logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Specjalne wydanie programu „W punkt K” podczas Mistrzostw Świata w Oberstdorfie

  PR 04.03.2021, przeczytano 229 razy

Serwis Sport.pl na czas Mistrzostw Świata w Oberstdorfie przygotowuje specjalny program wideo „W punkt K” dla kibiców skoków narciarskich. W trzech odcinkach formatu, emitowanych od dziś do soboty, znajdą się analizy, komentarze, przegląd wpisów z mediów społecznościowych oraz rozmowy z ekspertami i sztabem szkoleniowym reprezentacji Polski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/specjalne-wydanie-programu-_w-punkt-k_-podczas-mistrzostw-swiata-w-oberstdorfie,390473,artykul.html

Wydanie specjalne programu „W punkt K” będzie można oglądać już dziś - w czwartek, 4 marca około godziny 19:30. Kolejne odcinki wyemitowane zostaną w piątek i sobotę o tej samej porze. Program będzie można śledzić na stronach Gazeta.pl, Sport.pl, na fanpage’u Sport.pl na Facebooku oraz na kanale Sport.pl na platformie YouTube.  

Wydania poprowadzą Piotr Majchrzak oraz Dominik Wardzichowski, którzy skomentują i przeanalizują zawody w skokach narciarskich odbywające się podczas Mistrzostw Świata w Oberstdorfie, a także porozmawiają z gośćmi. Do tej pory w programie pojawili się trener reprezentacji skoczków Michal Doleżal i jego asystent Maciej Maciusiak. Już dziś gościem prowadzących będzie polski skoczek Maciej Kot.

– Jak wynika z badań czytelników Sport.pl, skoki narciarskie są drugą najchętniej oglądaną dyscypliną sportową w Polsce, a w zimie – najpopularniejszą – mówi Maciej Kucharski, zastępca dyrektora serwisu Sport.pl. – Występy polskich skoczków rozgrzewają naszych użytkowników, co widzimy w rosnących słupkach zasięgowych. To dlatego, z okazji Mistrzostw Świata w Oberstdorfie, postanowiliśmy emitować wydanie specjalne formatu wideo „W punkt K”, którego autorem jest jeden z najlepszych w Polsce specjalistów od skoków narciarskich – Piotr Majchrzak. Wraz z Dominikiem Wardzichowskim prowadzą program, który nasi czytelnicy chętnie oglądają - format pełen eksperckiej wiedzy podanej w zrozumiałej i przyjemnej dla odbiorcy formie. Dodatkowym atutem są wyjątkowi goście tacy, jak trener reprezentacji Polski – Michal Doleżal czy jego asystent Maciej Maciusiak – zdradza.

Dotychczas wyemitowane zostały 3 odcinki formatu „W punkt K”, które średnio notowały oglądalność powyżej 600 000 emisji.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764