logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Spotkanie Sprzedawców Mercedes-Benz (Walk Events)

  PR 28.02.2017, przeczytano 1001 razy

WALK Events już po raz trzeci zorganizowało Spotkanie Sprzedawców Mercedes-Benz Cars. Tym razem to kluczowe dla komunikacji samochodów Mercedes-Benz wydarzenie odbyło się w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach. Event poprowadzili Marcin Prokop i Andrzej Borowczyk, a jego gwiazdą był duet Dharni i K-Leah.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-spotkanie-sprzedawcow-mercedes-benz-%28walk-events%29,31630,artykul.html

- Spotkanie Sprzedawców Mercedes-Benz Cars jest dla nas najważniejszym wydarzeniem roku. To podczas niego podsumowujemy minione 12 miesięcy oraz przedstawiamy cele sprzedażowe i strategię marketingową na rok bieżący. Dla sprzedawców jest to również wyjątkowa okazja do zapoznania się z modelami samochodów, mającymi dopiero trafić do sprzedaży, a także zobaczenia perełek motoryzacji, niedostępnych na polskim rynku. Ze względu na dużą wagę wydarzenia wszystko musi być ciekawe i perfekcyjnie zorganizowane. Tu nie ma miejsca na błędy. Dlatego też jego organizację ponownie powierzyliśmy zaufanemu partnerowi – WALK Events i wspólnie po raz kolejny stworzyliśmy niezapomniane show – powiedziała Urszula Reichman, Marketing Manager Mercedes-Benz Polska.

Największą atrakcją tegorocznego wydarzenia była prezentacja absolutnie unikatowego w skali światowej, najnowszego dzieła producenta - koncepcyjnego samochodu Vision Mercedes-Maybach 6. Dodatkowo, ze względu na obchodzone w tym roku 50-lecie marki AMG, specjalnie na tę okazję sprowadzono do Polski trzy wyjątkowe modele – wyścigowy samochód serii DTM C 63 AMG oraz dwa historyczne: 300 SEL 6,8 AMG i 300 E 5,6 AMG „Hammer”.

- Spotkanie Sprzedawców Mercedes-Benz organizowaliśmy już po raz trzeci, więc największym wyzwaniem było dla nas ponowne zaskoczenie gości, a poprzeczkę ustawiliśmy sobie bardzo wysoko. W poprzedniej edycji stworzyliśmy niesamowite multimedialne show, które obecni oglądali z balkonów. Dlatego też w tym roku odwróciliśmy koncepcję o 180 stopni, aby goście stali się częścią wydarzenia. W tym celu spotkanie „podnieśliśmy do sześcianu” - na poziomie zero stworzyliśmy monumentalną scenografię, opartą na zabawie bryłami i z pomocą najnowszych technologii wykreowaliśmy z niej cyfrowy świat. W jego centrum znalazła się widownia na obrotowych fotelach, podążająca za dynamicznie postępującą wokół niej prezentacją – powiedział Michał J. Olszewski, producent wydarzenia i Senior Event Manager WALK Events.

Podczas Grand Prix3 2017 hala Międzynarodowego Centrum Kongresowego w Katowicach zamieniła się w scenę dla artystyczno-motoryzacyjnego show połączonego z 8-godzinną prezentacją sprzedażową. W jej centralnym punkcie znalazł się diodowy sześcian o wymiarach 4x4x4m. Na około niego na planie nawiązującym do logotypu marki ustawiono obrotowe fotele gości. Całość okalało 6 brył, w których łącznie znajdowało się 12 samochodów. Każda z nich miała wymiary 8x6x4m i unikalny design, nawiązujący do charakteru skrywanych pojazdów.

Wydarzenie rozpoczęło się odsłonięciem prowadzących, poprzez podniesienie centralnego ekranu, które nastąpiło w akompaniamencie animacji i muzyki. Następnie, każdemu z sześciu etapów prezentacji modeli towarzyszyło podniesienie jednej z brył, okalających widownię, które odbywało się w towarzystwie pokazów artystycznych – tanecznych, akrobatycznych czy muzycznych i animacji nawiązujących do specyfiki danego samochodu. Z kolei prowadzący przenosili się na sceny znajdujące się wewnątrz brył, by poprowadzić kolejną część spotkania. O komfortowy odbiór prezentowanych treści dbała ekipa realizująca wizję z 4 kamer na pomocnicze ekrany diodowe, natomiast treść prezentacji była wyświetlana na dwóch dużych ekranach ulokowanych u szczytu hali.

WALK Events było odpowiedzialne za kompleksową produkcję wydarzenia - od opracowania koncepcji po jej realizację.

Źródło: WALK

www.walk.pl

Galeria: Spotkanie Sprzedawców Mercedes-Benz (Walk Events)

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764