika z badań czytelników Sport.pl, skoki narciarskie są drugą najchętniej oglądaną dyscypliną sportową w Polsce, a w zimie – najpopularniejszą – mówi Maciej Kucharski, zastępca dyrektora serwisu Sport.pl. – Występy polskich skoczków rozgrzewają naszych użytkowników, co widzimy w rosnących słupkach zasięgowych. To dlatego, z okazji Mistrzostw Świata w Oberstdorfie, postanowiliśmy emitować wydanie specjalne formatu wideo „W punkt K”, którego autorem jest jeden z najlepszych w Polsce specjalistów od skoków narciarskich – Piotr Majchrzak. Wraz z Dominikiem Wardzichowskim prowadzą program, który nasi czytelnicy chętnie oglądają - format pełen eksperckiej wiedzy podanej w zrozumiałej i przyjemnej dla odbiorcy formie. Dodatkowym atutem są wyjątkowi goście tacy, jak trener reprezentacji Polski – Michal Doleżal czy jego asystent Maciej Maciusiak – zdradza.

Dotychczas wyemitowane zostały 3 odcinki formatu „W punkt K”, które średnio notowały oglądalność powyżej 600 000 emisji.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„People first. Not cookies” - Grupa Wyborcza z nowym hasłem
Grupa Wyborcza, która zajmuje się sprzedażą reklam marki Wyborcza, podkreśla w swoich działaniach nowe hasło - „People first. Not cookies”. Nawiązuje w ten sposób do skoncentrowania działań marki wokół prawdziwych odbiorców – czytelników, użytkowników i subskrybentów Wyborcza.pl, a w wymiarze reklamowym – na...
Nowa strategia rozwoju platformy informacyjnej Newsme.pl
Po trzech latach obecności na rynku mediów newsme.pl ze swoją aktywną i oddaną społecznością budowaną przez cały ten czas decyduje się na intensyfikację oraz dynamizację działań. W tym celu przedstawia nową strategię rozwoju z zachowaniem esencji ducha marki – tak wewnątrz, jak i zewnątrz. To kompleksowy i gruntowny proces rozbudowy, wykorzystujący dotychczasowy...
Awanse i zmiany w zespole komunikacji korporacyjnej Agory
Od kwietnia 2021 r. Agata Staniszewska, rzecznik prasowy Agory jest jednocześnie zastępcą dyrektora ds. komunikacji korporacyjnej spółki. Dyrektorem komunikacji Agory jest od wielu lat Nina Graboś, łącząca od listopada 2020 r. zadania szefowej zespołu ds. PR i relacji inwestorskich z rolą szefa biura zarządu Agory. Oprócz tego od lutego 2021 r. Anna Fidos jako...
Treści i reklamy audio zyskują na znaczeniu
W ubiegłym roku wydatki na reklamę poza internetem wzrosły jedynie w radiu, które mimo pandemii obroniło swoją pozycję. W I półroczu ub.r. codziennie włączało je ponad 69 proc. Polaków, czyli ok. 21 mln osób. Pandemia przyspieszyła także rozwój podcastów i muzycznych serwisów streamingowych, dzięki czemu zarówno treści, jak...
Agencja reklamowa X-MediaGroup dołączyła do programu Allegro Ads Partner, stając się tym samym jednym z certyfikowanych Partnerów największej polskiej platformy e-commerce. Dla firmy stanowi to doskonałą okazję do pozyskania nowych potencjalnych klientów, których nie brakuje wśród ponad 100 tys. w pełni profesjonalnych sprzedawców i marek...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764